Goeie garage

Ik kocht auto via occasion site van broekhuis Meppel,en ben iedere keer goed als ik vragen had goed geholpen auto is goed en netjes afgeleverd alle papier werk was in orde en auto zag er zeer goed uit bedankt nogmaals bedankt Dennis

Vriendelijk, efficiënt en deskundig.

Al jaren komen we bij Ford Broekhuis Meppel voor aanschaf en onderhoud van onze auto's, vanwege de deskundigheid en persoonlijke benadering. Ook nu weer zijn we erg tevreden over de hele aankoop procedure van onze Ford Kuga.

Duidelijke afspraken en meedenkend. Twee weken geleden een Ford Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line (2017) aangeschaft bij Broekhuis Meppel en tevens onze C-Max 2.0 Titanium (2007) ingeruild. Wij hebben de aankoop van begin tot eind als zeer prettig ervaren. De verkoopadviseur (Merel) gaf ons direct een goed gevoel, was duidelijk en kwam haar afspraken na. Nieuwe auto met jaar garantie en pechhulp afgeleverd, wat een super leuk team in Meppel. Wij zullen in de toekomst zeker weer bij Broekhuis Meppel rond kijken, mochten wij weer opzoek gaan naar een andere auto!

Betrouwbaar.

Vriendelijk en deskundig.

Broekhuis staat voor service en kwaliteit , wij hebben onze auto nu 1 jaar in gebruik als er wat is kan je zo komen de garantie was perfect en een grote beurt en nieuwe banden , de korting die beloofd was direct van de rekening af , helemaal prima super tevreden !!

Seat Ateca gekocht. Een goede inruil voor de oude auto. Verkoopster Merel is een top verkoopster. Denkt mee en geeft goede advies. Alles wat beloofd werd is gedaan en meer. Broekhuis mag blij zijn met zo'n top verkoopster in huis. Antoinette en Rick

Betrouwbaar en meedenkend autobedrijf

Bij toeval hier terecht gekomen en aangenaam verrast. Geen verkoper met een vlotte babbel, maar iemand met eerlijke voorstelling van zaken. Dus niet alleen de pluspunten van de aan te kopen auto benoemen, maar ook oog voor wat er voor de koper minder interessant zou kunnen zijn. Er wordt ook echt naar je geluisterd, dus geen éénrichtingsverkeer enkel gericht op verkoop. Zeer redelijk inruilvoorstel en na akkoord op de aankoop was er ook nog e.e.a. extra te regelen zonder bijkomende kosten. Dat wel op basis van het uitgebreide afleveringspakket, maar dat heeft zich in mijn geval zeker geloond. Ook daarna prima communicatie en afhandeling van zaken.

Snel afgehandeld

Na een paar dagen alles al afgehandeld.

Zeer goed wat ze zeggen doen ze ook

Op dit moment ben ik zeer tevreden.ik hebben auto besteld via internet ze hebben de auto keurig laten zien volgens afspraak we hebben rustig de tijd gehad om hem te proberen en zijn super tevreden we zijn dan ook benieuwd naar de aflevering op 18 augustus Goede service

Goede service. Afspraken worden correct afgewerkt.

Goede ervaring aankoop Ford Focus

Merel bedankt voor je inzet en passie voor het vak. Wij zijn blij met de Ford Focus en de uitgevoerde afspraken zijn naar tevredenheid uitgevoerd. We hebben de zelfde ervaring met de werkplaaats kunnen voelen, bedankt. Fred en Carla Damen.

Broekhuis Meppel heeft ons goed 'vooruit' geholpen!

Ons doel was verjonging van onze 9 jaar oude B-max. We zochten naar goede, jonge Ford occasion. Dat is goed gelukt bij Broekhuis in Meppel met een 2 jaar oude EcoSport met weinig kilometers. De aankoop is heel vlot verlopen na enig onderhandelen met Piet en kregen nog extra zaken op de koop toe. De aflevering werd in 2 weken gerealiseerd met ruim afleverpakket. De auto zag er keurig uit bij het omruilen. Enig verbeterpunt zou iets meer communicatie tijdens de aflevering zijn. Over het algemeen zijn we bijzonder tevreden.

Zie onder.

Betreft jaarlijkse keuring plus plaatsing filter. Helaas heeft de monteur gedurende de beurt het contact aan laten staan waardoor de accu een behoorlijke opdonder gehad heeft. Ik moest maar even een half uurtje gaan rijden om de accu op te laden. De auto wordt niet veel gebruikt. Elke keer was het spannend of de motor aansloeg!. Op vakantie bij korte afstanden haperde hij even. De auto is 7 jaar oud en staat altijd binnen. Ca. 40.000 km. op de teller. Nooit start problemen gehad. Ik hoop niet dat er op korte termijn problemen optreden. Dat zou wel heel vervelend zijn. Overigens al ruim 40 jaar klant in Meppel.

Klantgericht, vakmanschap en afspraak is afspraak

Zeer goed geholpen zowel met het oplossen van schade als met het twee jaarlijkse onderhoud en het vervangend vervoer

Steenwijk was super. Meppel is ok.

Afgelopen week onderhoudsbeurt. Vandaag accu kapot. Leenauto niet schoon. Er was ook in gerookt. Wel goed dat er vandaag een nieuwe accu geplaatst kon worden. Mobiliteitsservice was prettig en adequaat.

Geweldige service

De Ford Kuga is prima afgeleverd. Alles is volgens afspraak uitgevoerd.

prima service

prima service en in overleg kan er veel

Ze blijven verbazen!

Inmiddels ben ik 25 jaar klant bij Broekhuis maar ze blijven mij verbazen. Ik kan er altijd terecht voor problemen aan mijn auto. Maar nu had ik een iets ingewikkelder probleem bij een onlangs aangekochte auto. Broekhuis heeft enorm goed meegedacht, van monteur tot verkoop tot vestigingsmanager....iedereen was betrokken en heeft meegewerkt aan de juiste oplossing die er uiteindelijk ook kwam! Broekhuis bedankt, ik was, ben en blijf een tevreden klant!

Een leuk team dat je op de hoogte houdt van wat er gebeuren moet . Zeer tevreden over contacten per mail en telefoon.

Altijd goede aandacht

Er wordt voor mij gedacht

Goede service en duidelijke afspraken

Onlangs een nieuwe auto (2020) aangeschaft bij Broekhuis Meppel en tevens onze oude auto ingeruild. Wij hebben de aankoop van begin tot eind als zeer prettig ervaren. De verkoopster gaf ons direct een goed gevoel, was duidelijk en kwam haar afspraken na. Wij zullen in de toekomst zeker weer bij Broekhuis rond kijken, mochten wij weer opzoek gaan naar een andere auto!

Goede service en vriendelijk personeel

Mijn nieuwe auto gekocht in Meppel. Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel. Mijn auto is netjes afgeleverd inclusief duidelijk uitleg over alle nieuwe functies.

Niets aan toe te voegen

Het was weer top geregeld

Auto van huis opgehaald en gebracht. De grote beurt was prima voor elkaar. Alle wensen weer vervuld.

Prettig en vertrouwd

Van te voren duidelijke afspraak over wat er moet gebeuren en er gebeurd niks extra zonder eerst te overleggen. Uiteindelijke kosten vielen me mee. Het rapport kreeg ik via de mail gestuurd, hoefde het alleen maar even te downloaden. Heel duidelijk en zelfs een filmpje zat erbij. Vind het heel prettig want nu weet ik tenminste hoe de staat van mijn auto is. Super bedankt!

Ceintuurbaan 100

7941 LX Meppel