Alles klopte bij Broekhuis als klant

Ik ben fantastisch geholpen bij de aankoop van mijn auto. Er werd ruim de tijd voor mij genomen en ik voelde ook totaal geen (verkoop) druk. Kortom, ik ben echt een tevreden klant en wanneer ik weer een auto ga kopen, kom ik zeker weer terug bij Broekhuis Hopelijk ontvang ik dan ook weer dezelfde vriendelijke personeel.

Slecht

Ik heb 4 APK keuringen met onderhoud beurt bij Martin Schilder meegemaakt altijd correct verlopen, wat dat betreft kan Broekhuis nog veel van leren. Omdat ik geen telefoontje heb ontvangen om 17.00 uur gebeld wanneer ik mijn auto kan ophalen, om 17.40 werd ik gebeld dat mijn auto kan ophalen maar dat de APK keuring niet is afgemeld om 17.55 bij de filiaal aangekomen geen balie medewerker aanwezig na lang wachten werd ik om 18.05 geholpen door een monteur van de werkplaats inmiddels is het 18.15 kon mijn auto ophalen op het dak parkeer plaats kan de parkeer plaats niet verlaten omdat de hek deur dicht is terwijl al het personeel vertrokken is, was bezig de politie en de brandweer te bellen om de deur te openen toen hoor ik iemand roepen dat de deur open is, dat is die jongen die mij heeft geholpen af te handelen deze jongen verdient een pluim en opslag omdat om 18.20 nog voor de baas op zijn werk is terwijl zijn collega's al aan tafel zit. En geen leiding gevende aanwezig is schandalig.

Goed advies en goede service

Perfect geholpen

Uitstekend! Niels was heel fantastisch.

Ik vond Broekhuis Haarlem heel goed. Iedereen was aardig en hulpvaardig.

Vriendelijk, professioneel en geïnteresseerd.

Mijn Audi A1 is vorige week keurig afgeleverd en verkoopleider Felix is enorm vriendelijk en behulpzaam. Ik kan niets anders dan positief zijn! Een auto koop je vaak maar eens per 2 of 3 jaar, dus de beleving en behandeling zijn buitengewoon belangrijk. Broekhuis Haarlem heeft mij oprecht blij gemaakt met mijn aankoop. Geen gedoe, geen gezeur, gewoon alles goed. Top! Bedankt voor deze aangename ervaring.

Naar wens

Mijn auto moest voor een beurt naar de garage. Van te voren duidelijk wat het zou gaan kosten. Voor de extra ‘kosten’ werd eerst contact opgenomen voor akkoord. Bij het halen vriendelijke ontvangen.

een prima garage en goede service

De auto moest voor een kleine beurt naar de garage. Had een huurauto aangevraagd met handbediening. Die stond niet klaar, maar het werd geregeld. Toen ik gebeld werd, dat de auto gehaald kon worden ben ik gelijk naar de garage gereden. De auto was weer perfect en was gepoetst; ook vanbinnen Dat was een extraatje van de zaak!!

Geweldig.

Altijd vriendelijk. Bereid te helpen. De beste oplossing te zoeken die het minste kost. Een vertrouwende en veilige garage met fantastische mensen die je bijstaan.

Zeer prettig zoals al vele jaren

Zeer prettig zoals vele jaren.

Goede service en een geweldige auto

Bij Broekhuis heb ik mijn Audi A3 gekocht, wat een geweldige auto! Ook de service was goed, na een proefrit hebben we de deal direct rond gemaakt en ik kon ook al snel met de auto op pad. Een dikke 10 van mij, welverdiend!

Bijzonder

Acties van de werkplaats : prima. Bij de afhandeling/betaling een raar incident: rekening is ca 30 euro hoger dan waarvoor ik eerder had getekend. Danielle (?) gaat informeren hoe dit kan en komt terug met de verklaring dat in de contactsleutel een batterij is vervangen. Omdat dit niet met mij is gecommuniceerd wordt, zeer correct, de 30 euro niet in rekening gebracht. Naar huis rijdend vraag ik mij af hoe in de sleutel (mijn reservesleutel) een batterij vervangen kan worden die er m.i. niet in zit omdat met deze sleutel alleen 'manueel' de deur kan worden geopend en niet van een afstand. Ik bel vervolgens 3 x met Broekhuis om dit even te bespreken, maar krijg 3 x geen contact (een keer wordt de verbinding verbroken en 2x duurt de melding 'al onze medewerkers zijn in gesprek' wel heel erg lang).

Beste klant, Bedankt voor uw review. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Haarlem

Betrouwbaar, persoonlijk, zeer goede en snelle service, kwaliteit en passie voor auto's

Ik laat altijd met een gerust hart mijn Audi achter voor servicebeurt of reparatie in Haarlem. Het personeel is buitengewoon vriendelijk, persoonlijk, servicegericht en deskundig. De auto komt stralend en schoon terug van een servicebeurt. Reparaties worden kundig en snel uitgevoerd.

