Geweldige service!

Vanaf de eerste minuut voel je je bij Audi Alkmaar de 'koning' die je je als klant overal wil voelen. Het contact VOOR de verkoop,TIJDENS de verkoop en NA de verkoop met verkoper Gerrald was ronduit fantastisch.

Top service en zeker naar wens

Onlangs een goeie service en een snelle afhandeling gehad bij de aankoop van een VW t-cross. Wij willen onze welgemeende dank en waardering richten aan de occasion manager van Broekhuis Haarlem dhr. Tim Ruijter voor zijn bereidwilligheid en begrip om de wensen van de klant te vervullen. Een zeer tevreden klant

Beste Roy, Gefeliciteerd met de aanschaf van uw Volkswagen T-Cross. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Tim. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Uitstekende ervaring. Afspraken nakomen. Goed gevoel vanaf de eerste afspraak. Professionele maar ook vriendelijke sfeer.

Volkswagen Taigo

Mijn ervaringen bij Broekhuis Haarlem zijn nogal dubbel. Wij hebben een VW Taigo meest luxe uitvoering gekocht met inruil. Ontvangst was netjes door nette mensen. Voor het bezoek was de koop al geregeld onder voorwaarde van bezichtiging. Auto zag er netjes uit en de overeenkomst door beiden partijen ondertekend. Na thuiskomst bleek dat de auto was ingevoerd vanuit zweden en de uitvoering behoorlijk afweek van een Nederlandse auto. Diverse onderdelen/mogelijkheden zaten er niet op o.a. Climate control, snelheidsbegrenzer, armsteun enz. Al met al heb ik de auto naar mijn gevoel te duur betaald.

Beste heer Smeets, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat u het bezoek goed heeft ervaren. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de punten te bespreken. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Tevreden

Tevreden

Beste Heleen, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

zeer goed

uitstekend deskundig monteurs hartelijke ontvangst

goede service

Keurig geholpen

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, klantgericht, snel een deskundig geholpen

Opdringerige verkoper

Ik heb interesse getoond in een mooie Opel. Aanvankelijk was alles ok, goed contact, fijne auto. Wel liet de verkoper in kwestie al zien over bepaalde maniertjes te beschikken en vrij ongeventileerd zijn mening horen. De deal is afgeketst omdat ik de financiering niet op de door hen gestelde voorwaarden rond kreeg. In plaats van dit te accepteren belandde ik in een gesprek met dezelfde loop waarin ik eigenlijk gepusht werd mijn eigen grenzen te verleggen om zo de deal rond te krijgen. Dat vind ik zeer onprofessioneel. Met als kers op de taart dat ik ook op social media ben opgezocht door de betreffende verkoper.

Beste Helmut, Bedankt voor uw feedback op onze service. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Graag willen wij deze ervaring met u bespreken. Helaas is het tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Wilt u daarom contact met ons opnemen? Wij zijn te bereiken op: 023-5128128 of [email protected] Update 25-7-2023: Tot op heden is het ons nog niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Zeer goed en deskundig geholpen

Fijn contact en goed advies.

Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Voelde meteen goed.

Na rondje auto's kijken bij Hoofddorp autoplaza liepen we vast want het was het allemaal net niet. Toch maar naar Skoda Haarlem rijden. Daar viel ons oog meteen op een Skoda Octavia uit 2021. Prettig gesprek met Luk, proefrit gemaakt en dat voelde heel goed. Daarna meteen knoop doorgehakt en gekocht. Trekhaak moeten we nog even voor terugkomen, maar daar is netjes over gecommuniceerd.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Ik werdt serieus genomen, was persoonlijke aandacht en het was gezellig.

Heel plezierig, werd serieus genomen, er was persoonlijke aandacht, voelde me op m'n gemak. Verkoper Felix de Wit heeft samen met mij een andere auto uitgezocht. Heb bijzonder plezierige herinnering bij het ophalen van mijn auto hoe ik door hem, maar ook door de andere medewerkers van Broekhuis ben behandeld. Vriendelijk, serieus en met respect. Heel erg bedankt!!!!

Beste Carla, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Wij vinden het heel fijn om te zien dat u zo goed geholpen bent en hierdoor een plezierige herinnering heeft bij het ophalen van uw auto. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Zeer kundig en vriendelijk

Zeer kundig en vriendelijk geholpen

Beste Guido, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Vriendelijk en goede service.

Vriendelijke ontvangst. Vooraf duidelijk wat de rekening gaat worden en worden er extra zaken ontdekt dan altijd contact met een toelichting. Ik weet altijd waar ik aan toe ben.

Was een leuke ervaring

Heel erg vriendelijk geholpen door Tim, alles goed gegaan heb zelfs een VW sleutelhanger erbij gehad.

Bedankt Ron, dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Daar doen we het voor! Groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Uitstekend bedrijf met betrokken personeel

Goede service en prettig personeel

Goede advisering.

Deskundige advisering, attent en prettig in de omgang door o.a. heren Korver en Niels (achternaam ontschoten).

Prima deal

Goede uitleg, prima deal. Prima overdacht.

Bedankt Timo, voor deze mooie beoordeling We zijn blij om te zien dat alles naar tevredenheid en prima is verlopen voor u. Wij wensen u veel rijplezier en fijne kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Prima geholpen door deskundige mensen

Positief , beide mannen in de showroom vriendelijk en terzaken kundig. Prachtige auto gekocht die bij aflevering prima werd uitgelegd.Kadootje tot slot en genieten van de cabrio onderweg naar huis. Adres om aan te raden. Groeten Ellen en Gerben van Manen

Beste Gerben en Ellen, Gefeliciteerd met jullie aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Zeer klantvriendelijk en perfect geholpen

Bij onze zoektocht naar een Nieuwe auto zeer klantvriendelijk en top geholpen door Luk Termeulen, Broekhuis Haarlem Skoda. Mede door zijn prettige contact is de koop beklonken. Voorbeeld voor anderen. Super content met de VW Variant !!

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Bedankt voor dit mooie compliment voor onze collega. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Een goede service bedankt

Dit is een goede zaak waar je met een open mond wordt gezien als klant en goe wordt geholpen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

top service

kwaliteit straalt van het merk audi uit.

Prima geholpen

Het was leuk om het doek van de auto af te halen helemaal top!

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wat leuk om te zien dat de aflevering helemaal top voor u was geregeld, daar doen we het voor! Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Top verkoper

We werden echt top geholpen foor de verkoper en xijn zeer tevreden

Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te zien dat u zeer tevreden bent over de hulp van onze collega. Wij zullen de volgende keer graag weer voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Fijne garage, vriendelijk personeel.

Goed geholpen voor een onderhoudsbeurt.

Smaragdweg 10-14

1812 RJ Alkmaar