Prima verkoper die zijn best doet de klant tevreden te stellen

Moet vertellen dat ik een makkelijke koper ben. We hebben met veel plezier ruim 13 jaar met een Fiat 500 gereden. En het was nu tijd voor een nieuwe 500. Had mijn huiswerk gedaan en wist precies wat ik wilde hebben. Desondanks begreep Matthias precies mijn wensen en hield mij zeer goed op de hoogte van de stand van zaken m.b.t. Levertijd e.d. Bij het bezoek (2x) zag ik Matthias met geduld en enthousiasme andere (toekomstige) klanten helpen!

Onze auto was 'overleden' drie dagen voor onze vakantie naar Duitsland. We hebben zonder problemen een leen (huur) auto meegekregen. Voor een schappelijke prijs. Daarna een andere auto aangeschaft bij Broekhuis met alle service die je hoopt te verwachten.

Goed geregeld!

Prettig contact, vlotte reactie op vragen, goed geregeld. Mooie auto geleverd die er op en top uitziet!

Een hele goede en fijne ervaring.

De verkoper heeft mij goed voorgelicht en alles zoals afgesproken geleverd, Ik kreeg ook het idee dat hij de tijd nam voor me.

Ouderwets goed

West friese degelijkheid . Als je belt is iedereen op de hoogte van de uitleveringen voor de volgende dag. Uitmuntend en ik zou graag weten welke banketbakker de heerlijke krentewegge maakt ik heb dat zelf niet eens in Twente zo goed gegeten. Vriendelijk en top service

Onze ervaring is goed.

Onze ervaring is goed bij de firma Broekhuis. We kregen een jonge verkoper, maar hij deed het goed! Een klein advies voor junior verkoper Matthias van Veldhuizen, verdiep je meer in de techniek van de voertuigen! Dit is opbouwend bedoeld en niet negatief.

Ik ben erg tevreden over Broekhuis Fiat in Schagen

Als de Fiat aan een grote beurt toe is dan wordt de auto altijd opgehaald en weer thuisgebracht. Dat waardeer ik zeer.

Mede dankzij het goede werk van Dennis werkzaam bij Broekhuis Arnhem

Goed en Prettig geholpen door Matthias.

Alleen een minpuntje de auto is behandeld met Waxoyl maar bij aflevering zaten er witte vlekjes op ruiten en kunststof dat vonden wij niet zo netjes staan.

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij zijn door Broekhuis Fiat Schagen prima geholpen. Van een fijne ontvangst tot een hoes over de auto op de daadwerkelijke datum van ophalen, alles was prima. Een klein cadeautje vanuit Broekhuis Schagen nog bij de auto zelfs! Service waarvoor ze echt een groot compliment verdienen!

Goede service!!

Prima service, voel mij serieus genomen als klant.

Goede communicatie, vriendelijk, flexibel, gewoonweg goed geholpen. Ook duidelijk over de kosten. Kortom; een nieuwe vaste klant erbij.

Prima geholpen en duidelijke gecommuniceerd over de meerkosten

Op zoek naar een officiële Fiat garage kwam ik bij Broekhuis terecht en werd ik prima geholpen. Voor degeneratie werd ik gebeld en was het bedrag in eerste instantie stuk hoger, maar opgebouwd uit verschillende delen waardoor ik de keuze had om prioriteiten te stellen op basis van het afgegeven advies. Kortom prima geholpen.

Vriendelijk!

Ik kwam samen met mijn vader voor mijn eerste eigen autootje kijken bij Broekhuis. We werden zo vriendelijk geholpen! Nadat bleek dat er iets met de achterbanden aan de hand was, hebben ze daar direct naar gekeken en hebben ze het meteen opgelost. Ik heb mijn autootje nu bijna 2 weken en ik ben er zo ontzettend blij mee!

Geweldig!

Mijn allereerste auto. Ondanks de leeftijd van de gekochte auto, toch een aflevering als of het een nieuwe was. Fantastisch. En een lekkere slagroomtaart als verrassing. Echt geweldig.

Snelle communicatie en service

Goede service, makkelijk in omgang en communicatie, gewoon top

zie hieronder

jammer dat de meneer van de receptie het niet lukte het systeem van "set" goed te installeren, waardoor ik naar de afdeling verkoop moest om dit door de verkoopmedewerker te laten herstellen.

Wat een enorme klantvriendelijkheid!

Na een tweetal stugge benaderingen van garages in Purmerend (inmiddels failliet) en Heerhugowaard (meer voor bedrijfsklanten) viel mij het enorm vriendelijke contact met meerdere medewerkers aan de balie op. Ook het telefonisch contact met mij als particuliere klant verliep uitstekend.

Perfect! Vanaf het offerte traject tot aan levering auto

Fijne en zeer goede service. Echt alles perfect en goed geregeld vanaf het offerte traject tot aan levering auto. Ze nemen alle tijd voor je, zijn transparant en denken met je mee. Echt een top dealer!

Keurig en correct geregeld

Als netjes volgens afspraak Prijs vooraf doorgegeven en alles keurig op tijd klaar. Stond een gratis leenfietsen klaar. Perfect bedrijf

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen!

Heel fijn om zo een auto te kopen. Leuk ook een auto met een hoes erom heen die je eraf haalt!

Over Broekhuis Fiat Schagen