Super bedrijf, uitstekende service.

Enorm goed geholpen door dhr. Weterings. Prachtige auto en snel geleverd. Uitmuntend!

Uitstekend geholpen

Zeer vriendelijk en uitstekend geholpen.

Zeer fijne dealer....

Na eerst al ervaring te hebben met de Volkswagen dealer van Broekhuis... nu mijn nieuwe auto bij Broekhuis Audi Purmerend gehaald. Er is op dit moment een hoop gedoe in de autowereld. Door Chip- en grondstoffentekorten kunnen auto's niet geleverd worden zoals ze besteld zijn. Dat kost een hoop stress, ook bij de dealers. Waarom geen 10 (uitstekend). Ook mijn auto was niet compleet. Daar kan mijn dealer uiteraard niets aan doen. Een betere communicatie, mogelijkheden aanbieden was wel fijner geweest. Maar toen kwam de auto: Top Aflevering. Uitvoerige uitleg over de functies in de auto. Ik voelde mij een gewaardeerde klant!

Uitstekend geholpen

Ben heeft me wederom uitstekend geholpen. Goed meegedacht en keurige prijzen gerekend.

Online makkelijk een afspraak kunnen maken. 9

Online makkelijk een afspraak kunnen maken. Super vriendelijk te woord gestaan. Auto weer top en schoon afgeleverd. Top garage

Lekker ongecompliceerd

Gewoon makkelijk vriendelijk en niets op aan te merken

Zeer positief

Prettig contact

zoals gewoonlijk...perfect

De afhandeling van een servicebeurt is bij Broekhuis Audi Purmerend perfect geregeld. De medewerker van de servicebalie, Ben Overeem, is niet alleen een professional maar ook vriendelijk, voorkomend en oplossing gericht. Een belangrijke reden om Audi te (blijven) rijden is de serviceverlening van de dealer. Het personeel in de garage toont iedere keer weer dat men precies weet waar men mee bezig is. Kortom...chapeau!!

Tevreden over de gemaakte afspraken met Ben en de reperaties die uitgevoerd zijn.

Goede service en gastvrije ontvangst

Kennis en kunde voldoende aanwezig en daar komt bij de vriendelijke medewerkers waardoor je het gevoel krijgt.... klant is koning!

Goede en eerlijke service zoals altijd

Top geholpen

Vriendelijke verkoper die alles keurig netjes heeft afgehandeld

Super geholpen! Zeer goede service

Super geholpen! Zeer goede service.

Binnenzeestraat 7

1446 AB Purmerend