Correct afgehandeld

Perfect afgeleverd het instructie boekje van Tiguan moet ik nog ontvangen heb ik alle vertrouwen in dat het goed komt. Dit alles mede dankzij uw verkoper Joey van de POL

Top service

Zeer goed geholpen en fijne service. Alleen bij levering was er een kleine beschadiging aanwezig op het dashboard. Hiervoor ga ik aankomende week nog even langs de dealer om te kijken of ze er wat aan kunnen doen

keurige afhandeling van de gemaakte afspraken.

De monteur belde netjes voor het meerwerk wat er te voor voor schijn kwam . Receptie ook keurig behandeld.

Aankoop Seat Arona

In december heb ik een Seat Arona aangeschaft. Bij de proefrit en gesprekken werd fijn meegedacht en bekeken welke mogelijkheden er waren. De communicatie was prettig en snel. Ik ben een tevreden klant.

Heel prettig

Duidelijke communicatie en zeer flexibel.

Wat een fijne VW dealer

Wat een top team! Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar

Uitstekende service

Jesse Veenman was uitermate servicegericht. Geen onnodige kosten aangesmeerd, kortom, een tevreden klant

Vriendelijk, service gericht en vakkundig geholpen

De auto had een grote service beurt nodig, APK keuring en winterbanden wissel. Er werden enkele mankementen geconstateerd en deze werden met prijsindicatie telefonisch doorgesproken. Door de vele werkzaamheden bleef de auto een extra nacht over, maar stond gewassen en nog binnen vanwege het vriezende weer op mij te wachten. Receptie is vriendelijk en behulpzaam.

zoals gewoonlijk uitstekend

zie boven

tot op heden, uiterst tevreden.

zowel tijdens verkoopgesprek als de after-sales is Jerome voor ons geweldig geweest. hield ons op de hoogte van productie tm aflevering!! na aflevering/ tijdje rijden, hadden wij nog diverse vraagjes welke hij duidelijk aan ons uitgelegd heeft. Per abuis was er voor de trekhaak, een jäger aansluiting gemaakt ipv de afgesproken multicon. dit is nu netjes opgelost en zit de multicon eronder.

positief

De afhandeling van een onderhoudsbeurt en het daaruit voortvloeiende onderhoud was tot grote tevredenheid. Maar gegeven uw locatie ver buiten de bebouwde kom is vervoer van en naar uw bedrijf lastig als je je auto daar moet achterlaten. Niet iedereen kan (nog) fietsen. Het ophalen en terugbrengen van de auto is niet ideaal, want door krapte in het personeel moesten wij de auto een dag extra missen. Het beschikbaar stellen van een leenauto zou vereweg te prefereren zijn.

Uitstekend geholpen

Goed ontvangen door servicemedewerker.

Ondanks Corona en een hoop zieke garagemedewerkers snel geholpen.

Je weet altijd waar je aan toe bent......

Altijd goede service. Men is altijd duidelijk over wat er aan de auto moet gebeuren en wat het ongeveer gaat kosten.

prima geholpen

Wij hebben een occasion gekocht en zijn zeer tevreden over de koop.

Prettige professionele sfeer

Fijn contact, goede service

Heel goed

Heel goede service Mijn navigatie werd gratis geüpdatet Super leuk

gewoon een zeer goede afhandeling

staat al in voorgaande zin.

We zijn prima door het hele proces geleid

Bij het maken van een keus van de voor ons juiste auto kregen we alle handelingsvrijheid. Er werd ons niets opgedrongen. Alle vragen werden correct beantwoord. Ook de formele afwikkeling omtrent de overdracht van de ingeruilde auto en de afwikkeling omtrent de te naam stelling etc is prima gegaan. Wel hadden we achteraf wat meer technische informatie gehad omtrent de nieuwe auto, omdat wij niet op de hoogte waren van de nodige veranderingen, die de laatste jaren in de nieuwe auto's zijn doorgedrongen. Wij reden nml al 20 jaar in een VW Passat

Uitstekende service!

27 oktober een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren voor mijn Golf GTE, alles was top geregeld! Prima service, prijs was wel aan de hoge kant maar alles was uitstekend geregeld! Volgende keer zal ik zeker weer langskomen voor een beurtje vanuit Amsterdam :)

Prima geholpen !! En wij zijn VW fan .

Altijd prima geholpen deskundige verkoper . Mooie inruilprijs en zijn zeer tevreden over onze nieuwe auto

excellente service

al 2 jaar klant voor onderhoud van onze passat - altijd excellente service. Prijsafspraken worden nagekomen

En een goede uitleg van de auto en vriendelijke personeel

Prettig en terzake doend

Alle vragen die ik had werden goed uitgelegd. Ik kon merken dat hij blij voor ons was dat wij zo’n goede keus hadden gemaakt.

Over Broekhuis Volkswagen Purmerend