Eerste ervaring met Audi Haarlem onderhoudsbeurt bleek niet optimaal

Afspraak tijdstip bleek niet het tijdstip van aanvang werkzaamheden Offerte bleek niet conform de nota (kosten uitgebreide inspecties) Twijfel over de aucu check (conditie?) en airco check (te koud?)

Zeer tevreden.

IK rij al bijna mijn hele leven BMW, maar heb nu eens gekeken naar de Audi Q4 e-tron. Uitstekend geholpen door Bart Jansen en mijn keus was snel gemaakt. De levering van de auto was ook vrij snel en ik ben er erg blij mee. Al met al een goede keuze en ik mis de BMW X3 niet. Mijn vrienden en kennissen zijn erg onder de indruk van deze auto en enkelen gaan nu ook naar Broekhuis om naar een electrische Audi te kijken.

Alles heel prettig geregeld {voor oude man 88} heel behulpzaam helaas geen veel rijder meer had graag nog eens een nieuwe willen rijden .Helaas gaan nergens meer heen en deze is te goed nog H.Gr Theo

service weer goed zoals altijd.

Bij laatste servicebeurt ook nog als extra de voorruit schoon gemaakt en binnen gestofzuigd.

Alles wat er aan de auto moest gebeuren werd van te voren goed overlegd met uitleg waarom dit moest gebeuren en bijhorende kosten

Super fijne samenwerking

Vanaf het moment dat ik belde tot al een tijdje in bezit van mijn auto een fijne samenwerking gehad met Jawad Reghai. Afspraken worden nagekomen, er wordt mee gedacht en waar mogelijk voldaan aan mijn wensen voor de perfecte auto. Het is gemakkelijk contact opnemen en een snelle en goede service. Ook de rest van mijn familie is met dank aan deze ervaring van plan in de toekomst bij jullie een auto aan te schaffen. Ontzettend bedankt!

goede service

Auto is voor een 2 jaarlijkse beurt geweest. Thuis gehaald en gebracht en dat is een top service !

vlot en efficiënt

Auto 1e onderhoudsbeurt. snel en vlot, keurig gemeld dat hij weer klaar stond.

Enorm goed geholpen.

Martijn de Groot heeft ons zeer goed geholpen een leuke spontane verkoper. Hij heeft ons duidelijk uitgelegd over de mogelijkheden van de Seat Arona . En in deze tijd van corona is de service van de auto brengen heel netjes. En wij zijn erg blij met onze nieuwe auto vinden hem geweldig.

Ik ben zeer tevreden over de periode van advies tot en met aflevering.

Mijn keuze voor een vervangende auto was gevallen op een T-cross. Tijdens mijn eerste ontmoeting heb ik duidelijke informatie gekregen in de mogelijkheden binnen dit type auto. De proefrit was goed geregeld en de uitleg daarna met de keuzemogelijkheden was duidelijk. De levering was vrij snel en ondanks de corona maatregelen is een passende oplossing gevonden om de overdracht toch plaats te kunnen laten vinden. Erg attent na het weekend een telefoontje met de vraag of de auto goed bevalt en we hebben een afspraak gemaakt om na de corona maatregelen nog even de diverse instellingen etc. door te nemen.

Onderhoud uitgevoerd zoals afgesproken

Helaas geen gelegenheid gehad om met de monteur te spreken, die al jaren mijn R32 onderhoudt. Hou s.v.p. deze monteur in ere; er zijn er weinig, die zoveel betrokkenheid vertoont.

Ze doen goed wat ze beloven

Goede communicatie, alles volgens afspraak. Minpuntje: in het donker kreeg ik een leenfiets zonder werkende verlichting. Vervelend.

Heel prettige service.

Prima geholpen en fijne service bij de aanschaf van een andere auto.

Toch nog goed gekomen

Lekkage in koffer bak Sportsfan vorige sportsfan exact hetzelfde probleem toen zag gelukkig een oplettende monteur dit, de 2e keer zag mijn partner het bij toeval, zijn de roosters in de achterbumper, constructie fout dus, monteur ging nog even kijken of na het plaatsen van nieuwe het opgelost was. Helaas bleken ook de afdichting van achterlichten lek hier nieuwe pakking in en 4 dagen later is de auto klaar, is kosteloos gemaakt en dat vind ik terecht omdat het geen incident is!

