Prettig contact, goede informatie en snelle service bij aankoop occasion.

Bij de inruil van een volvo voor een nieuwere volvo, diverse contactmomenten gehad die snel en prettig waren. Goede service en aflevering van de auto. Specificaties klopten en NAP ook.

Beste Erik, Van harte gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe Volvo. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Klantgericht

Onze afweging welke auto en de uiteindelijke aanschaf van de Volvo C40 is goed verlopen, de medewerkers van Broekhuis waren zeer vriendelijk en ter zake kundig. Men nam ruim de tijd en hielp met allerlei procedures. Dank daarvoor.

Beste Joost, Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie Volvo C40. Wij zijn blij dat u gedurende het aankoopproces goed bent geholpen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Wederom zeer tevreden over de benadering door Broekhuis Groningen. Was in de markt voor een XC40 en zij bij Broekhuis heel goed geholpen en hebben daar een zeer fraaie XC40 gekocht!

Beste Wolter, Gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie XC40. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Zeer goed geholpen bij de aankoop levering van onze V60 Recharge.

Erg fijn geholpen door Ton en Stijn bij de koop en de aflevering van onze Volvo V60 T6 Recharge. Snelle antwoorden op onze vragen en gewoon prettig in omgang.En wat een geweldige auto.

Gefeliciteerd met uw aankoop Egbert. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega's Ton en Stijn. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Uitstekend geholpen door Melvin

Heel blij met de Volvo xc60 en heel goed geholpen door Broekhuis Groningen

Beste Maarten, Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met de XC60. Daar doen we het voor. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Vriendelijk en kundig geholpen

Jnn

Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Ik werd heel vriendelijk geholpen en werd goed op de hoogte gehouden van extra dingen die vervangen moesten worden, zoals banden en ruitenwissers.

Zeer klantvriendelijk.

Deze ervaring heeft te maken met het ophalen van de (nieuwe) auto.

Hartelijk dank voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u onze service als zeer klantvriendelijk heeft ervaren! Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Het was een prettige ervaring. Vriendelijk en zeer goed geholpen.

Beste Marije, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Duidelijke afspraak over onderhoud en kosten

Beste Nico, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. We zien u graag de volgende keer in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

alles prima geregeld

prettige ontvangst en begeleiding, dus snel een "nieuwe" auto gekocht en afgeleverd

Beste Winfried, Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Veel maatwerk in de afspraak en goed onderhoud

Ik kon nog tot op de dag van te voren het tijdstip van de onderhoudsbeurt aanpassen. Klasse! Onderhoud betaalde zich uit. Blijft een dure hobby echter. De bevestiging van de tijd en leenauto bleven achter bij de praktijk. Dat was bekend.

Beste Rutger, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Prima persoonlijke benadering en service

Zowel bij het moment van de aankoop van de Volvo als bij het ophalen van deze auto, zijn wij op een zeer prettige manier ontvangen en behandeld bij Broekhuis Groningen

Bedankt Onno, voor het delen van deze positieve ervaring! Wij zijn blij dat alles zo naar wens is gegaan. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe in uw mooie nieuwe Volvo! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

prima auto

Na allerlei proefritten in diverse auto's ( o.a. VW, Opel, Hyundai, Peugeot , Tesla en nog veel meer was de Volvo XC40 electric "liefde op het eerste gezicht" ! Vorige week hebben wij onze Volvo XC40 in ontvangst mogen nemen. Wat een heerlijke compacte auto is dit. Mooie view , hij zit geweldig , gebruiksvriendelijk en hij rijdt fantastisch. Daarbij zijn we geweldig op weg geholpen door de medewerkers van Broekhuis garage in Groningen.

Beste Eddie, Gefeliciteerd met de aankoop van uw mooie Volvo XC40. Wij zijn blij te zien dat de liefde wederzijds is. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Goede service en snelle afwikkeling

Je plant een afspraak en wordt op tijd geholpen en voorafgaand ontving ik informatie over de werkzaamheden. Service is top.

