Top service, we zijn blij met onze nieuwe auto!

Dank Rens!

Zeer fijn geholpen met mn nieuwe audi a1 door Mark.

Prettig, fijn en zeer kundig geholpen, neemt alle tijd voor je, is eerlijk in zn advies daardoor hebben we de perfecte auto voor mij gevonden. Mark mijn dank is zeer groot, groetjes Krista

Goed en netjes geregeld

Ik kwam voor een kleine servicebeurt en ben goed geholpen. Toen de receptie mij vroeg om de auto te wassen stemde ik daarin toe. Voor extra kosten ben ik vooraf gebeld om toestemming. Bij het ophalen werd ik verrast door het ook gestofzuigd zijn van het interieur.

distrubitie riem waterpomp enz laten doen voor €1078

Reparatie is slecht uitgevoerd, niet alle onderdelen die ge demonteert diende te worden voor de reparatie , zijn niet op de juiste wijze teruggeplaatst. Tevens meerdere stekkers waren niet met elkaar verbonden. Al met al een slechte ervaring met uw filiaal.

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. We hebben geprobeerd om met u contact op te nemen, tot op heden is ons dit niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 0299-314100 of purmerend@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Purmerend Helaas is het ons tot op heden nog niet gelukt om met u in contact te komen

beleeft ,netjes vakkundig,vriendelijk.

zie boven.

afspraak = afspraak.

Broekhuis komt gemaakte afspraken na.

Heb een goede ervaring en begeleiding gehad met de verkoper Danilo

Goed!

Zoals gewoonlijk weer goed behandeld!

Fijne en goede service, zijn blij met onze nieuwe auto.

Dank Rens!

Broekhuis heeft kundige onderhoudsmensen die mijn auto op de weg houden.auto

Mijn Tiguan wordt op correcte wijze onderhouden en als dat nodig is word ik geinformeerd over zaken/vervanging van onderdelen waar ik geen rekening mee had gehouden. Ik word dus niet verrast als ik de nota krijg.

Ik ben buitengewoon tevreden met de service die ik van autohuis Broekhoven ontvang.

Ik wil hier een compliment maken aan dhr. Störner voor de correcte manier, waarop ik door hem wordt ontvangen, maar vooral voor zijn meedenken en adviezen. Aangezien ik tot de oude generatie begin te horen betekent dat een behoorlijke ondersteuning voor me. Dank daarvoor.

Uitstekende service

Zoals hierboven vermeld. Telefonisch afgesproken, prima. Ontvangst aan receptie, prima.

Staan meteen klaar!

Ben zeer tevreden met de garage broekhuis Purmerend! Altijd vriendelijke, en zo snel mogelijk geholpen.

Zeer vriendelijk ontvangen,altijd fijn gesprek.hier een tevreden klant

Op en top sevice

Ik heb mijn T-roc aangeschaft en in onderhoud. Deze week een flinke beurt gehad. Digitaal een afspraak gemaakt, zelf na gebeld wilde nog iets bestellen. Geen probleem. Auto is aan de beurt, ben netjes gebeld met gevonden adviezen. Evengoed volgens afspraak op tijd klaar. Het is wel prijzig maar dat is een bewuste keuze. Bedankt!

Zeer klantvriendelijk. Open over de kosten

Zie boven

Goed voorgelicht en prima service.

Af gesproken onderhoud voor de van tevoren afgesproken prijs.

Top service!

Net vriendelijk en duidelijk personeel!

snelle en kwalitatief uitstekende probleemoplossers

Je voelt je als klant koning. De receptionist denkt mee, komt met waardevolle adviezen. De servicebeurt is weer vlot en prima uitgevoerd. Krtom: grote klasse

Zeer goed service en nagekomen wat afgesproken was!

Zoals het hoort, afspraken die nakomen

Alles was goed

Alles was goed

Prima garage

prettige ontvangst en op een rustige manier zaken doen

VW ID4 een geweldige auto

Mijn ervaring met de heer Bos van de verkoop is uitstekend. De heer Bos is een rustig persoon die de tijd neemt maar weet niet het antwoord op alle technische vragen die ik hem stel. Omdat ik bijna al 6 jaar ervaring heb met electrische auto’s stel ik waarschijnlijk wat meer inhoudelijke vragen. Het blijkt ook dat de instructie alleen maar in de auto te lezen is wat betekent dat je heel wat tijd in die auto moet doorbrengen om antwoorden op je vragen te krijgen. Heel onhandig terwijl het helpsysteem niet gebruikersvriendelijk is om de juiste antwoorden snel te vinden. De heer Bos heeft er alles aan gedaan om mij wegwijs te maken en verdient een pluim daarvoor.

Zeer goede service

Afspraak is duidelijk. Factuur is helder en geen verassingen

Beleefd zakelijk

Aangegeven afspraak nagekomen, met een restrictie aan de zijde van u.

Over Broekhuis Volkswagen Purmerend