Super service!

Wij moeten aardig een eindje rijden om hier te komen. Naast de apk en grote beurt zagen ze dat mijn banden aan vervangen toe waren. Nu zouden ze hun best doen op tijd de banden binnen te hebben maar ze konden niks belovend toch kreeg ik om half 5 bericht dat m’n auto klaar was! Wat een service! Ik blijf bij broekhuis komen

Beste Annick, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u onze service zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Vriendelijk, snel, goed bereikbaar en oplossingsgericht

Occoasion gekocht bij Broekhuis ( met inruil) in Nijkerk. Uiterst vriendelijke ontvangst en zeer behulpzame medewerkers . Ruim de tijd gekregen om een proefrit te maken en de opties van de auto uit te proberen en te bekijken. Een week na de koop, zonder problemen nog een mankement verholpen op een fijne sportieve manier. Dat geeft een betrouwbaar gevoel. Blij met mn nieuwe aanwinst!

Bedankt Roel, dat u uw ervaring met ons deelt. Allereerst feliciteren wij u met uw aankoop! Voor ons was het fijn om voor u klaar te hebben mogen staan en goed om te zien dat u blij bent met uw nieuwe aanwinst. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Een goed team . Altijd klaar als er een probleem voor doet.

Bedankt Wytze, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u ons team aanbeveelt. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Broekhuis Nijkerk, Opel/Ford Dealer, zeer aanbevelenswaardig.

Broekhuis Nijkerk is in haar rol als Ford Dealer voor mij een waardige en perfecte opvolger van een eerder Ford Dealer lidmaatschap. Haar vestigingsdirecteur Peter Hopman is een warme persoonlijkheid welke karaktereigenschap afstraalt naar de vestiging en haar medewerkers. Klantgerichtheid is nadrukkelijk aanwezig en voelbaar bij de contacten. Derhalve zullen zowel “zakelijke” klanten en ook zeer zeker niet te vergeten de “consumenten” klanten zich bij Broekhuis Nijkerk uitstekend thuis voelen en ervan verzekerd kunnen zijn dat hun belangen in goede en bekwame handen zijn. Kortom, voor potentiële klanten een persoonlijke aanbevelenswaardige aanrader voor een nadere kennismaking.

Beste Jaap, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen, bedankt voor deze mooie review en complimenten. Dat u naar volle tevredenheid wordt geholpen is voor ons heel fijn om te zien. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Prima ervaring, netjes geholpen

Na een aantal bezoekjes bij diverse garagebedrijven, had ik bij Broekhuis Nijkerk een garage gevonden waar je netjes wordt ontvangen (bij andere geen blik waardig) Auto is een week eerder klaar en dat was ook fijn. Bij beide garagebedrijven Nijkerk en Harderwijk goed geholpen, uiteindelijk in Nijkerk gekocht.

Beste WillemJan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij mijn collega's in Harderwijk en Nijkerk. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Servicebeurt & APK

Beste Peter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Ik zit alleen nog op de factuur te wachten. Deze zou gemaild worden, ivm onze vakantie. Groet Germa van den Berg. Opel Corsa N-344-KK

Bedankt Gemma, voor uw beoordeling. Uw feedback is voor ons heel waardevol. De factuur moet u nu hebben ontvangen, deze is inmiddels verzonden! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Erg blij met onze BMW en de goede service van Broekhuis!

De service en ontvangst bij Broekhuis Nijkerk vind ik erg goed! Een proefrit kon per direct geregeld worden en daarna waren wij eigenlijk direct verkocht! Geen opdringerigheid, maar vooral eerlijkheid en rust door verkoper Christian Foppen. De haal- en brengservice (ivm onderhoud en APK) bracht veel uitkomst, daar wij niet naast de deur wonen. Ook dat is dus top geregeld! Ik kan niet anders zeggen dat ik Broekhuis Nijkerk zeer zeker bij een ieder kan aanbevelen!

Beste Sheila, Bedankt voor deze mooie review en het aanbevelen van onze vestiging. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en u onze service zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Goede communicatie

Geen slecht woord over te zeggen. Mijn auto zonder probleem voor een mooi bedrag ingeruild.

Beste Pascal, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij waarderen dit enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Snel en netjes, kleine problemen direct opgelost

Eerste contact verliep soepel en snel. Je weet meteen waar je aan toe bent. Proefrit was snel geregeld en de auto was schoon en netjes. Na de aflevering nog vragen gesteld, deze zijn keurig beantwoord en/of opgelost. We waren alleen verrast dat ze niet (meer) voor Opel een formele dealer zijn en daarmee geen software updates kunnen doen.

Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en opgelost. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Goede verkopers

Onlangs mijn 3e auto aangeschaft hier en wederom erg fijn en goed contact met de verkopers. Een aanrader.

Beste Arno, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het aanraden van onze vestiging. Wij zijn blij dat zien dat het contact goed is met onze collega's. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Vriendelijk en overzichtelijk

De koop van de ford fiesta ging goed. Duidelijke afspraken en goede overeenkomst. Alles verliep zoals afgesproken. Ben blij met de auto.

