1e keer Ford Kuga beurt laten geven en uitstekend geholpen. Duidelijke communicatie en prettig contact. Nette prijs voor nieuwe banden en keurig inspectierapport en leenauto.

Bedankt Ronald, dat u tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te plaatsen. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Bedankt voor uw review. Soms zijn er weinig woorden nodig om te zien dat alles naar wens is verlopen, fijn dat u dit met ons deelt en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Top bedrijf

Wij vonden het een prettig verkoop gesprek. Rustig niet opdringerig of nog erger amicaal. Prima kalme uitleg vd meeste knoppen en handels. (onze oude auto was van 2005). Prijs kwaliteit geen idee dat moet nog blijken maar gezien de regio hebben wij daar vertrouwen in. Gr arjan en anja

Beste Arjan en Anja, Hartelijk bedank voor jullie bezoek en het delen van uw positieve ervaring bij jullie aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel rijplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Prettige aan-en verkoop.

Ik vond de manier waarop Dave mij de auto verkocht heeft en mijn auto heeft ingekocht heel prettig. Niet opdringerig maar oprecht. Heeft mij de juiste informatie gegeven waardoor ik goed heb kunnen beslissen om de auto te kopen.

Beste Sylvia, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Dave bij de aan en inkoop van de auto's. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

***

Jullie moeten eerlijk zijn bij de verkoop. Niet een bus aanbieden als zijnde demonstratie bus. En dat we na de verkoop erachter moeten komen dat het een schadebus is. En als ze dan de bijkomende gevolgen van de schade oplossen, maar nee jarenlang een discussie gaan voeren over hun in de doofpot gestopte schade. De lak van de motorkap en bumper liet al met een maand los, de bumper wilden ze wel spuiten, maar de motorkap niet. Jullie zetten er stiekem een nieuwe motorkap en bumper op en laten het slecht spuiten, omdat je het buiten de papieren van het bedrijf wil houden. Dan had je de schade bij de verkoop moeten melden en de prijs daar ook naar moeten maken. En niet doen of het een gloednieuwe demonstratie bus is. Los gewoon jullie gemaakte fout op. Het is een verborgen gebrek vanuit jullie, dus los het op! Jullie hebben ook al de jackpot gekregen voor een schadebus. Dit is gewoon ***! Spuit gewoon die motorkap en bumper fatsoenlijk, dat is het enige wat we vragen. Ja eigenlijk die demonstratie bus waar we voor betaald hebben, in plaats van een schadebus. Maar aangezien dat er niet in zit, neem je verantwoordelijkheid en maak het gewoon netjes dan kunnen we tenminste verder.

Beste Sabine, Wij betreuren het dat u zo ontevreden bent, maar ook dat u onze argumentatie rondom de lak van uw auto als onwaar beschouwt. De voorbumper van uw auto is meerdere malen onder coulance overgespoten, ook al was er sprake van steenslag ofwel schade van buitenaf. De steenslag op de motorkap heeft niet te maken met de kwaliteit van de lak. Zoals wij samen hebben geconstateerd zit ook uw voorruit onder de grote pitten door steenslag. Tegen dergelijke steenslag is uw lak en voorruit niet bestand. Dat de motorkap overgespoten zou zijn, omdat de binnenzijde lichtgrijs is, hebben wij geprobeerd te weerleggen met een andere zwarte Opel Vivaro. De binnenzijde van de motorkap is vanaf fabriek namelijk niet in de zwarte lak gespoten. Desondanks blijft u bij uw standpunt, reden waarom wij u hebben geadviseerd een onafhankelijk lakexpert in te schakelen. Wij hopen dat u deze inschakelt, om dit misverstand uit de wereld te helpen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

goede service en erg vriendelijk

goede service en erg vriendelijk

Beste Karin, Bedankt voor uw mooie 9. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en van de gewenste service bent voorzien. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Fijne ervaring bij Broekhuis Doornspijk

Mijn oude auto ingeruild voor nieuwe auto. Hierbij netjes en eerlijk gehandeld, er werd geluisterd naar mijn wensen. Blij met mijn nieuwe auto, bedankt voor de fijne service.

