Oplichters

Seat arona gekocht in 2019 en altijd bij de seat in onderhoud gedaan om de 5 jaar garantie te behouden. Maar hellaas vorige week en motorstoring er in. En moter liep raar. Gebeld met de seat purmerend die verwezen ons naar het storings nummer en wouden ons niet helpen. Het storings nummer gebeld en zij dat we de garage moesten bellen (kastje naar de muur gestuurd) dus toch maar met en hikkende auto door rijden naar purmerend. Daar werd verteld zet maar neer we gaan er naar kijken. 3 dagen later konden we hem weer ophalen met en rekening van € 370,- ik zij er zit toch garantie op ? Nee dat gelden hier niet voor !!! U moet gewoon betalen... nou ben het er niet mee eens

Tien jaar geleden een Skoda Fabia gekocht en geadviseerd door verkoper Maarten Hoekenga. Bij servicebeurten vroeg Maarten regelmatig of wij nog tevreden waren. Na tien jaar besloten wij een nieuwe auto te kopen. Na wederom een prettig advies is het een nieuwe Seat Ibiza geworden. Met veel geduld geholpen en een proefrit gemaakt naar een andere Broekhuis dealer om de nieuwe kleur Asphalt Blue te bekijken. Bij aflevering van de nieuwe auto werd alles netjes uitgelegd en gedemonstreerd. Een zelf gekochte kofferbakmat bij de Seatshop paste niet. Maarten onderneemt actie voor een oplossing. Een topadviseur.

goede service en een beetje extra

na de service beurt ook altijd de auto even door de wasstraat heen dat wordt zeker gewaardeerd

Deskundige en vriendelijk behandeld

De manier waarop ik als klant werd benaderd, was rustig en deskundig.

top

goed geholpen en auto mooi gewassen!

Geweldig goed en vriendelijk geholpen

Zeer goed, fijn, vriendelijk. Zonder pushen.

ik kan nog geen juiste score geven, zie toelichting.

op 26-02-2021 heeft mijn Seat Ateca een grote onderhoudsbeurt gehad waaronder ook een navigatie update, deze update gaf problemen vertelde service adviseur Paul Stönner, na het bekijken van mijn rekening had ik wel voor een update betaalt, in overleg met Paul Stönner kreeg ik een tegoed per e-mail, wat betreft dit bedrag voor een volgende update. Op 17-02-2022 mijn Seat Ateca voor een inspectieservice aangeboden en dit verhaal vertelt, service adviseur Jesse Veerman zou dit probleem oppakken en oplossen, toen ik mijn auto ophaalde kreeg ik te horen dat de update niet gedaan was, kreeg te horen dat Jesse Veerman een update had besteld, naderhand bleek dat deze update uit 2018 bleek te zijn, dus heeft deze update van mijn navigatie niet doorgevoerd, Jesse Veerman vind dit heel vervelend en begrijpt dit ook niet, heeft mij toegezegd dit uit te zoeken. ik ben benieuwd en wacht dit in spanning af. Verder ben ik zeer tevreden met mijn Seat Ateca. met vriendelijke groeten Henk Zieleman Op 25-04-2022 een gesprek gehad met Ricardo Stam, Manager Service Broekhuis Purmerend, dit was een goed gesprek en Ricardo begreep mijn probleem en dat ik mijn navigatie systeem in mijn Seat Ateca graag Up to Date wil houden, het is nu 2022 en de update die je nu koopt is van 2018 onbegrijpelijk. Ricardo vroeg aan mij hoe dit tijdelijk op te lossen dit kan door je telefoon aan te sluiten en dan te navigeren dit kost alleen MB’s, Ricardo deed mij een aanbod dit eenmalig te vergoeden, ik heb dit ondertussen op mijn rekening staan €240,00 toch hoop ik dat Seat Nederland een juiste update gaat uitbrengen.

Alles is goed gegaan

Wat valt er toe te voegen aan bovenstaande waardering ?

De relatie verkoper klant is duidelijk en eerlijk

Een nieuwe auto kopen is iets wat je niet zo vaak doet, maar heer Hoekenga stelde ons op ons gemak. De levering was een aantal maanden vertraagd, februari in plaats van oktober, maar de reden hiervan werd helder uiteengezet. De aflevering verliep vlot; het papierwerk netjes op orde.

Als altijd perfect

Een fijne ervaring, gewoonweg omdat de klant op 1 staat. Vriendelijk, transparant.

Na een teleurstelling alles geweldig opgelost.

De heer Rico Stam heeft mijn mail gelezen en daarop zeer snel professioneel gereageerd en gehandeld. Ik had dit niet verwacht en stel dit dan ook zeer op prijs. Hartelijk dank hiervoor.

goed gedaan goede service

goed gedaan en goede service

Perfecte VW dealer

Leuke werkplaatsreceptie (favoriet is Wendy) en men komt na wat men belooft. Aanrader!

Ok

Ok

Zeer vriendelijke ontvangst

Goede service en Eric Bot is een werknemer die met je mee denkt. Heel prettig.

Kon er op wachten en online werken bij de receptie

e

Leuk vriendelijk netjes op tijd en goede service !

Wordt altijd vriendelijke ontvangen, goede service, wordt op tijd ingelicht over eventuele extra kosten!

Correct afgehandeld

Perfect afgeleverd het instructie boekje van Tiguan moet ik nog ontvangen heb ik alle vertrouwen in dat het goed komt. Dit alles mede dankzij uw verkoper Joey van de POL

Top service

Zeer goed geholpen en fijne service. Alleen bij levering was er een kleine beschadiging aanwezig op het dashboard. Hiervoor ga ik aankomende week nog even langs de dealer om te kijken of ze er wat aan kunnen doen

keurige afhandeling van de gemaakte afspraken.

De monteur belde netjes voor het meerwerk wat er te voor voor schijn kwam . Receptie ook keurig behandeld.

Aankoop Seat Arona

In december heb ik een Seat Arona aangeschaft. Bij de proefrit en gesprekken werd fijn meegedacht en bekeken welke mogelijkheden er waren. De communicatie was prettig en snel. Ik ben een tevreden klant.

Heel prettig

Duidelijke communicatie en zeer flexibel.

Wat een fijne VW dealer

Wat een top team! Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar

Uitstekende service

Jesse Veenman was uitermate servicegericht. Geen onnodige kosten aangesmeerd, kortom, een tevreden klant

Over Broekhuis Volkswagen Purmerend