Geweldig, in een woord

We zijn prettig en goed geholpen door de verkoper. Heeft alle tijd genomen voor tekst en uitleg. De auto nu een week in bezit, voldoet boven verwachting. Rijd en zit lekker, voldoet aan al mijn wensen.

Prettige ontvangst en alles keurig geregeld. Prettige verkoper

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw bezoek! Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Zeer prettig en professioneel geholpen

Sinds de aankoop van onze vorige Audi hebben we niets van Broekhuis vernomen, tot we recent door Melvin gebeld werden. Hij bleek precies de auto op voorraad te hebben die we zochten en uiteindelijk zijn we het eens geworden over de (inruil)prijs. Melvin begreep onze wensen goed en hielp ons op een prettige en professionele manier. Vorige week gingen we dan ook heel trots en tevreden naar huis met onze prachtige Audi A3. Voor de toekomst: meer contactmomenten in de vorm van een nieuwsbrief of magazine zou wat ons betreft welkom zijn.

Van harte gefeliciteerd met uw mooie Audi A3. Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld met de aankoop. Ook willen wij u bedanken voor uw feedback, dit is heel waardevol voor ons. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Meer ellende na dan voor onderhoudsbeurt

daags na teruggave auto APK / grote beurt: - Breuk in slang remsvloeistof. Vrouw noodstop in Velserbroek. extra kosten bij andere garagehouder. - Airconditioning functioneert niet meer anderhalve week na onderhoud: lekke band

Beste Marco, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend om te zien dat u deze problemen heeft gehad met uw auto. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en een vervolgafspraak gemaakt. Wij zien u graag op de afgesproken datum. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Prima ontvangen en gastvrijheid

Goed bezig, ga zo door

Bedankt Mehmet, voor het mooie compliment. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Dik tevreden

Prettig geholpen door Dennis Makkinje en zijn collega's. Vriendelijk, deskundig, neemt de tijd voor je en komt gemaakte afspraken na.

Bedankt Karen, voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u prettig geholpen bent door onze collega's en u aangeeft dik tevreden te zijn! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

geweldige ondersteuning bij aankoop nieuwe auto

meer dan professionele benadering bij de keuze van allerlei opties van de nieuwe Q4 e-tron. Tevens door de verkoper aangegeven de noodzaak of wenselijkheid van bepaalde technische snufjes en welke 'nice to have' zijn. Goede communicatie m.b.t. aflevering. Meer dan duidelijke uitleg bij het in ontvangst nemen van de nieuwe auto. M.a.w. meer dan lof aan de verkoper Bart Jansen bij Uw vestiging in Haarlem

Beste Cees, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Te lange wachttijd voor afspraak, en onvoldoende informatie servicebeurt

Naast een wachttijd van 6 weken heb ik zitten wachten (3 uur) op de beurt. Na afloop werd mij verteld dat de achterband geplakt was en dat er een nieuwe band nodig was. Volgens informatie zou dat 30 minuten duren. Volgende dag terug en na 2 uur was alles pas klaar. Al met al te lang en de kosten bij elkaar van 1000 euro was er duur. Waarom als er iets geconstateerd is komt men niet even overleggen

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Mocht u in de gelegenheid zijn, zien wij graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Q8 gekocht. Goeie service en komen afspraken na.

Goede service. Afspraken nagekomen.

Beste Robert, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Professionele service bij aankoop auto

Direct na binnenkomst keurig ontvangen door Felix. Het gehele aankoop proces goed gevoel over gehouden bij de transparante handelswijze van Broekhuis.

Beste Jos, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo een goed gevoel heeft overgehouden aan het aankoopproces. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

TOP

Volgens afspraak, gratis leenfiets, auto van binnen schoongemaakt. Meer dan ik verwacht had. top service

Bedankt Marcel, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Zeer goed ontvangen , prima uitleg , Nam ook de tijd voor alles wat wij vraagde. Goed geregeld voor proef rit te kunnen rijden ook hier veel aandacht aan gegeven. Bij het afleveren van de auto ook weer alles netjes en rustig afgehandeld , en samen telefoon ingesteld in de auto kortom het was een top verkoper Die Bram W. echt een goeie verkoper die er echt voor gaat en die weet wat service verlenen is klasse dikke 10 voor deze heer.

Beste Vince, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u het bezoek zo goed heeft ervaren en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Goed geholpen !

Duidelijk en je weet waar je aan toe bent bij Broekhuis.

Beste Raymond, Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Prima geholpen ,werd op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren ..

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en uw beoordeling. Dat u tevreden bent over onze service doet ons goed om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Doen wat ze zeggen.

Nieuwe Skoda Scala gekocht. Je kunt alles op je gemak bekijken en een proefrit maken, geen opdringerige verkopers. Als je vragen hebt worden ze keurig met kennis van zaken beantwoord. Ben zeer tevreden. Hopelijk kan ik lang van mijn nieuwe auto genieten. Bram en Luk bedankt.

Beste André, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn erg blij om te zien dat u zeer tevreden bent. Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veel rijplezier toe. Namens Bram en Luk, heel graag gedaan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Wat een super professionele en aardige verkoper.

Ik ben heel goed geadviseerd over de auto die ik wilde. De verkoper was aardig, professioneel en behulpzaam.

Beste Marjolein, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u het gewenste advies heeft gehad. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Fijne en persoonlijke benadering

Wij zijn zeer prettig geholpen door Tim Ruijter bij een aanschaf van een nieuwe auto. Tim is niet opdringerig en neemt de tijd om uitleg te geven. Daarnaast komt hij zijn afspraken na en zorgt voor regelmatige updates tijdens het afleverproces. Kortom uitstekende service en persoonlijke benadering!

Bedankt Eric, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Tim. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Tevreden!

Goede service, heel gemoedelijk en neemt alle tijd voor de klant.

Beste Daniëlle, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u het bezoek zo heeft ervaren. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Haarlem. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Vriendelijk en denken met je mee.

Wij waren op zoek naar een specifiek model Audi. Dit type stond niet op voorraad. Verkoper Tim Ruyter heeft via de fabriek in Duitsland onze Audi gevonden. We rijden nu met veel plezier in onze bijna nieuwe Audi Q3 Sportback. Tim, bedankt!

Beste Marnix, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Tim bij de aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Betrouwbaar

Jammer van de slechte communicatie tussen afdelingen

Beste Maaike, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Tot op heden is het ons niet gelukt om u te spreken. Wij willen u daarom vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 023-5128128 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Prettig geholpen

Vriendelijke mensen aan de balie en telefoon, luisteren goed. Werkplaats: beurt correct uitgevoerd, probleempjes opgelost. Verder: erg lang gewacht (zoals eerder ook gebeurde) rond 10.30 om de sleutel af te kunnen geven, voordringende klant die niet teruggefloten werd.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Skoda Haarlem

Leidsevaart 10-14 2013 HA Haarlem

Over Broekhuis Audi/SEAT/ŠKODA/Volkswagen Haarlem