Beste Han, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u onze service als top beoordeeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Prettig en zakelijk. Luisterend vermogen. Meedenken met de klant.

Ontvangst goed. Vragen wat klant wil, eerst wat drinken, of meteen auto bekijken. Verkoper is open en rustig in uitleg. Kijkt je tijdens gesprek aan. Heeft tijdens mijn bezoek niets laten merken van mogelijke drukte en of tijdsdruk. Zat niet om de haverklap op horloge te kijken of z'n mobiel te checken. Hiervoor ben ik allergisch, mocht dit wel het geval zijn ben ik meteen vertrokken. Er zijn meer zaken waar volvo's te koop zijn. Tijdens onderhandeling over inruilprijs, had verkoper geen moeite om out of the box te denken. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Kreeg niet de prijs die ik in mijn hoofd had. Maar via een omweg toch, tot een voor beide partijen acceptabele deal te komen. Aflevering aan huis in één woord geweldig. Ook voor deze persoon, chapeau. Alle tijd en verstand van zaken. Aministratieve afhandeling was snel, correct en binnen 24.00 uur compleet.

Beste Wim, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Deskundige en zeer vriendelijke uitleg door monteurs.

Monteurs Sven en Kevin waren zeer vriendelijk en deskundig, bij de uitleg van de nodige werkzaamheden voor mijn xc70

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Aflevering was prima in orde.

Ik ga ervan uit dat ik weer een jaar probleemloos kan rijden.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat de aflevering naar wens is verlopen. Tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Prima service en begeleiding

Na een mindere ervaring met Volvo Emmen werd ik in Groningen prima begeleid door Maarten met de aankoop van een xc40. Goede uitgebreide uitleg en terugkoppeling op vragen en wensen. Ook het contact met de werkplaats was plezierig.

Bedankt Jan, voor uw review en mooie beoordeling! We zijn erg blij om te zien dat u goed begeleid bent door onze collega en u plezierig geholpen bent. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

goede service

...

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Klantvriendelijk, luisteren goed naar de klant. Duidelijke uitleg en informatie over werkzaamheden. Prima bedrijf met goede professionele medewerkers

Wij bedanken u voor deze complimenteuze beoordeling! We zijn erg blij om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Een steenmarter heeft verschillende auto's beschadigd. Na een belletje kon ik binnen 48 uur terecht voor de montage van een marterverjager. Complimenten voor de flexibiliteit.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen! Wat vervelend om te lezen dat u last heeft gehad van een steenmarter maar fijn dat wij u snel weer op weg konden helpen! Veilige kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Kan niet beter.

Mijn ervaring bij Broekhuis is zeer goed, je word als gast behandeld.

Wat fijn om te lezen dat uw ervaring bij Broekhuis zeer goed is! Wij bedanken u daarom ook voor het delen van uw positieve ervaring. Bij een volgende bezoek zullen wij u weer graag voorzien van onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Zelfs 300 km ver de moeite waard voor een deal.

De XC60 B% stond zoals afgesproken paraat voor een proefrit en een mogelijke deal daarna. De rit geslaagd waarna bijzonder plezierige overdracht. Erg blij met de XC60 B5. De levering nog wel te completeren met onderhoudsboekje en VOLVO card. (anders 5 sterren) Mooie showroom en ruime opstelling van de VOLVO collectie.

Bedankt voor uw mooie beoordeling Rob. Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Excellente service en betrokkenheid

Onze verkoper Melvin gaf duidelijke uitleg bij de aankoop en ook gedurende de hele lange wachttijd op onze nieuwe auto onderhield hij contact met ons. Bij aflevering nam hij ruime tijd om het dashboard en verschillende functies uit te leggen. Kortom zeer prettig en professioneel.

Bedankt Hans, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u onze service als zeer prettig en professioneel heeft ervaren. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Over Broekhuis Volvo Groningen