Fantastische service

Makkelijk goede afspraak, duidelijk en erg vriendelijk over de telefoon. Prettige ontvangst, duidelijke en correcte communicatie, zoals bv de uit te voeren werkzaamheden en de te verwachten kosten. Keurig op tijd gemeld toen auto weer klaarstond via sms, waarin tevens vermeld wanneer de auto weer opgehaald kon worden, inclusief het uiterlijke tijdstip. Geen telefoon tussendoor, hetgeen betekende dat er geen extra werkzaamheden uitgevoerd hoefden te worden, dus ook geen extra kosten. Factuur overeenkomstig de verwachting. Duidelijke uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden met mogelijkheid tot stellen van vragen. Auto van binnen schoon gemaakt aangetroffen (stond niet op de factuur) en rijdt weer als een zonnetje! Helemaal blij!

Vanaf het begin 100% vertrouwd gevoel

Wij gingen voor het eerst van ons leven een auto kopen. Via internet twee goede occasions gezien. Toch een beetje spannend. Vanuit Amsterdam naar Haarlem. Vanaf het allereerste moment tot het moment dat we wegreden met onze nieuwe aanwinst een volledig vertrouwd gevoel bij Jawad Reghai. Ontspannen, punctueel en alles heel duidelijk uitgelegd. Heel prettig persoonlijk contact. Alles netjes geregeld. Er werd echt tijd voor ons gemaakt. Dit was precies wat we zochten! Heerlijke auto, verzekering ook via Broekhuis geregeld, allemaal zeer soepel. We zijn heel gelukkig. Anastasia & Peter

Snelle goede service, niet de goedkoopste

Ontvangst en afleveren auto ging snel en efficiënt. Prima (gratis) leenfiets meegekregen. Werd keurig gebeld om meerwerk af te stemmen incl prijsopgave. Auto sneller klaar dan verwacht. Prijs vond ik aan de hoge kant voor reguliere service maar daarvoor krijg je wel stempel van merkdealer en blijft onderhoudshistorie compleet.

Uitstekende Service!!

Ik heb kortgeleden een andere volkswagen gekocht en kan niets anders zeggen dat de service uitstekend is. Gemaakte afspraken worden netjes nagekomen. Auto werd keurig opgeleverd. Achteraf werd er nog contact of de auto goed reed en of er nog bijzonderheden waren.

Beste Raymond, Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. We hopen dat u geniet van uw Volkswagen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Tot ziens bij Broekhuis! Een vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Heemskerk

Broekhuis maakt een betrouwbare indruk en werkt oplossingsgericht.

In de onderhandeling met de verkoop van een VW T-Cross gaven ze de ruimte om rekening te houden met je wensen. Ze waren uiterst vriendelijk en klantgericht. Door goed te luisteren hebben ze mijn bezwaren op kunnen oplossen en hebben we een koopovereenkomst kunnen afsluiten.

Beste Job, Goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis en fijn dat de koopovereenkomst is gelukt. We wensen u veel veilige kilometers toe in de Volkswagen T-Cross! Een vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Heemskerk

Uitstekende service

De verkoper die mij hielp tijdens de aanschaf van mijn nieuwe auto heeft mij uitstekend geholpen en naar wens! Het voelde vertrouwd aan, absoluut geen verkoop praatjes aangesmeerd en real gebleven. Ik zal in de toekomst zeker weer bij Broekhuis Haarleem een kijke nemen! Bedankt Tim voor de hulp. Groetjes, Melisa

Beste Melisa, We vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis en dat de aanschaf van uw nieuwe auto vertrouwd aanvoelde. Veel veilige kilometers toegewenst en tot ziens bij Broekhuis! Een vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Heemskerk

Super snel en erg correct. Service ook erg goed.

Top ervaring.

Klantvriendelijk en kundig!

Auto wordt goed verzorgd, eerlijk bij reparaties, zeer klant gericht, netjes en beleefd personeel. Een goede Garage en zeker aan te bevelen!

Top service

Ik ben zeer tevreden en kom eerdaags terug maar dan voor eenn bedrijf. Auto

Heb een prima auto gevonden en ben zeer goed geholpen.

Ik heb bij Broekhuis een prima auto gevonden en ben daarbij zeer kundig en vriendelijk geholpen door de verkoper. De afhandeling was soepel en aangenaam en de verkoper was zeer attent. Kortom een heel aangename ervaring.

Over Broekhuis Volkswagen Haarlem