Fijne persoonlijke garage/dealer

In december 2021 een occasion gekocht bij Broekhuis Epe. Een fijne no-nonsense garage. Geen gladde praatjes maar gewoon een eerlijk gesprek en goede onderhandeling. Ik kom hier zeker terug. David heeft ons keurig geholpen.

Snel, vriendelijk en prima service.

Prima garage, service in alle opzichten.

top

Prima ervaring staan open voor jou mening om tot een goede overeenkomst te komen bij aankoop auto en inruil van eigen auto. Kom zelf uit Tilburg en was zeker de moeite om het hele eind te rijden een fijn bedrijf en fijn ontvangst.

Goed geholpen, en erg tevreden over de auto

We zijn goed en correct geholpen en alle vragen en wensen waren bespreekbaar en zijn naar tevredenheid opgelost. De extra servicebeurt na aankoop maar voor aflevering bleek voor zowel Broekhuis als ons onverwachts helaas toch nodig. leenauto mocht mee, dat was prima. De aflevering zelf verliep ook vlot en netjes, wij zijn blij en tevreden en raden deze garage absoluut aan!

Klantvriendelijk en goede service

Broekhuisbeurt op 4 nov. Wilde ook 2 nieuwe achterbanden. Werd tijdens de beurt gebeld dat dit nog niet nodig was . Nog voldoende profiel. Vind ik zeer netjes. Op deze dag vielen de computersystemen uit waardoor de auto niet afgemeld kon worden voor de APK. Moest hiervoor later met de auto terugkomen. Rekening zou worden opgestuurd. Pas bijna 2 maanden later, eind december kreeg ik de factuur. Echter de nieuwe banden en het monteren daarvan werd wel in rekening gebracht op deze factuur. Vind ik erg slordig. Gelukkig werd e.e.a. na een telefoontje snel recht gezet. Jammer van deze misser, maar in het algemeen ben ik zeer tevreden over Broekhuis Epe.

Is goed

Duidelijk geholpen door verkoper

Bij garage Broekhuis te Epe heb ik heel goede ervaringen

Ik word perfect geholpen en het personeel is altijd vriendelijk. Als ik de auto heb laten maken krijg ik hem heel schoon terug. Toppy

Bij binnenkomst: goed georganiseerd bedrijf

Correcte plezierige gastvrije ontvangst. Goeie koffie!

Broekhuis service top

Prima autobedrijf met fijne service voor de klant. Alles tip top geregeld. Op naar vele veilige kilometers. Verkoper heeft goed geholpen. Communicatie verliep vlekkeloos.

Super service

Nieuwe tweedehands auto voor mijn vrouw gekocht werden keurig geholpen en er was ruimte om een beetje te onderhandelen voor ons Nederlanders altijd fijn tip bij verkoop als de auto thuis wordt afgeleverd graag vermelden dat deze letterlijk naar je huis word gereden door een student wij hadden verwacht dat de auto op een trailer zou worden gebracht. Ga zekers ook eens informeren hoe het zit om een elektrische auto te leasen bij hen

prima garage

Wij worden altijd vriendelijk geholpen en krijgen vooraf te horen wat reparaties gaan kosten

Prima geholpen

Auto stond netjes gewassen klaar in de showroom Na enige uitleg proefrit gemaakt, daarna de inruil oude auto besproken en afgerond Ford Kuga gelijk meegenomen.

Erg prettig geholpen in Epe

Koen heeft ons perfect geholpen en was erg duidelijk in alles.

Hele goede ervaring met Broekhuis.

Ik heb onlangs mijn auto ingeruild bij Broekhuis voor een wat grotere en ben heel vakkundig en prettig geholpen. Ook prijs/kwaliteit verhouding van de occasion is prima.

Fijne service en klantvriendelijk

Buitengewone vriendelijk en goede service Auto keurig gewassen en gepoetst en op de afgesproken tijd weer klaar.

Uiterst correct geholpen, nette garage!

Van A tot Z goed geholpen bij de aankoop en inruil. Heldere communicatie en zeer nette afwikkeling.

Denk wel mee met de klant,heb er wel een goed gevoel bij.

Ben prettig geholpen. Zelfde dag gebracht en gehaald.

Afspraak thuis gepland. Auto gebracht en thuis afgeleverd. 's avonds werd de auto thuis afgeleverd. (APK en een kleine jaarlijkse controle.)

Super geholpen

Mooie Alfa Romeo gekocht, van begin tot eind alles goed geregeld. Prettig geholpen door Christiaan, alles super geregeld/afgehandeld. Heel flexibel met inruil, erg blij mee.

Klasse

We zijn netjes en correct behandeld

Erg fijn geholpen & vriendelijk personeel

Prettige ervaring met deze zaak!

Tijdens mijn zoektocht ben ik bij Broekhuis in Epe terechtgekomen. Dit is een prettige en ongedwongen zaak waar je je gelijk thuis voelt en de medewerkers zijn ervaren en vriendelijk. Tijdens mijn contact met de verkoper heb ik tevens veel vragen over de mail gesteld en iedere keer kreeg ik snel antwoord. Ik heb hier een mooie auto gekocht waar ik zeer blij mee ben.

Alles goed en netjes.

Alles goed en netjes!

zie hier onder

dat U hele goede service biedt aan de klanten.

leuk en netjes geholpen verder fijne ervaring

auto gevonden via webside alleen jammer er werdt gesteld dat ze met de auto naar je toekomen voor een proefrit. maar kon niet ivm niet voedoende mensen aawezig toen maar overeengekomen dat ik vanuit Nibbixwoud (Hoorn NH) naar epe kom wel een fijn bezoek krijg je het gevoel dat je echt welkom bent auto gekocht en de aandachtpunten die ik aangaf netjes opgelost wat ik achteraf wel jammer vindt op papier auto afleveren met een halve tank benzine had ik wel zo netjes gevonden dat ze hem vol zouden tanken mede omdat ik toch naar epe ben gereden en de auto niet naar mijn woonplaats, maar had ik beter kunnen bedingen bij de aankoop. maar hele fijne auto en nogmaals netjes en correct geholpen

Over Broekhuis Opel/Ford Epe