In een woord geweldig tevreden

Mijn auto heeft een beurt gehad naar volle tevredenheid ook de monteur die deze beurt heeft uitgevoerd verdient alle lof voor de perfecte werkzaamheden.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling! We zijn blij te zien dat je naar volle tevredenheid bent geholpen. De volgende keer zien we je weer graag bij ons op de vestiging! Groet, Broekhuis Ford Meppel

Prima garage

Bij Broekhuis vestiging Meppel wordt je altijd vriendelijk en correct behandeld, goed overleg omtrent wat er moet en gaat gebeuren met je auto en mocht er nog iets zijn bellen ze altijd voor overleg!

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Heel veel betrokkenheid

Dennis had de auto zelf ingekocht en wist van de hoed en de rand. Afspraken werden nagekomen en het contact verliep zeer makkelijk. Hij gaf een goed gevoel bij de aankoop en was helder en duidelijk. Het serviceniveau was hoog.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. groet, Broekhuis Ford Meppel

Heel erg tevreden

Prima geholpen en de auto goed afgeleverd

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Goede verkoper ,Piet Rustig en goede uitleg gekregen

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te boordelen. Fijn om te zien dat je goed geholpen bent. De volgende keer zien we je graag weer bij ons op de vestiging. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Perfecte service

Gewoon perfecte service, goed geholpen, auto is perfect afgeleverd!

Auto gekocht ! Snel, vriendelijk en goed

Wij zijn door Arnoud, zeer goed en vriendelijk geholpen. Bij de overdracht van de auto zijn we verrast met een lunch zodat de garage alles wat nodig was kon overzetten van onze oude naar nieuwe auto. Kortom verliep perfect.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Grote beurt en apk: niet de goedkoopste, maar wel met uitstekende service en zorgvuldig

Zeer goede service en heel veel kwaliteit

Wij zijn heel goed geholpen met het kiezen van de gekozen auto en het volledige afhandeling van aanschaffen en opmaak zetten van onze nieuwe aanwinst de service is uitstekend

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Betrouwbaar, klantvriendelijk en vakkundige service+medewerkers.

Al jaren trouwe klant bij Broekhuis Meppel. Inmiddels recentelijk 3de auto aangeschaft. Betrouwbaar, klantvriendelijk en vakkundige service+ doet mij besluiten om hier altijd weer terug te keren. Je kunt makkelijk voor onderhoud een afspraak inplannen. Onder het genot van een bakje koffie wachten terwijl de auto wordt onderhouden. Kortom ik ben tot nu zeer tevreden.

Wij zijn tevreden over hoe het gegaan is

Topervaring bij aankoop auto!

We zijn zeer gastvrij en klantvriendelijk behandeld. Geweldige serviceen nooit het gevoel gehad dat er werd gepushed. De aflevering verliep al even prima. Met alle geduld werden vragen beantwoord en uitleg gegeven over alle functies die nieuw waren voor ons.

Goed geregeld!

Still happy with Ford

Begin november een afspraak in Meppel gecombineerd met een bezoek aan Broekhuis Ford (interesse in Ford Puma) Keurig geïnformeerd door Piet Maljaars. Eerste indruk was zeer goed. Na enige afwegingen en internetten viel ik toch terug op een mooie Ford C-Max van 2019, (collector's item) die bij een andere vestiging van Broekhuis stond. Na een telefoontje en een tweede bezoek aan Meppel was de deal snel gesloten met Maljaars. Voor mijn gevoel keurig, snel en correct behandeld door Broekhuis. “Still happy with Ford”.

“Still happy with Ford”

“Still happy with Ford”

Prima, afspraken worden nagekomen.

Prima afspraken worden nagekomen.

Prima, afspraken worden nagekomen.

Prima afspraken worden nagekomen.

Prettig zaken doen!

Op een prettige ongedwongen manier kochten wij een auto bij Broekhuis. Veel aandacht voor de klant en details, zeer vriendelijke medewerkster.

Snelle, meedenkend bedrijf

Goeie service

vriendelijk personeel

Omdat ik zelf mee mocht kijken is het voor mij al een ruime voldoende waard.

Perfecte service.

De service bij broekhuizen meppel is echt top! We hebben een schitterende ford focus gekocht. Alle gevraagde punten die aangepakt moesten worden zijn keurig netjes gedaan aan de auto. Ook het inruil voorstel was super netjes. Top garage!

Uitstekende service.

Zeer tevreden met de aanschaf van een "nieuwe" auto. Van de onderhandeling tot de aflevering, alles verliep keurig.

Goeie garage

Ik kocht auto via occasion site van broekhuis Meppel,en ben iedere keer goed als ik vragen had goed geholpen auto is goed en netjes afgeleverd alle papier werk was in orde en auto zag er zeer goed uit bedankt nogmaals bedankt Dennis

Ceintuurbaan 100 7941 LX Meppel

Over Broekhuis Ford Meppel