Lekke band, snel verholpen

Had een lekke band, maar in tegenstelling tot andere bedrijven had en nam Broekhuis wel de tijd om me te helpen.

Totaal ontzorgd door Broekhuis

Aangemeld voor een servicebeurt, van begin tot eind totaal ontzorgd door de professionals van Broekhuis.

Fantastisch, open communicatie. Wij voelen ons welkom.

Aandacht voor de mens. Positieve benadering. Broekhuis Audi Alkmaar begreep onze wensen en we zijn nu heel blij en tevreden met onze nieuwe auto.

Premium service

Shant nam zowel tijdens de aankoop als tijdens de aflevering de tijd, waarvoor alle lof en dank.

Communicatie erg summier

Geen gedag bij binnenkomst, service adviseur was in gesprek met collega. Intakegesprek was naar verwachting. Afgesproken dat ik gebeld zou worden wanneer de auto klaar zou zijn, dit is niet gebeurd. in de plaats daarvan een sms om 16.50 uur. Toen ik om 17.15 uur aankwam was er niemand meer om mij te woord te staan. Sleutels gekregen van een verkoper, die mij verder niets kon vertellen. Prima dat je om 17.00 uur naar huis wil, maar ik adviseer om in deze gevallen de klanten te bellen en persoonlijk te informeren. Ter meer ik best wel wat bijzonderheden heb genoemd. Wederom geen goede ervaring bij Broekhuis Alkmaar.

Prima geholpen door Tim de Ruyter.

Hartelijk dank voor het invullen van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u goed geholpen bent door onze collega en u onze service als uitstekend omschrijft! Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Kan effectiever

Medewerker aan balie was erg traag, veel gegevens nodig die traag kwamen. Matige voorlichting.

Keurig conform afspraak

Netjes te woord gestaan. Onderhoud keurig verricht.

Bedankt Patrick, voor uw beoordeling! We zijn blij om te zien dat alles keurig conform afspraak voor u is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

prettig geholpen aan een elektrische auto

we kregen goede uitleg over allerlei facetten die bij elektrisch rijden bleken te horen...

Beste Annemarie, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u goed bent voorzien van de informatie over elektrisch rijden. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Shant heeft ons heel goed geholpen met alles keuzes. Door de bomen zag ik het bos niet meer, maar hij heeft ons meer dan geweldig geholpen.

Toppie

Joost de verkoper. Hii maakte het verschil. Ik ben een tevreden koper. Doe hem de groeten van ons.

Bedrijf heeft de problemen opgelost

Na een mature aflevering is alles Kwuring opgelost, nog even een tip, Was de auto voor de klant, Zola’s ze bij Poelgeest doen , Kleine moeite maar Mooie service

Beste Andre, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en is er een afspraak gemaakt. Graag zien wij u op de afgesproken dag en tijd bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Top geholpen

Prima service. Afspraken nagekomen.

super service en uitermate vriendelijke bediening

Mijn ervaring met de heer Luk Termeulen was er een van de bovenste plank. super

Beste John, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u ervaring met onze collega naar volle tevredenheid is verlopen doet ons erg goed om te zien. Wanneer wij iets voor u kunnen betekenen dan zullen wij graag weer voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Prima advies en vakkundig geholpen

Tijd genomen voor uitleg.

Beste Ab, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Uitstekende service en nazorg!

Van afspraak, uitvoering werkzaamheden en nazorg uitstekend geholpen.

uitstekend

terugroep actie ivm problemen bij accu Audi Q4 etron een aantal accu elementen kosteloos vervangen prettig contact met receptie uitleg gegeven over reparatie vraag: worden de andere accu-elementen die niet vervangen zijn , op latere datum nog een keer getest?