Komen afspraken na en meer!

Keurig en snel te woord gestaan voor het maken van een afspraak (grote service beurt Passat 3AA 2017). Direct offerte per mail gehad met prijsopgave en op vraag ook snel reactie (kosten servicebeurt schuifdak). Ivm bewegingssensor in sleutel verzocht standaard handeling vervanging batterij achterwege te laten. Is ook gelijk netjes van prijs afgegaan. Tussentijds gebeld door monteur ivm banden. Zonder pushen goede uitleg gekregen over veiligheid en advies vervanging voor herfst. Op mijn verzoek direkt gedaan. Goede en de juiste banden voorradig. Auto opgehaald en helemaal van binnen en buiten gemaakt. Nergens op hoeven wachten en kosteloos werkende fiets voor tijdelijk vervoer. Een dikke 9... Alles komt immers met een (voor mij aanvaardbare) prijs. Sinds overname Martin Schilder service echt sterk verbeterd!

;perfecte service

wat me aangenaam trof, was dat er rekening wordt gehouden met onverwachte omstandigheden. Heel klantgericht, ook als het om andere zaken dan auto's gaat. Dat is pas service! Een dikke 10. Vriendelijk, en alert, het kan niet beter.

De aankoop van mijn VW T-cross ging super soepel: ruime showroom, prettige verkoper, snelle levering en een waanzinnig mooie auto. Helemaal blij mee!

Mijn ervaring over Uw dienstverlening is uitstekend

Mijn ervaring over de dienstverlening door de firma Schilder was al goed en ik heb ervaren dat U die handelwijze op dezelfde voet heeft voortgezet

Prima, vriendelijk en snel geholpen

afspraak online gemaakt voor onderhoudsbeurt en APK. Klantvriendelijk en snel geholpen bij het brengen van de auto en een leenfiets stond klaar. Gebeld over de kosten. Toen de auto weer klaar stond weer gebeld en doorgenomen wat ze gedaan hadden. Onderhoudsboekje was keurig bij gewerkt.

Uitstekend!

Op een zeer prettige wijze geholpen door Roos en haar collega’s.

Ervaren professionals

Zonder veel onzin en omhaal van woorden zeggen wat voor eventuele reparaties/vervangingen moeten plaatsvinden of gebeuren. Het is dan aan de klant om het advies wel of niet op te volgen.

Goed en fijn geholpen

IK heb altijd goede ervaring met Broekhuis afspraken nagekomen ,duidelijk en betrouwbaar dit is al jaren zo.dus daarom kom ik ook bij Broekhuis.

Super goede service en klantvriendelijkheid.

Ik werdt door alle medewerker van service tot verkoop en ook de management op een zeer vriendelijke en professionele manier geholpen. Je wordt duidelijk geïnformeerd wat de problemen is en de mogelijkheden die er zijn en je wordt begeleid en geholpen om de juiste keuze te maken. Ik zal zeker andere kennissen en vrienden deze locatie aanbevelen. ( je wordt serieus genomen en er wordt naar je geluisterd zodat men de juiste advies en of hulp kunnen geven ) Super goede dienst verlening

goede service

- snelle afspraak - goede communicatie - leenfiets perfect

Duidelijk en Transparant

Vriendelijk ontvangst en er werd direct verteld hoe lang de service aan onze auto zou duren en ook om en nabij de kosten hiervan. Ook werd ik keurig gebeld dat er iets vervangen moest worden en direct de prijs hierbij benoemd. Aangeboden werd vervangend vervoer tegen een redelijke prijs. Kortom een prettige garage waar je niet voor verrassingen komt te staan. Duidelijk en transparant precies wat wij zoeken en verwachten van een garage.

Goed en niet goed.

bij Broekhuis een prima service bij de 30.000 km beurt van onze nieuwe Golf. Wat is wel heel vreemd vond is dat volledig ongevraagd een taxatie-rapport gemaakt is en dat ik daarover gebeld ben. Toen ik hierover klaagde, geen excuses, dat kan vast beter!

Vriendelijke mensen, goede service, vaste prijs tarieven zijn exorbitant hoog.

Vriendelijkheid van de staf is niets op aan te merken. Kwaliteit van de geleverde service lijkt goed te zijn, maar is wel achter uitgegaan mbt dialoog over de service. Waar ik wat mee problemen mee had was de voor mij onzinnig service voorstellen, voorstellen voor services die niet nodig zijn of waar de dealer veel te veel voor berekend. Een wasbeurt zoals in het verleden wel kon is er nu ook al niet meer bij. Voorheen werden de prijs van donderdelen part vermeld, zo ook de duur van de handeling. op die manier had ik als klant inzicht in de redelijkheid van de rekening. De vaste tarieven die nu gehanteerd worden geven mijn het gevoel dat ik in Royce Rolls rij. Ik zie dan ook tarieven die voor bepaalde handelingen totaal over de kop zijn.

Over Broekhuis Volkswagen Haarlem