Top geholpen en auto keurig gewassen na grote beurt was prettig na de storm de dag ervoor thanks,

Top geholpen

Beste Wilma, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Top garage met een TOP service

De auto wordt van top tot teen nagekeken. Ook naar onderdelen die de klant niet zag/ziet. Daarna wordt de auto ook nog keurig gewassen.

Bedankt voor deze mooie review! Wij staan graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groeten, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Prima service!

Netjes te woord gestaan en goede service en duidelijke uitleg.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Klantvriendelijk

Klant gericht, duidelijkheid en

Beste Willy, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

tevreden met de afhandeling rondom de aanschaf van onze nieuwe auto

tevreden met de manier van werken en de klantvriendelijkheid.

Bedankt Gerda, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Voor het eerst na 15 jaar VW Amsterdam Noord een servicebeurt laten uitvoeren in Purmerend. Vriendelijk geholpen en de auto rijdt weer als een zonnetje.

Bedankt Fiona, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij dat u zo tevreden bent! Wij zullen u graag blijven voorzien van onze service, tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Trustworthy

Approachable and available.

• Would you recommend us? Yes

Bedankt voor uw mooie review! Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

goede ervaring

goede service klant vriendelijk.

Bedankt Peter, voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te zien dat u ervaring bij ons goed is! Graag tot de volgende keer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Goede volkswagendealer

Punctueel

Beste Harry, Bedankt voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Goed voorgelicht

Hier wordt je perfect en vrolijk behandeld

Nette garage en goed ten woord gestaan

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Purmerend

uitstekend

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Vriendelijke verkoper

Wij zijn door Rens Gieske netjes en enthousiast geholpen bij onze aankoop van onze nieuwe VW Tiguan

Beste Jan, Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Klantgericht.

Prettig contact met verkoper, van begin tot einde aankooptraject.

Beste Miranda, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

altijd uitstekend

uitstekend

Bedankt Suzanne, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Prettige geduldige overdracht nieuwe auto

De verkoper nam uitgebreid de tijd om de nieuwe auto uit te leggen. Belde paar dagen later hoe de auto beviel en bij vragen/ uitleg kon ik langskomen voor verdere uitleg. Gaf een vertrouwd gevoel.

Beste Marion, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Geen lang verhaal,gewoon top.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen door verkoper Eric Bot. Heeft alles uitgelegd wat betreft de auto. Mochten een proefrit maken maar dat hoefde niet. Kortom alles was tot in de puntjes verzorgd

Beste Arieta, Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Professioneel en prettig

Naast het onderhouden van mijn Yeti waardeer ik vooral de goede uitleg van Service Adviseur Paul Stönner.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Zeer bekwaam en klantvriendelijk

Goede uitleg mbt gebruik van de auto en zeer gewaardeerd dat er nagebeld werd hoe de auto bevalt.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers. Mijn ID.4 was er voor een terugroepactie, nieuwe software en een reguliere service beurt. Om 8 uur de auto gebracht en om 15u kon ik die weer ophalen.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Daar doen we het voor! De volgende keer staat we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Prettige en kundige levering van nieuwe auto

Broekhuis Purmerend heeft op een prettige en kundige wijze onze nieuwe auto afgeleverd. We hebben er ruim een jaar op moeten wachten, wat veroorzaakt werd door externe gebeurtenissen waar Broekhuis ook niets aan kan doen. Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen en ook daags daarna werd er nog nagebeld of alles naar wens was.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

prima garage

ben tevreden

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Prima afgewikkelde service beurt +APK

Perfect geholpen en geadviseerd

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm! De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Duidelijke eerlijke behandeling

Op rekening van servicebeurt stond abusievelijk vervanging van ruitenwissers,( hoefde niet was al gebeurd) dit telefonisch opgelost met de de excuses voor het ”ongemak” . De medewerker was vol begrip , dit gaf mij een goed gevoel , dat ik als klant serieus genomen word .

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat het naar tevredenheid is opgelost. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Binnenzeestraat 5

1446 AB Purmerend