prettige ontvangst

geen straf om bij Broekhuis Audi een tijd te wachten op onderhoudsbeurt

Alles top verlopen

Geen bijzonderheden

goede sfeer

Vriendelijk en correct geholpen.

Naar volle tevredenheid geholpen .

Ik wordt altijd goed geadviseerd en de rekening is zelden hoger als de prijsopgave , en mocht t duuder uitvallen wordt ik altijd ingelicht door de garage. Ik heb ook steeds een vaste monteur (Marc Heijnen) die met mijn 14 jaar oude Audi TT omgaat alsof t een nieuwe auto betreft. Grote klasse! Peter Kan.

Open, eerlijk, meedenkend

Peter Kuin is een fijne verkoper omdat hij niet 'verkoopt.' Hij luistert naar de wensen en probeert daarmee de meest passende oplossing te vinden voor de koper. zeer tevreden over het contact en de afhandeling van zaken.

Snelle service en meedenkend

Prima service en leuk contact gehad met Audi Broekhuis. Met name Pieter Mul heeft mij uitstekend geholpen na een probleem met mijn Audi E-Tron. Hij was meedenkend en heeft adequaat gehandeld bij het helpen naar een oplossing. Nogmaals bedankt Pieter en Audi Zwaag !

Knap prijzige onderdelen.

Mei 2021 was accu stuk. Daarop vooraf contact opgenomen met garage of accu beschikbaar was. Hierbij telefonisch prijsopgaaf gehad van € 245,-. Toen nadat ANWB geholpen heeft met starten vervolgens naar garage gereden voor vervanging. Dezelfde auto al 12 jaar bij hun in onderhoud. Terwijl ik kon wachten, werd me tussentijds medegedeeld dat accu ineens € 420,- kostte. Begin maart weer bezoek gehad voor beurt en APK. Advies voor ruitenwissers voorruit was eerst € 80,- plus en later in de € 60,- plus. Heb dus geen nieuwe exemplaren laten plaatsen. Best wel prijzig en onoverzichtelijk. Heb dit ook te kennen gegeven bij balie.

Zeer klant vriendelijk en staan altijd voor je klaar

Zijn altijd in voor een praatje en kijken altijd naar een goede oplossing indien nodig. Zeer klantgericht en bellen altijd keurig indien de reparatie of onderhoud duurder uitvalt of ze iets zien wat de nodige aandacht verdient. Al met al een goede en betrouwbare garage die om hun klanten geven.

Prettige en vriendelijke ontvangst door de serviceadviseur.

Ik had me online aangemeld voor de remvloeistof service/verversen en kreeg direct per email ook een bevestiging van de afspraak. Bij het afgeven van de autosleutel werd mij verteld dat ook de interieurfilter vervangen moest worden, ik ging zondermeer akkoord. Er werd géén mededeling gedaan van de te verwachten kosten. Na verrichte werkzaamheden bleek het factuurbedrag veel hoger dan verwacht, er was, bleek dan, ook een Longlife Onderhoudsservice verricht ! Dit had mij tevoren verteld (cq met mij overlegd) moeten worden, uiteraard zou ik dan ook wel hebben ingestemd zonder voor verassingen te staan.

Alle problemen verholpen

Goeie service, alle problemen werden adequaat verholpen. Goeie communicatie en overleg. Auto rijdt weer als een zonnetje.

Snel geholpen en probleem opgelost top ben erg blij

Snel en professioneel

Keurig

Klantvriendelijk. Niet opdringerig. Goede service om nog extra ochtend voorlichting over electrisch rijden te geven.

Top, ontzettend goed geholpen

Super goed geholpen, ontzettend mee denkende verkoper. En erg aardig. Daar kunnen er een hoop een voorbeeld aan nemen. We zijn eerder in een filiaal van jullie in Alkmaar en Haarlem geweest en bij allebei waren ze heel opdringerig, en niet echt mee denkend. Dus Broekhuis Purmerend is een echte aanrader, en met name verkoper Dhr. Peter Kuin!!

Hele goeie service

zie hier onder

Ik dacht dat een APK keuring niet berekend zou worden bij een onderhoudsbeurt,maar deze is bij mij wel berekend

Super service

Super geholpen, sneller klaar als verwacht. Alles was duidelijk en naar tevredenheid. Ga zo door!

Met de meest behulpzame en gezellige medewerkers!

zeer klantontvriendelijk en je wordt op hoge kosten gejaagd

mijn auto voor een apk gebracht, afgekeurd op mijn banden, oke dat kan ook zaten er bladeren onder de kap bij mijn ruiten wissers. totale kosten kwam op 500 euro dat kon ik uiteraard bij hun laten doen en pas dan kon mijn auto meteen herkeurt worden, maar daar heb ik niet voor gekozen met als gevolg dat ik dan voor een evt herkeuring in januari aan de beurt zou zijn maar als ik de weg op zou gaan wel een bekeuring zou riskeren. sorry maar dit is totaal geen service, ik ben vrij om zelf te bepalen waar ik mijn reparatie laat uitvoeren, het verwijderen van de bladeren was geen service daar moest ik ook voor betalen echt belachelijk. uiteindelijk heb ik er voor gekozen om alles bij een ander te laten doen en daar ben ik TOP geholpen! nooit meer naar deze dealer!!! dieven in pakken zijn het!

Geachte familie Smit, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. u heeft aangegeven dat u de review niet verder wil bespreken. Wij respecteren uw wens. Met vriendelijke groet, Broekhuis Purmerend

Gastvrij en service zoals het hoort.

Prima geholpen en zeer vriendelijke service.

Was wel even schrikken dat ik bij mijn eerste servicebeurt direct geconfronteerd werd met zeer veel extra kosten, maar alles prima uitgevoerd. We kunnen er voorlopig weer tegenaan.

Goede en aardige verkoper

Super bedrijf, uitstekende service.

Enorm goed geholpen door dhr. Weterings. Prachtige auto en snel geleverd. Uitmuntend!

Uitstekend geholpen

Zeer vriendelijk en uitstekend geholpen.

Binnenzeestraat 7 1446 AB Purmerend

Over Broekhuis Audi Purmerend