Beste Lotte, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Zeer prettig

Heel vriendelijk en goed geholpen door Christian Foppen, en ik ben super blij met mijn Ford Puma

Bedankt Pierre, voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij om te zien dat u heel goed en vriendelijk geholpen bent door onze collega. Gefeliciteerd met uw aankoop en wij wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Zeer prettig en deskundig.

Heel fijn geholpen door Peter. Al voor de derde keer een jong gebruikte Ford gekocht bij Peter. Ik kom graag vanuit Zeeland een auto kopen bij Broekhuis.

Beste Jurgen, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Top service zoals altijd!

Wij rijden altijd ruim een uur om bij broekhuis Nijkerk onze auto’s te kopen. Dit vanwege de fijne hulp van Peter Hopman! Wij gaan hier altijd weer weg met een zeer tevreden gevoel. Hij denkt altijd goed mee en houdt geen verkooppraatjes. Toppertje!

Bedankt Mireille, voor uw bezoek en deze mooie beoordeling! Ik ga uw compliment doorgeven aan Peter. Wij wensen u hele veilige en mooie kilometers toe in uw nieuwe auto! Hartelijke groeten, Broekhuis Nijkerk

Zeer klantvriendelijk

We zijn zeer goed geholpen en erg tevreden over de kwaliteit

Bedankt Patrick, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Uitstekende service, communicatie en afwikkeling

Ik kreeg een herinnering vooraf voor de gemaakte afspraak. Vervolgens kreeg ik overdag een filmpje waarin helder werd gemaakt wat er eventueel vervangen moet worden en achteraf gebeld met een duidelijke toelichting op de kosten. Dit noem ik nu goede communicatie, waardering.

Bedankt Ben, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn erg blij om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Perfecte service

De wachttijd voor een afspraak is bij deze garage prettig overzichtelijk. Proactief meegedacht. Uiterst vriendelijke en snelle service. Echt een fijne garage!

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Fijne garage, snelle service

Helaas was bij het wegrijden bij de garage niet alles in orde, maar dit werd gelijk opgepakt.

Beste Manon, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u uiteindelijk snel op weg hebben kunnen helpen. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te zien dat u onze service met een 10 beoordeeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Heel erg klantvriendelijk!

Hele goede ervaring! Erg vriendelijk geholpen. De auto was super netjes en alles heel snel en goed geregeld! Qua prijs zowel als inruil als koopprijs erg scherp. Dus super bedankt! Daarnaast erg leuke ontvangst in de showroom met nette gepoetste auto en leuk bord erbij! Dat is net dat beetje extra dat een klant kan waarderen!

Bedankt dat u uw ervaring deelt! We zijn blij om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen. We staan de volgende keer graag weer voor u klaar bij ons op de vestiging. Fijne kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Een zaak waar je erg prettige en kundige geholpen wordt en met je meegedacht wordt.

Wij waren op zoek naar een Ford Kuga PHEV-occassion, die geremde aanhangers tot 1500kg mag trekken en aan een aantal andere eisen van ons moest voldoen. Broekhuis Nijkerk had een Kuga staan die aan onze eisen leek te voldoen en daarom zijn we daar naar toe gegaan. Daar werden we erg prettig geholpen door Christian. De Kuga waarvoor we kwamen bleek het toch niet te zijn voor ons, maar Christian stelde, na onze eisen en wensen gehoord te hebben, ons alternatieven voor. Een witte Kuga ST-line X van bijna 2 jaar oud en bijna 30000km op de teller is het uiteindelijke geworden. We konden en hebben er 3 jaar extra garantie bij gekocht en dankzij een 'trekhaak-actie' kwamen we ook bijzonder voordelig aan de trekhaak voor onze Kuga. Voor de VW Tiguan van 15 jaar oud kregen we een mooie inruilprijs. Na tot een overeenkomst gekomen te zijn, werd één en ander vlot afgehandeld zodat we de Kuga op tijd tot onze beschikking kregen om ermee op vakantie te kunnen gaan. De ritten van ons in de Ford Kuga PHEV zijn steeds een feestje. Dankzij Broekhuis Nijkerk rijden we nu weer in een moderne erg comfortabele auto, de korte tochten rijden we nu elektrisch en verder erg zuinig.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! We zijn blij om te zien dat u goed geholpen bent bij ons op de vestiging. Wij wensen u samen veel rijplezier en veilige kilometers toe! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Onze Nissan Qashqui ingeruild voor een Citroen E-Berlingo shine (2 jaar oud) Zeer prettig geholpen door Pete Hopman en alles correct volgens afspraak geleverd. Alle lof voor Broekhuis Nijkerk

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! We zijn blij om te zien dat u zeer prettig geholpen bent door onze collega. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe in uw Citroën! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Goede service vriendelijke mensen goed geholpen

Bedankt voor uw review! We zijn blij te zien dat u goed geholpen bent. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

De aankoop van de auto is prima verlopen

Ik ben prettig geholpen bij de aankoop van de auto. Ik kon rustig rondkijken in de showroom, maar indien gewenst was er wel een medewerker beschikbaar. Op het afgesproken tijdstip is de auto netjes afgeleverd.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen. Bij een volgend bezoek staan wij weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Ambachtsstraat 17 3861 RH Nijkerk

Over Broekhuis Ford Nijkerk