zeer goed geholpen professionele kwaliteit

Ik ben voor het eerst bij Brokhuis in Rijssen geweest voor een onderhoud beurt. Zeer goed gedaan precies gedaan wat ook de opdracht was. Zeer goed te woord gestaan door de receptionist. Op tijd gebeld dat ede auto weer klaar stond. Deze garage kan ik zeer aan bevelen. Ik ben blij dat er nu een Opel dealer in Rijssen zit want mijn vorige ervaringen in Almelo bij Opel waren niet zo goed sinds dat Haarhuis geworden was.

Positieve benadering.

Mijn eerste ervaring met Broekhuis Rijssen is prima verlopen.

Na eerst wat info bij Danny van de receptie te hebben ingewonnen wat een jaarbeurt bij Broekhuis in houd, heb ik besloten om deze beurt voor mij de eerste keer, voor mijn Opel bij hen te laten uit voeren. Contact over het een en ander met zowel de receptie als werkplaats, heb ik als zeer prettig ervaren.

Super medewerkers

Top bedrijf Broekhuis Rijssen . Na proefrit aan huis . Auto naar zin is . Nu 4 weken later staan voor de deur . Thuis afleveren top .

Super medewerkers

Miijn eerste ervaring met Broekhuis Rijssen is helemaal oké.

Na wat info ingewonnen te hebben bij Danny van de receptie, heb ik besloten mijn Opel Grl X voor de eerste keer een jaarbeurt te laten doen bij Broekhuis Riijssen. Contact met de receptie en de werkplaats is prima, de jaarbeurt is volgens afspraak en keurig gedaan!

Miijn eerste ervaring met Broekhuis Rijssen is helemaal oké.

De eerste ervaring met Broekhuis Rijssen is prima!

De eerste ervaring met Broekhuis Rijssen is prima!

netjes en accuraat geholpen, zeer tevreden

gewenste problemen zijn netjes opgelost en de auto is zeer netjes afgeleverd. Hartelijk dank P.s. ik ben blij dat er een Opel onderhoud punt is in Rijssen .

netjes en accuraat geholpen, zeer tevreden

gewenste problemen zijn netjes opgelost en de auto is zeer netjes afgeleverd. Hartelijk dank P.s. ik ben blij dat er een Opel onderhoud punt is in Rijssen , ik was echt niet tevreden over Haarhuis (voormalig kamp) in Almelo.

Keurig geholpen, eerlijke prijs

Verkoper dacht goed mee en heeft alles binnen zijn mogelijkheden gedaan om ons als klant binnen te halen.

Kalanderstraat 9

7461 JL Rijssen