Zeer vriendelijke, persoonlijke en professionele bejegening.

We voelden ons zeer welkom en dhr. Ton Langbroek nam uitgebreid de tijd om onze wensen te bespreken. Dat we geen splinternieuwe auto kochten maar een zeer jong gebruikte maakte in het geheel niet uit. We werden met alle egards ontvangen. Ton wist ons goed in te schatten en we voelden ons gelijk op ons gemak alsof we al jaren klant bij hem waren. Na een proefrit in een XC-60 en de uiteindelijk gekochte V90 kregen we een mooi inruilaanbod en hebben we de knoop doorgehakt na 22 jaar tevreden BMW-rijden zijn we overgestapt naar VOLVO.

Prima service en super vriendelijk!

Op afgesproken tijd begon de monteur aan de beurt. Monteur komt tussendoor overleggen (ruitenwisserbladen, remschijven). Auto binnen de tijd weer gereed inclusief gratis wasbeurt (en ook gestofzuigd!). Prima garage en vriendelijk personeel.

Niet best

Auto heeft bij autowasstraat een aantal uren stationair gedraaid men was hem vergeten. Zelf achter gekomen daar ik constateerde dar er 10 liter benzine was verbruikt en het gemiddelde verbruik per km van 7,3 naar 7,6per 100 km was gegaan. Dat lange stationair draaien kon zo zei men geen kwaad. Volgens deskundigen slijt auto 2 maal sneller bij stationair draaien en krijg je extra roetvorming!! Ben pas in maart in de gelegenheid om naar de garage te komen. Dat zal ik dan gaan doen. Daarnaast fout in rekening. Vandaag gesprek gehad met de aftersales manager en de chef werkplaats. Wat fout gegaan is goed kunnen bespreken. Vertrouwen weet terug gekregen. Er is een goede compenserende oplossing aangeboden.

Beste Eric, Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit jouw ervaring is geweest. Wij hebben naar aanleiding van deze review contact met je opgenomen en een oplossing aangedragen. Er is afgesproken dat we over een aantal weken, na jouw vakantie, opnieuw contact zullen hebben met elkaar. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

We zijn zeer zorgvuldig ingelicht en goed geholpen!

Professioneel en persoonlijk benadering. Goed voorgelicht qua mogelijkheden. De aflevering van de auto was een feestje (ook voor de kinderen). Dus tot op heden zijn wij zeer content met Broekhuis als autodealer.

Zonder afspraak vakkundig, gastvrij en vriendelijk geholpen.

Zonder afspraak vakkundig, gastvrij en vriendelijk geholpen.

Geweldig geholpen

200 km moeten rijden van Nijkerk naar Groningen waar we ons gelijk erg welkom voelde. De vertegenwoordiger van de afd. verkoop heeft ons prima geholpen en kunnen wij zeer aanbevelen.

Ik heb tientallen auto’s gehad en nog nooit zo’n prettige uitleg gehad over de Volvo. In alle rust en eerlijke antwoorden heeft mij doen besluiten om Broekhuis Groningen een 10 te geven , als er een 12 gegeven mocht worden dan was dat het cijfer dat ik deze garage zou geven. De verkoper die mij de auto heeft verkocht is een hele goede correcte eerlijke verkoper. Dit heb ik nog niet meegemaakt . Top gewoon . ( D van der Meulen )

Goed geholpen maar kost ook genoeg.

Jammer dat de auto niet kon worden gewassen vanwege een bevroren wasstraat

Zeer goed geadviseerd en zeer goed geholpen.. Zeer te spreken over de verkoper

Betrouwbaar en tevreden

Prima service.

Dit autobedrijf geeft persoonlijke aandacht en een goede service.

Prettig contact en goede wachtruimte.

Heel tevreden.

Prettig contact en goede wachtruimte.

Heel tevreden.

Vertrouwenwekkend en tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze V70. Verkoper Melvin Braam ontving ons vriendelijk, is sympathiek en denkt mee. Hij heeft ons goed geadviseerd en bood zelfs aan de auto bij ons thuis (wij wonen in Twente) af te leveren. Wij vonden het echter prettiger de V70 te komen halen en werden keurig op de afgesproken tijd door hem afgehaald bij het station. De wijze waarop de auto is afgeleverd was boven verwachting. Daarom ook een groot compliment voor de werkplaats. Het telefoontje van de heer Braam enkele dagen na de aflevering met de vraag of de auto beviel en of hij ons nog ergens bij kon helpen, sterkt ons vertrouwen. Wij zijn erg blij met onze Volvo.

Vertrouwenwekkend en tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze V70. Verkoper Melvin Braam ontving ons vriendelijk, is sympathiek en denkt mee. Hij heeft ons goed geadviseerd en bood zelfs aan de auto bij ons thuis (wij wonen in Twente) af te leveren. Wij vonden het echter prettiger de V70 te komen halen en werden keurig op de afgesproken tijd door hem afgehaald bij het station. De wijze waarop de auto is afgeleverd was boven verwachting. Daarom ook een groot compliment voor de werkplaats. Het telefoontje van de heer Braam enkele dagen na aflevering met de vraag of de auto beviel en of hij ons nog ergens bij kon helpen, sterkt ons vertrouwen. Wij zijn erg blij met onze Volvo.

Prettige contacten, fijne plek om te wachten en goed voor de auto gezorgd (denk ik..)

Zeer professioneel en hele fijne service. Echt een aanrader!

Erg te spreken over Broekhuis Groningen. Samen met de verkopers de juiste auto kunnen vinden. Deze is helemaal naar wens gemaakt en stond als nieuw klaar om op te halen. Communicatief zeer sterk en professioneel geholpen. Van begin tot eind zeer goed geholpen!

Koldingweg 30

9723 HK Groningen