Vakgarage met uitsekende service...

Vakgarage met uitsekende service...

Beste Nick, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u onze service als uitstekend heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Groenlo

Kom hier al jaren en samen met Arno komt het altijd weer goed.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Groenlo

Een prettige dealer met een goede ondersteuning bij de aankoop

Al bij de eerste kennismaking was er een goede klik met de adviseur. Hij heeft ons goed begeleidt in de keuze van een mooie BMW X5.

Prima , degelijk auto bedrijf

Prima , degelijk auto bedrijf

Super tevreden met de service en klantgerichtheid

Wij zijn super tevreden met de service en klantgerichtheid van het team van Broekhuis Groenlo.

Mijn ervaringen zijn al jaren perfect bij Broekhuis Groenlo

Klantvriendelijk en perfect

Klantvriendelijk en perfecte service

Toegankelijk, service gericht en klant vriendelijk.

Bij de koop van onze nieuwe BMW X3 Hybride zijn we van zeer goede en duidelijke informatie voorzien. We komen al jaren bij de BMW garage in Groenlo en bevalt ons prima.

Vriendelijke verkoper en prima service.

Was op zoek naar een snelle auto en vond die bij Broekhuis Groenlo Een BMW 428i uit 2014 en de inruil van mijn oude auto was goed dus de verkoop ging zeer snel en professioneel. Zeer vriendelijke verkopers en fijne uitleg over de BMW. Al met al een dikke 10

Beste BMW Dealer In Twente

Eindelijk een verkoper die luistert, en niet probeert iets door te drukken.

Top bedrijf, vriendelijk. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!!

Uitstekende communicatie. Ze nemen echt de tijd voor je als klant. Denken mee. Prettige sfeer, niet alleen met de verkoper, maar ook met al het overige personeel. We voelen ons als klant gehoord en gezien! Absoluut 100% tevreden.

Zeer goed bedrijf

Ben er snel en professioneel geholpen. Zeer vriendelijke medewerkers.

geweldige service en ontvangst

Zeer prettige ontvangst bij Broekhuis Groenlo en zeker de geweldige hulp van verkoper Nordin ,niets anders dan lof. De auto werd keurig thuis afgeleverd door Nordin en Koen waarna alles keurig werd uitgelegd.Nogmaals dank voor alles.

Prettig bedrijf, persoonlijke aandacht

Prettig contact met Nordin, hij neemt de tijd voor je, zowel bij de proefrit als bij het ophalen van de auto.

Gewoon top

Daeler waar ik na 20 jaar met volle tevredenheid mijn BMW's koop en laat onderhouden. Vakkundige monteurs, erg prettige verkopers en een receptie waar je op kan bouwen

Uitstekende service!!

Vanuit Tilburg naar Groenlo voor een gebruikte BMW. Zeer vriendelijk ontvangen door Nordin, proefrit gemaakt en vrij snel de deal gesloten na nog een kleine onderhandeling voor onze inruil. Week later terug om onze nieuwe 2e handse auto op te halen,Nordin had ook nog een schaalmodel beloofd aan ons zoontje dus die was ook heel benieuwd.. Heel het gezin blij terug richting Tilburg na eerst nog even lekker geluncht te hebben in het centrum. Paar weken later helaas een steentje op de motorkap gekregen waardoor er een klein beetje lakschade was ontstaan, contact opgenomen met Nordin voor de juiste kleur en hij heeft er kosteloos 1 naar ons toe gestuurd. Zodra onze auto weer aan vervanging toe is gaan we zeker weer terug, topservice daar.

goede ervaring leuke verkoper en afspraken goed nagekomen

zeer positief

Prima en betrouwbare BMW dealer.

Al jarenlang kopen we hier onze auto. Al die jaren zijn we uitstekend geholpen door Arno Reinders. Ook deze keer is de koop weer prima verlopen. Hier verkoopt men geen auto's, maar helpt men klanten een auto kopen! Betrouwbare dealer met vakkundige en vriendelijke medewerkers.

Goede service, aardig personeel

Zeer positief, werd goed geholpen en waren goed bereikbaar voor vragen. Alles goed uitgelegd hoe de auto werkte bij aflevering. Enige minpuntje is het ontbreken van de witte kentekenplaat.

Zeer persoonlijk en professioneel

Na aanmelden proefrit werden wij zeer snel teruggebeld en vriendelijke te woord gestaan. Ook een dag later was de ontvangst vriendelijk ook van ander personeel in de showroom. Wel merkte ik dat de verkoper niet ales wist van de i3. Ik had mij als mogelijke koper goed voorbereid. Al met al zeer professioneel en inzet was gericht op de klant. Ook na aankoop verliepen zaken zeer adequaat. Bij de aflevering wer de tijd genomen. En zaken al ingesteld etc. Bedankt voor de goede indruk.

altijd een prima advies en een perfecte service van begin tot eind

ik heb al meerdere BMW's bij Broekhuis Groenlo aangeschaft en ben altijd prima geholpen en geadviseerd, daarbij is de nazorg, service, onderhoud en bandenwissel altijd perfect voor elkaar. kortom, het geheel voelt beter dan waar je als klant vooraf op hoopte.

Overweldigend! Deze vestiging van Broekhuis heeft een warme plek in ons hart achtergelaten!

Aan de bedrijfsleider van deze vestiging kunnen wij maar 1 ding zeggen: wat een voorrecht om met dit personeel te mogen werken, wees zuinig op deze mensen! Dit geldt in het bijzonder voor Nordin die ons van het begin tot het einde bijzonder leuk, vriendelijk, en professioneel heeft geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Maar ook het andere personeel, van de verkopers, tot aan het werkplaatspersoneel en de autopoetser, allemaal even vriendelijk en geïnteresseerd. Dit maak je nog maar zelden mee, zeker bij BMW, we hebben al heel wat BMW-dealers bezocht, maar deze springt er met kop en schouders ver bovenuit: met een 'doe-maar-gewoon' mentaliteit en daar houden wij van!! Jammer dat jullie voor ons zo ver weg zitten!! Cijfer? Geen 10 maar en 10+++!! Welverdiend!!

Top verkoopteam

We gingen met onze dochter mee om haar gekochte BMW X1 op te halen en vertrokken met ook de aankoop van een BMW X1. Dit zegt genoeg over de kwaliteit van het verkoopteam van BMW Groenlo. Bovendien was de ontvangst bijzonder hartelijk en de aflevering zoals afgesproken. Complimenten voor Nordin en collega’s.

Fijne en snelle communicatie

Plezierig te woord gestaan bij de koop van een hele mooie auto. Vragen middels Whatsapp werden snel en adequaat beantwoord. De verkoper, in dit geval Nordin, was zakelijk, maar toch heel open en gemakkelijk in de omgang. Kortom, heel fijn door hem geholpen.

Helemaal TOP... zoals BMW!

Ook aan te bevelen voor oudere mensen... (80+)! Ben zeer goed te spreken over de afdeling verkoop en de behulpzaamheid van alle mensen in de werkplaats! WAAR KOM JE ZO'N SERVICE NOG TEGEN!!! Het was geen bezoek...HET WAS EEN FEEST! Hartelijk dank aan alle mensen Broekhuis Groenlo. GA ZO DOOR! Met vriendelijke groet, Kornelis Jan Schwankhaus

Over X Broekhuis BMW/MINI Groenlo