Vriendelijk en correct

Snel afspraak gemaakt, erg vriendelijke medewerkers, goede uileg nieuwe auto.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Netjes behandeld!

Meedenkend en zeer vriendelijk en behulpzaam en naderhand nog gebeld voor een andere nieuwe auto met meer opties en voor dezelfde prijs aangeboden. Super.

Beste Hennie, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Geheel naar wens

Goede service, goed ontvangst, alles naar wens

Beste Bert, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Werd goed ontvangen met een bakje koffie. Dennis is een top gozer en neemt de tijd voor je. Goede uitleg over de auto die ik gekocht had.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

uitstekend

zeer goed behandeld

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

ontevreden

zou +/_ 3 dagen na ondertekening van een koopcontract een nieuwe bevestiging krijgen met een aangepaste prijs (i.v.m..) inruil oude wagen ben nu 2 weken verder nog niets ontvangen Heb nog steeds niets gehoord over de afleverings datum. Wel wisten ze me te benaderen om mij een auto verz aan te smeren nee ik vind het een service van...NIETS. Begin spijt te krijgen dat ik het koopcontract heb ondertekend Nieuw Dordrecht 13 07 2023 bij deze wil ik mijn beoordeling van gisteren herroepen na een verhelderend gesprek vandaag. morgen kom ik mijn auto ophalen en is de kou uit de lucht en hoop ik nog veel veilige km,s te maken

Beste heer Buitendijk, Wij waarderen het enorm dat de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw eerdere review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. U bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

super geregeld

mooie auto gekocht met super service!

Bedankt Ramon, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Klantvriendelijk

Goede service, duidelijke communicatie, zorvuldig

Beste Nannet, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Zeer professioneel

Broekhuis Meppel geeft je altijd een goed gevoel. Het personeel is klantvriendelijk en klantgericht en uitermate deskundig. De afspraken worden altijd nagekomen. Kortom: geweldig bedrijf

Bedankt Jan, voor deze mooie woorden! Wij staan graag voor u klaar! Hartelijke groeten, Broekhuis Ford Meppel

alles was prima

goede sfeer , omgang met klant enz enz...

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

klantvriendelijk,

door de verkoopster zijn wij goed geholpen bij de aankoop van de puma. gaf ons een goed gevoel.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze collega. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Zeer attent en vriendelijke verkoopafdeling.

Zeer attent en vriendelijke verkoopafdeling.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Geweldige service

Voor de beurt van onze auto kunnen we altijd rekenen op goede service. We voelen ons thuis bij Broekhuis Meppel vanwege de persoonlijke benadering en fijne omgang.

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaringen bij ons op de vestiging. Dit waarderen wij enorm! Wij staan de volgende keer graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Service is prima, maar reparatie en daarna facturering was niet correct

De service op zeg is prima. Maar ik kreeg een factuur die niet klopte. Vervanging van een aandrijfas, terwijl die aandrijfas een half jaartje geleden ook al was vervangen. Daarover gereclameerd en is alsnog gecorrigeerd. Vervelend dat ik de factuur goed moet controleren, vertrouwen is nu wel een beetje weg. Bovendien de vraagstelling in dit klanttevredenheid onderzoek is suggestief.

Beste heer Van Dijk, Bedankt dat u de moeite hebt genomen onze service te beoordelen. Helaas zijn wij niet scherp genoeg geweest u direct een juiste factuur te maken. Onze excuses daarvoor en dank dat u dit direct met ons hebt gedeeld zodat wij deze fout gelijk recht konden zetten. Graag zien wij u een volgende keer terug bij Broekhuis Meppel! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Prima Ford dealer

Aanschaf C max, Pieter een fijne verkoper. Redelijke inruilprijs gekregen voor mijn Cmax. Goede service auto aan huis gebracht ( Meppel_Deventer). Alleen jammer , volgens afspraak geen witte kentekenplaat bij de trekhaak. Tevens wordt er nog een afspraak gemaakt voor het verwijderen van twee kleine deukjes op locatie, verder zeer te vreden.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zullen graag weer voor u klaar staan wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Tevreden

Dik tevreden, ik ben al jaren klant en dat zegt genoeg.

Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te zien dat u dik tevreden bent! Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Over het algemeen prettig contact.

Gezien de hoge rekening voor de onderhoudsbeurt, besef ik dat er handelingen zijn uitgevoerd die niet nodig waren. Dit is veroorzaakt doordat er telefonisch een aantal opties zijn doorgesproken, waar ik later van dacht dat er geen noodzaak voor was. Ik rijd ca. 8000 km per jaar. indien mij een offerte was toegestuurd met de opties en kosten wat dit voor mij zichtbaar geweest en had ik zaken niet uit laten voeren. Dit was een 60.000 km-beurt 31.500 km op de teller. Ook bij Broekhuis Ford Meppel hadden ze hierin kunnen meedenken.

Super en vriendelijk

Eerlijk vriendelijk. Ik ben super geholpen! Tot de volgende keer.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Op tijd gemeld ,dat er meer onderhoud nodig was met prijsopgave. Verrassend was het filmpje van de onderkant auto. Je kon zo alles heel goed zien. Alleen na 2 jaar de accu al stuk,dat klopt niet.waarschijnlijk had de auto te lang stilgestaan,toen deze aan mij verkocht werd. Nog geen reactie van Ford Nederland via Broekhuis

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Geweldige service

Goed overleg, vakkundig, auto halen en brengen kortom prima!

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Zeer goed geholpen

Bij een aankoop als een auto, wat je toch niet al te vaak doet, verwacht je dat je zoveel mogelijk wordt ontzorgt. Dat heeft Broekhuis Meppel ( Merel ) uitstekend gedaan. Korte lijntjes geen gedraai, direct en to the point. Toch een klein punt van kritiek vond ik de levertijd van een occasion, want als je als particulier zo’n uitgave doet is toch iedereen weer een klein kind. Maar het was het wachten meer dan waard.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Wederom geholpen naar alle tevredenheid

We zijn als familie al 45 jaar bij dit bedrijf als het niet goed was zochten we echt wel wat anders.

Beste Hendrik, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat jullie al jaren naar tevredenheid worden geholpen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Afspraak niet nagekomen volgens opdracht !!!

Mijn opdracht was APK keuring + plus bougies vervangen, en geen jaarlijkse service beurt!!!, daar had Ik niet om gevraagd . Er werd smorgens op de papieren nog wel door gekrast, Maar waarschijnlijk door de mede werkers niet gelezen !!

Beste heer Supér, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om dit te bespreken en zijn wij tot een passende oplossing gekomen. Graag tot een volgende keer bij Broekhuis Meppel. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel

Prima garage

Prima geholpen

Beste Janine, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Meppel

Super service

Super goede service

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat je onze service zo goed ervaart. We staan bij een volgend bezoek graag weer voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Ford Meppel

Over Broekhuis Ford Meppel