Goed help

Help goed

Bedankt voor uw bezoek en uw aanbeveling. Wat fijn dat wij u de gewenste hulp hebben kunnen aanbieden. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Heel goed geholpen

Bedankt Nel, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Prima geholpen bij de aanschaf van een andere auto

De verkoper heeft ons de afhandeling van de aankoop uitstekend afegehandeld. Een goede uitleg van alle funcionaiteit van de auto

Beste Klaas, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent tijdens de aanschaf van uw nieuwe auto. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Een moeilijk besluit, maar blij dat ik met jullie in zee ben gegaan

Er waren veel foutmeldingen in de elektronica wat een heel grote reparatie nodig maakte. Daardoor was ik enkele weken mijn auto kwijt, wat een flink beroep op mijn creativiteit deed. Nu werkt ie weer prima en kan de auto hopelijk nog een aantal jaren mee. Want voor hetzelfde geld heb ik niet een zo ruime bedrijfsauto en het is nu ook onduidelijk wat het beleid in de nabije toekomst wordt. Dank aan Paul voor zijn geduld en het meedenken. Fijn dat ik een vast aanspreekpunt had zodat men meteen wist waar het om ging.

Beste Gerda, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat we de problemen hebben kunnen oplossen. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

uitstekend

Prima, snel en vriendelijk geholpen door medewerker

Bedankt voor uw beoordeling! Dat u prima, snel en vriendelijk geholpen bent is voor ons heel fijn om te zien. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Net bedrijf

Goed en netjes geholpen.

Wij bedanken u voor het invullen van uw ervaring bij ons in Purmerend. We zijn blij om te zien dat u goed en netjes geholpen bent, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Prima geholpen

Ik was op zoek naar een nieuwe auto en ben goed geadviseerd en geholpen.

Beste Dirk, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

geweldig

Werd correct geholpen

Beste Jeanette, Dank u wel voor het delen van uw positie ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Prima adviseur !

Ik was eigenlijk op zoek naar een occasion. Maar door een mooie korting op de prijs werd het een nieuwe. Ik had nog niet precies voor ogen welke uitvoering ik wilde. De heer Bos begeleidde mij erg goed bij het maken van de juiste keuze. De auto was op voorraad dus een week later stond hij al klaar. Nu, een week later zeer tevreden met de aankoop. Kreeg ook een mattenset en een volle tank cadeau. Een prima ervaring !

Beste Peter, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende het verkoopproces. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Soepele en snelle afwikkeling

Op een ID 5 uit de voorraad werd een mooi aanbod gedaan. Ook de geboden inruilprijs was fair en beter dan bij enkele andere dealers. Binnen 10 dagen werd de auto uitgeleverd met een duidelijke uitleg. Zeer plezierig zaken doen zo!

Beste Frans, Allereerst feliciteren wij u met de aanschaf van uw auto! We zijn blij u te hebben mogen voorzien van een soepele en snelle afwikkeling. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Geweldig in één zin

Altijd zeer vriendelijk geholpen. Al bij mijn binnenkomst, wordt ik meteen vriendelijk te woord gestaan. En meteen geholpen. Van mij krijgt het personeel een 10 als cijfer.

Bedankt Herman, voor het delen van uw positieve ervaring! Dat u onze service in één zin als geweldig ervaart doet ons erg goed. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Correct, netjes en volgens afspraak.

Goede koffie (!), degelijke elektrische leenfiets.

Hartelijk bedankt Ewold, voor uw bezoek en het achterlaten van uw ervaring bij ons in Purmerend. Dat alles volgens afspraak is verlopen is voor ons goed om te zien. Bij een volgend bezoek zal de koffie voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Afleveren nieuwe auto

Afleveren van een nieuwe auto

Beste mevrouw van de Ven, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Inmiddels zijn we in contact om gezamenlijk tot een gepaste oplossing te komen. Update 21-11-2023: Bedankt voor het contact dat wij met u hebben gehad. Uw aanbevelingen worden ter harte genomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Prima in orde

De nieuwe Enyaq (zakenauto van 2023 trouwens) was er al in 3 maanden, terwijl ik op 4 had gerekend. Broekhuis had vervolgens alles gewoon helemaal goed en snel gedaan, papierwerk, de auto, informatie, nazorg, alles. Tom

Bedankt Tom, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Top!!!. Een voorbeeld voor anderen.

