Ben tevreden over de Jaarbeurt en APK

Goede service en redelijke prijsstelling. Snelle reactie bij maken afspraak. Als auto om 9 uur aanwezig moet zijn zou je toch mogen verwachten dat hij net na het middag uur weer kan worden opgehaald, terwijl ik na 4 uur gebeld werd dat auto weer opgehaald kon worden. De elektrische leenfiets werd gratis ter beschikking gesteld, alleen jammer dat de accu na 20 km leeg was. Service medewerker zei dat de accu hele nacht aan de kabel had gelegen, maar schijnbaar stond er dus niet genoeg stroom op het stopcontact of had men de kabel niet in het contact gestoken.

Goeie betrouwbare verkoper Nette service

goede en fijne service

Mijn auto is op afgesproken tijd opgehaald en aan het einde van de weer netjes thuis bezorgd. zelfs na het melden van een klein probleempje werd dit alsnog snel opgelost.

zeer goede ervaring

altijd keurig geholpen alles wat besproken is wordt netjes en goed opgelost.

Helaas , waar blijft de service

Wij zijn wel eens meer tevreden geweest in het verleden. Jammer genoeg was er al een probleem met het plannen van de onderhoudsbeurt, maar goed dan maar online als het niet meer gewoon kan. Dan kan je eindelijk een data plannen, ver weg, met een tijd, maar eenmaal op de dag aangekomen, blijkt het dat het wel eind middag kan worden voor de auto klaar was. Nadat mijn man zijn ongenoegen had geuit, was er een slimmere in het bedrijf die aanbood om mijn man door de regen naar huis te brengen, als de auto klaar was zouden ze bellen. Zoals afgesproken is dat gedaan en zijn we weer opgehaald. Het is zo jammer als je het vertrouwen wat kwijt raakt , als er dingen gebeuren zoals afspraken niet nakomen, je een auto verkopen , en je vraagt wel 10 keer, waar is het addertje, neeeee dat is er niet, maar dan blijkt die er achteraf wel te zijn, want we hebben een nieuwe auto gekocht, voor een leuke prijs, omdat het voorraad was, maar Nee, niks zeggen dat het de laatste mokka,s waren, die worden lekker niet meer gemaakt , maar nog steeds niks zeggen. Jammer , ons vertrouwen heeft een grote deuk gekregen. Familie van Dijkhuizen

Fijn geholpen en daarna keurig afgehandeld.

Wij kwamen voor de Kuga Vignale en na twee uur was de koop rond. Bekijken, verschillen bekeken (wij reden al een Kuga) proefrit en daarna de aankoop goed doorgenomen. Na 14 dagen de auto opgehaald. Alles was keurig afgehandeld. De aflevering was goed. Kortom wij zijn zeer tevreden. Complimenten voor de verkoper, Christian Foppen.

Uitstekende ervaring.

Zeer vriendelijke personeel en denken ook mee met oplossingen. Houden de klant netjes op de hoogte omtrent onderhoudsbeurten.

Uitstekende service

Ik ben heel erg tevreden over de onderhandelingen en de aflevering van mijn ford kuga. Bedankt peter en het hele team

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Broekhuis Nijkerk heeft ons eerst fantastisch op weg geholpen met een leenauto toen wij strandde op weg naar een vakantie. De auto die kapot ging hebben wij ingeruild voor een nieuwere en mooiere auto. Vooral het contact met Harold en Arjan hebben wij als zeer prettig ervaren! Hartelijk dank Broekhuis Nijkerk

Zeer vriendelijke medewerkers

Na proefrit met Opel Mokka gs line

Door verkoopadviseur goed ontvangen en heeft veel gedaan om de ( eventuele ) verkoop succesvol te laten zijn.

Goed geholpen bij aankoop.

Bij koop van auto goed geholpen, op een rustige manier en zonder pushen. De afhanfeling ging ook voorspoedig. We zijn dus zeer tevreden over de vestigingj Broekhuis Nijkerk.

Topservice

De dealer heeft mijn auto voortreffelijk onderhouden met de grote beurt volgens fabrieksvoorschrift. De Opel reed en rijdt fantastisch!

Zie hieronder

Goed overleg gehad en advies gekregen over de aanschaf van een nieuwe auto

Wij zijn geweldig geholpen met een leenauto toen we panne hadden met de ford. Arjan en Peter hebben altijd met ons meegedacht . Uiteindelijk weer een andere auto bij Broekhuis gekocht . Top team.

Uitstekende service door een prima teamz

Wij kwamen voor de jaarlijkse controle en onderhoudsbeurt. Door de leeftijd van de auto bleken er meerdere gebreken te zijn. Deze zijn snel en uitstekend gerepareerd ondanks dat ze niet ingepland waren. Een geweldige prestatie!

Enthousiast,duidelijke uitleg,plezierige omgang met de klant.

Occasion keurig afgeleverd

Van de week mijn occasion Ford Kuga afgehaald bij Broekhuis. Zeer tevreden, de auto zag er keurig uit en de tenaamstelling werk prima en snel afgehandeld. Fijne garage, jammer dat ik te ver woon om mijn auto hier te laten onderhouden.

Duidelijke informatie en vriendelijk en kundig personeel.

Mijn Ford Mondeo gebracht voor de Ford jaarbeurt. Gebruik kunnen maken van een leen auto. Auto was snel weer klaar.

Prettige garage

Jaarlijks onderhoud en eerste APK naar wens uitgevoerd. Fijne garage en klantvriendelijke medewerkers.

Goede service en klantvriendelijk

Christiaan en Arjan hebben ons telkens vriendelijk te woord gestaan als we vragen hadden over onze nieuwe Opel mokka e. Ook toen hij eenmaal geleverd was en er vlak voor onze vakantie een kleine hapering in de auto was, hebben ze snel en adequaat gereageerd zodat we de auto gewoon mee konden nemen op vakantie. Top geregeld van de heren. Voor ons gaf dat een zeer goed gevoel. Nogmaals bedankt.

Zijn zeer tevreden

Keurig behandeld kregen een leen auto mee TOP.

Wij blijven erbij: Broekhuis Nijkerk is de beste.

Wij zijn al jaren bij Broekhuis Nijkerk. Ook nu we verhuisd zijn naar Amersfoort-West, dus verder van Nijkerk blijven we toch bij Broekhuis Nijkerk. We konden de afspraak voor het jaarlijks onderhoud pas maken voor 14 juli, hoewel we al begin juni gebeld hebben. Tot onze schrik bleek de APK toen al 10 dagen verlopen te zijn, maar daarvoor konden we bij Broekhuis Amersfoort al de volgende dag er tussen gepropt worden. Achteraf bezien hadden we trouwens de APK toch wel samen met de beurt kunnen laten uitvoeren, waardoor we € 30 hadden kunnen besparen, want die is inbegrepen in de onderhoudsbeurt. Je mag namelijk nog twee maanden doorrijden zonder de kans te lopen beboet te worden, maar dat had de receptie-medewerkster ons niet verteld. Voor de onderhoudsbeurt is onze auto van huis opgehaald en weer terug gebracht door een medewerker van Broekhuis. We hebben erover nagedacht om onze auto, de vierde die we nieuw bij Broekhuis hebben gekocht in te ruilen. Maar vooralsnog rijden we nog even door met onze prima onderhouden Opel Crossland. We houden de ontwikkelingen in de gaten. Met vriendelijke groet Tjitske en Henk Karssenberg, Amersfoort.

Goede afhandeling

Geweldige en plezierig ontvangst

Ontvangst top,enthoussiaste verkoper eerlijk en duidelijk

Over Broekhuis Opel/Ford Nijkerk