Keurig geholpen met onderhoud en onvoorziene storing

Bij een normale afspraak voor onderhoud, banden en APK voor mijn VW Transporter T6 bleek de EGR-buis gescheurd te zijn. Geen probleem voor Broekhuis, meteen vervangen en dat zonder meerkosten. Ik kan weer een jaar verder rijden, bedankt!

Al jarenlang fijne samenwerking.

Goede vakkundige medewerkers, zowel in de showroom als in de werkplaats. Toppers!!

goede service

je wordt goed en vriendelijke geholpen en ze houden je op de hoogte

Goed geholpen en aankoop netjes en snel afgehandeld

Klantvriendelijk geholpen. Afspraken goed na gekomen. De occasion die ik heb aangeschaft was in perfecte staat. Er is veel aandacht aan de service beurt besteed.

Uiterst betrouwbaar

Mijn zoon heeft in januari een auto gekocht. Mooi ding en betrouwbaar. Zonder in detail te treden kreeg hij onlangs een (dure) rekening ivm een onderhoudsbeurt. Dit is geheel teruggedraaid. Echt grote klasse.

Alles verloopt soepel

Makkelijk een afspraak maken. Goede service.

Prima service, vriendelijk personeel. Alleen jammer dat ze wel vroegen of ze als service de auto mochten wassen, maar dat helaas niet hebben gedaan.

Duidelijke informatie over wat er gaat gebeuren bij de onderhoudsbeurt. Personeel bij broekhuis purmerend altijd netjes met helpen of bij vragen die je hebt.

Nette en snelle service

Ik zag een mooie auto op de site staan en ben dus gaan kijken in de showroom. Binnen 15 minuten had ik al een test-rit en die beviel goed. Na een nette prijs te hebben onderhandeld kon in de volgende dag de auto al ophalen. Fijn zaken doen!

Ik krijg helder door wat er gaat gebeuren en word snel geholpen.

Uitermate tevreden

Ben goed, snel en vriendelijk geholpen.

Ok

Ok

netjes gemaakt van de auto

netjes opgelost.

Alles goed geregeld

bijna helemaal goed

Je wordt er prima geholpen. Alleen de communicatie tussen de telefoniste en de werkplaats kan beter. Afspraken worden niet altijd goeddoorgegeven. Het tweede aspect betreft een melding over een download. De receptioniste vertelde dat dit niet in de werkplaats kan gebeuren, omdat de auto een paar uur niet gebruikt mag worden. Op de vraag hoe ik dat zelf kan doen, gaf ze een vage uitleg. Ik heb geprobeerd het zelf te doen, maar het lukte mij niet. Ik ben verbaasd dat de werkplaats dat niet kan uitvoeren.

Proffesioneel

Zeer goede service, werd geattendeerd op een terugroep actie. Ben dus erg blij met mijn dealer.

Great o

Everything was on schedule, I left the place a very satisfied person

kleine servicebeurt uitstekend uitgevoerd

Nieuwe ruitenwissers erop gezet , voor en ook achter , werken uitstekend, je hoort ze niet , geen vegen , auto remvloeistof bijgevuld plus wat motor olie en koelvloeistof, auto rijdt heerlijk , bandenspanning bijgewerkt, niets op aan te merken

Zeer vriendelijk en bekwaam geholpen

Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Prima goede adviezen

Correcte informatie over de aankoop van een VW t-Cross R line.

Goede service en kwaliteit

Goede service, vriendelijk ontvangst

Ik ben erg goed geholpen. Ze zijn erg klantvriendelijk.

Vriendelijke verkoper

Netjes afgeleverd

Ricardo heeft me uitstekend en heel netjes geholpen

Op een vriendelijke manier geholpen met de service die ik verwacht

Over Broekhuis Volkswagen Purmerend