Wat een weelde. Goed telefonisch bereikbaar. Nette mevrouw aan de telefoon. Goed geholpen. Direct een afspraak kunnen maken voor onderhoud. Dit kom je niet veel voor in Nederland. Zeker niet in deze branche. GA ZO DOOR!!!!!!!

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en we u snel op weg hebben kunnen helpen. We zien u graag bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Zeer goede ervaring

Een ervaren verkoper, en vriendelijk en kundig geholpen.

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review. We zijn erg blij om te zien dat u ons service als zeer goed heeft ervaren! Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Als klant wordt je door de vertegenwoordiger en aan de service balie normaal en correct te woord gestaan. Service en onderhoud aan het voertuig snel en adequaat verricht.

Beste Dirk, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en u snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Top aflevering!

Goede ervaring gehad.

Bedankt Rick, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij dat u de aflevering zo heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Goeie aflevering gehad

Van meneer groot

Beste Rick, Wat fijn om te lezen dat de aflevering goed is verlopen. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Vriendelijke en deskundige verkoper

Al een paar jaar klant, ging ik voor mijn occasion terug naar Broekhuis

Bedankt Adri, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons op de vestiging. We zijn blij u al een paar jaar als klant te mogen voorzien van onze service. Op naar de volgende jaren! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Geweldige garage vriendelijk personeel goede service

Bedankt Netty, voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Gastvrije ontvangst en nette afhandeling

Fijne ervaring gehad bij Broekhuis Purmerend met verkoper Rens. Tevreden over het telefonische contact over de auto in aanloop naar proefrit. Na proefrit een nette prijs af kunnen spreken. Een deel vd onderhoudshistorie ontbrak. Deze is dezelfde dag nog opgevraagd en nagestuurd. Zeer tevreden.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze collega en u zeer tevreden bent. Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volkswagen Purmerend

Tevreden

Onze auto is naar tevredenheid gerepareerd, zodat wij weer veilig de weg op kunnen.

Beste Danny, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Prima geholpen door vriendelijk personeel.

Wij hadden een mooie Golf gezien en gingen naar Purmerend, daar werden wij onlangs het late tijdstip vriendelijk geholpen. We maakten een afspraak voor een proefrit en taxatie voor onze huidige auto. Na de proefrit en het bod op onze auto ging de verkoop snel, zonder enig aandringen tot een verkoop vanuit de verkoper. Na een telefoontje en wat biedingen over en weer was de deal rond Top! Na een paar dagen konden wij onze Golf ophalen, hij stond mooi gepoetst in de showroom. In onze Golf en presentje van de dealer op naar huis. Thuis kwamen wij er achter dat niet alle opties aanwezig waren die op de verkoop advertentie vermeld werden. na een telefoontje met de verkoper blijkt dat vaker voor te komen, zijn excuus daarvoor. Volgens de kleine lettertjes kun je daar niets op verhalen. Hij kon helaas niets voor ons daar in betekenen, terwijl het iets software matig betreft. Heel jammer zelfs niet voor inkoop prijs , Dus mensen check eerst of alles klopt wat er vermeld wordt, voor aankoop! Wij hebben dat niet gedaan helaas, Maar zijn daarom niet minder tevreden met onze Golf. En zijn wij gewoon netjes en correct geholpen in Purmerend.

Beste Richard, Gefeliciteerd met de aankoop van uw mooie Golf. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

We zijn keurig geholpen en goed geïnformeerd over de auto's waar onze interesse naar uitging

We zijn op een vrije zaterdag gaan kijken voor een eventuele opvolger voor onze (inmiddels) oude auto met veel kilometers. De beschikbaarheid van de verkoopmedewerkers werd, zonder daarbij opdringerig te worden, vriendelijk kenbaar gemaakt. Na wat te hebben rondgekeken, konden we een medewerker vragen stellen, waarna hij keurig met ons meeliep de auto's te tonen die er stonden. Zonder dat het ons plan was meteen de auto te vervangen (we zouden na de vakantie eens rustig om ons heen gaan kijken), hebben we toch besloten te gaan proefrijden in de auto die het beste bij ons leek te passen. Die auto bleek voor ons een geschikte opvolger, waarna we de koop hebben kunnen realiseren.

Bedankt Johan, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Purmerend

Binnenzeestraat 5 1446 AB Purmerend

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Purmerend