Goed geholpen

Alles is goed geregeld.

Mijn volkswagen t cross heeft voor het eerst bij Broekhuis in Haarlem een servicebeurt gehad en de winterbanden zijn er onder gezet. Alles keurig verzorgd, communicatie verloopt prima, afspraken worden keurig nagekomen. Heel tevreden.

Gemaakte afspraken nagekomen

De gemaakte afspraak nagekomen en gebeld als er bijzonderheden waren is er contact opgenomen om dit te bespreken en een prijs doorgeven

Fantastisch

helemaal goed

zoals altijd prima service. behulpzaam, vriendelijk, voorkomend. geen moeite teveel om technische zaken m.b.t. reparaties etc. nog een keer uit te leggen.

Goed niets aan te merken

Prima ontvangst van de balie medewerkers.

Jammer dat er niet met de klant wordt meegedacht

Goedendag! Qua auto en onderhoud geen klagen, echter krijg ik 2 dagen voor de onderhoudsbeurt een bel met de mededeling dat de auto een terug-roep-actie zal moeten ondergaan; of het gelijk meegenomen kan worden? Ja! Geen probleem natuurlijk, echter duurt het onderhoud dan geen 2 uur, maar een gehele dag! Daar wij contractueel geen huurauto hebben vastgelegd binnen 24 uur, dienen wij hiervoor te betalen. Het is de omgedraaide wereld! Er zijn blijkbaar productie fouten geconstateerd en toch dient de klant te betalen voor een leenauto. Daarbij dien ik ook nog een dag vrij te nemen, aangezien het niet op een zaterdag verholpen kan worden. Waar is de service Broekhuis? Één ding is duidelijk, de klant is geen koning hier!

uitstekend

Ik ben heel goed geholpen door Bart van Broekhuis Haarlem. Snel antwoord op mijn vragen en ben tot nu toe tevreden met de geleverde auto.

Leuk om weer een nieuwe auto te kopen

Een leuke verkoper (Felix) kon ook een grapje af en onderhandelen was ook mogelijk

Van A tot Z top service en meedenkendheid

Vanaf het moment dat we de showroom in liepen tot en met het ophalen van onze nieuwe auto (en zelfs erna) werden we erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Er werd voldoende de tijd genomen en alle vragen werden beantwoord. Enige verbeterpunt is dat een testrit van 1 uur wel erg kort is, dit zou flexibeler kunnen en/of langer. Ik zou Broekhuis door onze ervaring zeker aanraden en wil met name Bart nogmaals bedanken voor zijn hulp.

Minder goed dan ik van ze gewend ben.

Serviceboekje niet afgestempeld terwijl het op de daarvoor bestemde plek lag, defect lampje niet vervangen, de onderhoudsbeurt leek een beetje overhaast te zijn afgerond.

Heb een service beurt gedaan en mijn navigatie was stuk, Goede diagnose gedaan en ben netjes gebeld dat de spullen binnen waren. Wat wel erg vervelend was dat de deur van de garage pas om 8.15 uur open was gegaan maar dat kwam door personeelsgebrek waar niet vraag je je dan af.

Uitstekende ervaring

Keurige telefonische afspraak. Prima uitleg over te nemen acties en kosten.

Naar volle tevredenheid weer geholpen.

Zoals altijd is mijn servicebeurt weer vakkundig, vlot en heel klantvriendelijk verlopen.

Goed geluisterd - goed geleverd

Wij hadden specifieke wensen voor een jonge occasion, en Max is voor ons op zoek gegaan.

Zeer slecht

Mijn t cross moest een onderhoudsinspectie en een beurt, Auto dag van te voren gebracht,omdat ik hem de volgende dag om 13.00 nodig had,was geen probleem volgens de heer achter de balie. Belde op de dag van de afspraak om 12.30 of de auto al klaar was, Half uur in de wacht gehangen,en na veel doorschakelingen wordt verteld dat ze nog aan de auto moesten beginnen.het was niet goed gecommuniceerd zeiden ze,ik was woest omdat ik mijn auto nodig had om 13.00.kon de auto van mi)n zus lenen,en ze zouden bellen als ie klaar zou zijn,ben om 16.30 zelf naar de garage gegaan om te kijken of ie klaar was,en ja hoor hij stond klaar! Ze hadden mij gebeld,zeiden maar niet op mijn telefoon,was dus weer fout gegaan.dan vraag je hoe dat allemaal kan,wordt er gezegd dat ze het intern gaan bespreken.daar koop ik toch niks voor,echt de laatste keer dat ik een voet bij broekhuis Haarlem binnen zet! Ze zijn mij als klant kwijt.

Uitstekend!

Leuk geholpen!

Audi a1 gekocht waarbij een goed, eerlijk en vriendelijk ben geholpen! Top service!!

Zeer prettig en klantvriendelijk en zorgvuldig.

Ons wensen pakket voor een ander auto werd snel en vakkundig door Rico Lap opgepakt. Uiteindelijk is het een Volkswagen Golf Comfortline geworden. Na de koop werden wij regelmatig op de hoogte gehouden over het tijdsstip van levering. De dag van de levering was ook feestelijk met o.a. de opmerking ga eerst maar eens met de auto rijden en kom eventueel later terug voor nog meer uitleg. Deze nazorg voelt ook goed.

Prima service, fijne mensen, mooie auto, goed gevoel!!

Heel fijn bedrijf!!!

We zijn tot nu goed geholpen bij de aankoop van onze auto.

Uitmuntend

Martijn De Groot Uitmuntende verkoopadviseur Vriendelijk ,beschaafd ,correct , geduldig, duidelijke communicatie Geen agressieve verkoper Bij hem heb je het gevoel ‘ “De klant is koning” Mevr Ritzema van Ikema

Werkelijk Fantastisch

Begin maart de nieuwe A1 besteld, levertijd zou toch wel een jaar duren vanwege beperkte grondstoffen (chips) en Oorlog Ukraine. Ik zou de nieuwe A1 in januari op zijn vroegst kunnen verwachten. Daar ging ik mij dus maar op richten, als een soort toetje op de leuke december maand. Op 22 juli, onderweg en verheugd naar mijn laatste werkdag voor het weekend, werd ik opgebeld door mijn verkoper Bart. Deze wist mij te vertellen dat (ondanks alle narigheid in de wereld) mijn auto "klaar" was en stond gereed voor transport naar Nederland. Dit heeft iedereen geweten op mijn werk en zelfs pleite ik ervoor om 4 augustus tot nationale feestdag uit te roepen. Afgelopen donderdag was het dan zo ver, verhuld onder een zwartlaken in de showroom. Werkelijk waar prachtig geconfigureerd en nauwkeurig samengesteld, echt een eye catcher. De eerste kilometers fantastisch voelde, een werkelijke belevenis, autorijden zal voor mij een hele nieuwe dimensie krijgen. Afgelopen week ritje naar Groningen, dankzij de cruise control zeer ontspannend waarbij ik vermoed dat mijn zakelijke relatie met het CJIB ernstig gaat verwateren. Heerlijke en een mooie auto en met alle gemakken voorzien. Ook die kleur is geweldig, echter is die momenteel niet te configureren (Audi ik deze zeker weer in de kleurenpaletten opnemen). Het is een mooie en opvallende auto geworden, volgens mijn collega past deze prima bij mij aangezien ik dat ook schijn te zijn. Top.

Eerlijke informatie

Goede terugkoppeling. Er werd tijd voor genomen. Fijn.

Over Broekhuis Volkswagen Haarlem