Zakelijk en uiterst professioneel geholpen

Een mooie Audi Q3 gekocht bij Audi Haarlem. Of beter gezegd bij Tim Ruijter. Erg tevreden kan niet anders zeggen. Veel vakkennis, prettige persoonlijkheid, houdt voldoende afstand pusht niet en blijft altijd correct. Hield ons bij elke stap op de hoogte en verteld geen onzin. Kortom zoals het hoort!

Wij bedanken u voor deze mooie review en complimenten voor onze collega! We zijn erg blij om te zien dat u zakelijk en uiterst professioneel geholpen bent. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst in uw Audi Q3! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Een heel prettig gesprek en snelle oplossingen een goed gevoel.

Het mij een waar genoegen om met Broekhuis zaken te doen. Zeer goed georganiseerd en vriendelijk.

Bedankt Joop, voor het achterlaten van deze mooie review! We zijn erg blij om te zien dat het gevoel dat u heeft ervaren bij ons op de vestiging goed is en wij u prettig en snel geholpen hebben. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Zeer tevreden met Tim Ruijter

Tim Ruijter (locatie Haarlem) is sociaal, eerlijk, goed bereikbaar en een man van zijn woord. Samen zijn we tot een mooie overeenkomst gekomen. Tim geef ik dan ook een 9. Broekhuis als geheel geef ik een 7. 2 opmerkingen in dit kader: -de prijzen van vergelijkbare import auto’s zijn een paar dagen voor aflevering van mijn auto naar beneden aangepast. Dit laat een beetje een nare smaak achter in mijn mond. -in de advertentie van mijn nieuwe auto stonden een handjevol opties genoemd die in werkelijk toch niet op de auto zaten. Hopelijk kan dit in het vervolg zorgvuldiger worden aangepakt. Groet, Roel

Beste Roel, Bedankt voor de review en uw complimenten voor onze collega Tim. Ook dank voor uw openheid om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Uiteraard stellen wij dit zeer op prijs. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Eindelijk weer vertrouwen

Mede door Sarah, die ons hielp tijdens de onderhoudsbeurt van onze A5, is ons vertrouwen in uw organisatie weer terug. De vorige contact persoon, inmiddels met pensioen, had veel kapot gemaakt, waardoor we serieus overwogen hebben een Audi-garage in een andere provincie in de arm te nemen. Gelukkig hoeft dat nu dus niet meer. Sarah, met dank.

Reserve word bij geleverd

Verkoper aardig en goed bij nalevering

Beste Hans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij stellen uw feedback heel erg op prijs. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Haarlem

Iets nauwkeuriger werken

Een goede VW dealer met een prima service. Ik heb met mijn VW Sportsvan gebruik gemaakt van de haal en brengservice en dat ging prima. Ook goede communicatie. Het betrof een servicebeurt en aircoservice. Werd nog gebeld dat de achterwisser vervangen moest worden en dat zou ook gebeuren. De volgende dag trof ik in de bak bij de ruitenwisser twee doppen aan die waren vergeten terug te monteren op de volgens mij aircoleiding. Best wel slordig! Ik heb ze er zelf weer opgedraaid. Een wonder dat de doppen er nog lagen want er was gereden met de auto. Ook vond ik dat de achterwisser er totaal niet nieuw uitzag maar dat weet ik niet zeker, het is een gevoel. Resumerend: Een goede dealer met prima service maar de contole van de werkzaamheden zou beter kunnen.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat u ons beoordeeld als een goede dealer. Wij danken u voor de feedback over de controle. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Prima deaker

Altijd goed, snel geholpen door klantvriendelijk personeel. Kortom prettige dealer!

Beste Piet, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen wordt. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Haarlem

Geweldige service!

Vanaf de eerste minuut voel je je bij Audi Alkmaar de 'koning' die je je als klant overal wil voelen. Het contact VOOR de verkoop,TIJDENS de verkoop en NA de verkoop met verkoper Gerrald was ronduit fantastisch.

Smaragdweg 10-14 1812 RJ Alkmaar

Over Broekhuis Audi/Volkswagen/SEAT/ŠKODA Alkmaar