Beste Lia, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Professioneel en denken mee

Onlangs een Grandland gekocht en zijn goed geïnformeerd en hebben samen een deal kunnen maken waardoor we nu met veel plezier in onze nieuwe auto rijden Wat ik vooral kan waarderen is dat ze meedenken met de koper, door omstandigheden moest onze auto iets eerder afgeleverd worden en hebben ze alles in het werk gesteld om dit te realiseren

Beste Roy, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Geweldige service en erg vriendelijk

Goed geholpen en erg professioneel en vriendelijk

Beste Jan-Peter, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Zeer klantvriendelijk, en behulpzaam.

Super geholpen door 1 van uw medewerker. Klantvriendelijk benadering, en auto super afgeleverd. Hebben we vragen, dan kunnen wij altijd contact opnemen.

Beste Henny, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Erg tevreden met de reparatie van de fiat. Zeer vakkundig personeel

Bedankt voor uw beoordeling en mooie compliment. Het doet ons goed om te zien dat u erg tevreden bent met de reparatie van de Fiat. Wanneer u nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Alles is naar wens geregeld, nu ook voor de rede keer.

Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Wij zijn blij te zien dat alles naar wens is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Prima en een leuk ontvangt

Een leuke verkoper heel netjes

Beste Huib, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed om te zien dat u goed bent ontvangen bij ons in Doornspijk. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Vriendelijk en professioneel

Broekhuis Opel /Ford Doornspijk krijgt van ons 6 sterren+ Altijd vriendelijk en komen afspraken na, reparatie aan onze bedrijf bus worden zorgvuldig gedaan en ook het advies is goed. Groet Woningontruiming Ruttenberg 't Harde.

Beste Anton, Wij bedanken u voor uw bezoek en het delen van uw ervaring bij ons in Doornspijk. Dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden doet ons goed om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Prima ervaring

Om 07.45 netjes ontvangen, voor onderhoud aan auto. Eventuele problemen doorgesproken. In mijn geval gaf de koplamp linksvoor een verkeerd lichtbeeld. Lampje vervangen, was al wat beter, maar nog niet goed. Koplamp gepolijst, lichtbeeld goed . Prima opgelost !

Beste Manfred, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Prima service en nazorg!

Vriendelijke verkoper waar goed mee is te onderhandelen. En wat heel belangrijk is; je voelt je er thuis.

Hartelijk bedankt Rob, voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Dat u goed geholpen bent en u zich bij ons thuis voelt doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel fijne kilometers toe en bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Fijne en prettige ervaring

We zijn goed geholpen door Dave en alles was snel en goed geregeld. De persoonlijke benadering sprak ons erg aan.

Beste Simon, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Prima vestiging

Hele vriendelijke mensen. Je wordt daar goed behandeld. Zeker een aanrader!

Bedankt voor uw review en het delen van deze mooie woorden. Dit waarderen wij enorm. Het doet ons goed om te zien dat u naar aanleiding van uw ervaring bij ons in Doornspijk Broekhuis aanraadt. Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Gewoon een hele goede auto

Wat een mooie beoordeling, bedankt! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Goed,vriendelijk,behulpzaam,correct

Fijne relaxete sfeer,waar je je welkom en op je gemak voelt.

Bedankt John, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u zich altijd welkom voelt bij ons in de vestiging. Wij zijn u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Prettige garage.

Niets dan lof.

Bedankt Jenny, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Klantvriendelijk: de verkoper nam alle tijd voor ons, ook na werktijd. Betrouwbaar: - reële inruilprijs voor bestaande auto. - een beschadiging die ook door mij niet gezien was, wordt alsnog hersteld.

Wij bedanken u voor uw bezoek en het delen van uw ervaring bij ons in Doornspijk. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Zeer positief ervaren

Ging zeer voorspoedig de koop. We kwamen snel tot een overeenkomst. Zoon blij met zijn nieuwe fors fiesta.

Beste Liselotte, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u het verkoopproces zo positief heeft ervaren. Wij wensen uw zoon veel mooie kilometers in zijn Fiesta. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Uitmuntend

Zowel tijdens het 'onderhandelmoment' als tijdens het 'daadwerkelijk inruilen/ophalen' van de auto('s) zakelijk, maar vooral ook prettig contact met de verkoper.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Wij hebben onze andere auto hier gekocht, en zijn zeer goed geholpen door Dave Goede service, geen vraag is te gek, en heel hulpvaardig

Beste Marga, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze collega Dave. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Doornspijk

Over Broekhuis Opel/Ford Doornspijk