Prima BMW dealer en prettige verkoper

Mooie BMW 530i Touring gekocht. Zeer correct geholpen door verkoper Nordin en een nette inruilprijs ontvangen voor mijn Jaguar XE. Opvallend vind ik dat deze BMW dealer in een dorp ligt en niet zoals de meeste andere dealers op een zogenaamde A-lokatie. Hierdoor hangt er m.i. een minder zakelijke sfeer en is er meer gezelligheid, wat ik persoonlijk waardeer.

Uitstekend geholpen!

Prettig en eerlijk geholpen. Ben vanuit Noord-Holland hier naar toe gegaan en klant geworden en dat zegt genoeg.

Vriendelijk en ongedwongen

Een vriendelijke, gemoedelijke en correcte koopervaring.

Mijn MINI Cooper ingeruild voor een MINI Cooper Countryman. Is prima verlopen,

Prima service!!

Zeer prettig geholpen alles is prima verlopen!!

Goede verkopers zonder kapsones, ik ken ook andere bmw dealers

Dit is een top bedrijf mocht ik weer wat nieuws willen dan kom ik hier zeker terug, klant vriendelijkheid is hier ook een sterk punt

zeer goed,

Ik heb vorige week een auto aangeschaft bij Broekhuis Groenlo, niet eens proef gereden maar al wel ervaring met de eerlijkheid van Broekhuis. Telefonisch de koop besloten zonder maar een meter gereden te hebben en de auto is afgeleverd in mijn woonplaats en voldoet aan alle verwachtingen en rijgenot ja daarom dus een BMW en ook bewust voor Broekhuis gekozen waar ik in eigen woonplaats gewoon het onderhoud kan voortzetten. Ja allemaal prima als mijn ervaring van de afgelopen jaren zich voortzet dan ben ik zeer tevreden.

Over X Broekhuis BMW/MINI Groenlo