gewoon goed

je word gewoon goed geholpen en als je de auto kot ophallen word goed uitgelegd waar alles zit

Snelle en transparante service

Keurig volgens afspraak de werkzaamheden uitgevoerd. Receptie nam alles door en hield me op de hoogte. Bij het ophalen van de FIAT kreeg ik nog een goede uitleg van de werkplaats chef Colin met een leuke rondleiding. Onze FIAT kan weer even mee.

Hospitality top!!

Super geholpen door naamgenoot Paul!!

top begeleiding ,

geweldige begeleiding en service .

Duidelijke uitleg voor en tijdens de Afspraak

Voor de eerste keer een afspraak gemaakt, geholpen met een goede begeleiding.

goede service

Werd vriendelijk ontvangen bij Broekhuis Schagen, werd netjes op de hoogte gehouden van de reparatie.

Aparte start maar een goed vervolg.

Onze nieuwe wagen bleek bij het bijna de showroom uitrijden een bestelde optie te missen. De eerste communicatie hierover was vaag. Was het een chiptekort? Was het een fabricagefout? Het was in iedergeval een teleurstelling voor ons én Broekhuis omdat de wagen correct besteld was bij Fiat. Er was vanuit Fiat geen communicatie geweest, nog tijdens de fabricage, over een optie die zou gaan ontbreken. Dus de Dealer wist het niet vroegtijdig, maar het was ook niet naar boven gekomen met de gehele controle en lijst met vinkjes. Uiteindelijk hebben ze bij Broekhuis (met mijn ingebrekestelling in de hand) Fiat kunnen bewegen tot een oplossing. Een nieuwe wagen zonder ook maar 1 cent bijbetaling van ons als klant. Wij (maar ook Broekhuis) hadden immers NIETS fout gedaan. Tot onze verrassing was er binnen anderhalve maand een oplossing. Een andere nieuwe Fiat 500 Icon en dezelfde kleur en wél met de juiste opties. Uiteindelijk dus een pluim voor de oplossing en de snelheid daarvan maar wel een aparte ervaring zo.

Zeer goed geholpen

Nieuwe Fiat 500E gekocht bij Broekhuis Schagen. Zeer tevreden. Communicatie prima en afspraken werden goed nagekomen en er werd ook goed meegedacht. Auto opgehaald en goede uitleg gekregen.

Goede, snelle service

Heldere communicatie, vriendelijk personeel, goed geholpen en een snelle service. Ietsjes duurder, maar de rest maakt dat redelijk goed.

Zeer tevreden over advies en inwilligen wensen

Verkoper Marcel Zendveldt is zeer klantgericht en luisterde naar al onze wensen en gaf daarbij prima advies. Voor een eventuele bolgende auto zullen we zeker weer langsgaan bij Broekuis Schagen

Vriendelijke medewerkers leuk geholpen

Wij kwamen in juli voor een service beurt en hebben daar dan ook voor 5 jarig contract voor afgesloten. We zijn even naar het centrum van Schagen gewandeld om daar te winkelen en te lunchen 2 uurtjes later konden we de auto weer ophalen. Onze auto is tevens verzekerd via Broekhuis. We hebben omdat de auto nu 2 jaar oud is ook een pech hulp via Broekhuis en Fiat Nederland afgesloten. Wij zijn blij met onze Fiat 500X en met de Broekhuis service!

Zoals altijd meedenkend en betrouwbaar

Zeer betrokken en meedenkend, altijd luisterend oor, nemen altijd alle tijd voor je. Zeer betrouwbaar voelt heel goed.

Meer dan tevreden .

Ik als fiat 500 fan ben heel prettig geholpen persoonlijk contact niet opdringerig en alles werd duidelijk uitgelegd .

Prima geholpen, zowel bij aankoop als aflevering. Zeer klantvriendelijk en professioneel, als u Fiat wilt rijden, zeker naar Broekhuis gaan.

Excellent!

Dear Broekhuis Schagen! I bought a low-value car from you for export from another country. Nevertheless, they provided a very high standard of service. Their colleague, Jan Pris, provided a professional and expert service, for which I would like to thank him. I wish you much success in the future, I hope to see you again on the occasion of another transaction. I wish you all the best, Krisztian Varga

• Would you recommend us? Yes

TOP

Vriendelijke medewerkers. Positief service.

Prima verkoper die zijn best doet de klant tevreden te stellen

Moet vertellen dat ik een makkelijke koper ben. We hebben met veel plezier ruim 13 jaar met een Fiat 500 gereden. En het was nu tijd voor een nieuwe 500. Had mijn huiswerk gedaan en wist precies wat ik wilde hebben. Desondanks begreep Matthias precies mijn wensen en hield mij zeer goed op de hoogte van de stand van zaken m.b.t. Levertijd e.d. Bij het bezoek (2x) zag ik Matthias met geduld en enthousiasme andere (toekomstige) klanten helpen!

Onze auto was 'overleden' drie dagen voor onze vakantie naar Duitsland. We hebben zonder problemen een leen (huur) auto meegekregen. Voor een schappelijke prijs. Daarna een andere auto aangeschaft bij Broekhuis met alle service die je hoopt te verwachten.

Goed geregeld!

Prettig contact, vlotte reactie op vragen, goed geregeld. Mooie auto geleverd die er op en top uitziet!

Een hele goede en fijne ervaring.

De verkoper heeft mij goed voorgelicht en alles zoals afgesproken geleverd, Ik kreeg ook het idee dat hij de tijd nam voor me.

Ouderwets goed

West friese degelijkheid . Als je belt is iedereen op de hoogte van de uitleveringen voor de volgende dag. Uitmuntend en ik zou graag weten welke banketbakker de heerlijke krentewegge maakt ik heb dat zelf niet eens in Twente zo goed gegeten. Vriendelijk en top service

Onze ervaring is goed.

Onze ervaring is goed bij de firma Broekhuis. We kregen een jonge verkoper, maar hij deed het goed! Een klein advies voor junior verkoper Matthias van Veldhuizen, verdiep je meer in de techniek van de voertuigen! Dit is opbouwend bedoeld en niet negatief.

Ik ben erg tevreden over Broekhuis Fiat in Schagen

Als de Fiat aan een grote beurt toe is dan wordt de auto altijd opgehaald en weer thuisgebracht. Dat waardeer ik zeer.

Mede dankzij het goede werk van Dennis werkzaam bij Broekhuis Arnhem

Goed en Prettig geholpen door Matthias.

Alleen een minpuntje de auto is behandeld met Waxoyl maar bij aflevering zaten er witte vlekjes op ruiten en kunststof dat vonden wij niet zo netjes staan.

Over X Broekhuis Fiat Schagen