Topervaring!

Auto thuisbezorgd na grote beurt: dat heb ik nog nooit beleefd!

Hele goede ervaring. Al jaren.

Kom al meer dan twintig jaar bij Broekhuis. Voor onderhoud en een auto te kopen. Prima service en behandeling. Ook van de receptie. Marco ken ik al jaren. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Blijf voorlopig nog bij Broekhuis.

Vriendelijke verkoper (Michel/bedrijfsleider) sfeervolle wachtruimte, fijn om zaken mee te doen

Bij aankomst was het druk in de showroom, betreffende verkoper zelf aangesproken of hij beschikbaar was. Ondanks de voorbereidingen van een personeels BBQ dat gepland stond eind van de middag zijn we erg goed, gezellig en naar verwachting geholpen. De gekochte auto wilden we zonder rijklaar te maken en te poetsen meenemen, toch werd direct de auto nog even netjes schoongemaakt en kregen we een wellness pakket mee. Gewoon een hele goede ervaring met dit autobedrijf en het vriendelijke personeel.

Vertrouwd een occasion kopen

Broekhuis had, na verhuizing naar Epe, mijn vorige auto in onderhoud. Dat waren goede ervaringen die mij er toe aanzetten een occasion bij Broekhuis te kopen. Het aankooptraject gaf mij een vertrouwd gevoel. Broekhuis blijft ‘t onderhoud doen. Mijn mobiliteit is weer voor jaren verzekerd.

Weer prima verzorgd

Fe jaarlijkse servicebeurt os weer prima verzorgd.De auto is bij me thuis opgehaald en weer netjes en schoon afgeleverd.

Mooi auto gekocht in prettige sfeer

Prima ontvangst, ruime tijd gekregen voor proefrit. Vlotte verkoop tot stand gekomen. Persoonlijk tintje bij ophalen.

Vriendelijk personeel

Goed geholpen, communicatie was goed en goed om mee te onderhandelen. Bij het ophalen begon er een lampje te branden maar we konden de volgende dag al komen om het te helpen, service prima.

Prima Service

Prima service, correcte uitvoering controle, navigatie update en de auto netjes schoon afgeleverd.

Zeer gemotiveerde mensen, al meer dan veertig jaar zeer goede ervaring met dit bedrijf

Zeer goede ervaring met dit bedrijf , al vele jaren

zeer goed

open voor de klant en contact houden voor de werkzaam heden

Alles keurig netjes verlopen

Ik ben zeer positief over de verkoper David! Hij is nog leerling maar kwam op mij zeer netjes en vriendelijk over. Hij gaf mij de ruimte om dingen die ik aan de wagen gedaan wou hebben te laten aanpakken. De auto is zelfs gratis aan huis geleverd! Dat betreft erg top! Enig minpuntje is dat de monteur 3 wielbouten is aan de linker voordelig vergeten is aan te draaien! Dit merkte ik al snel nadat ik in de wagen ben gaan rijden. Dat vond ik wel erg slordig. Maar verder zeker een goed gevoel over gehouden aan Broekhuis Epe

Uitstekende service

Mijn auto hier vorige maand bij broekhuis Epe gekocht bij verkoper David, betrouwbare verkopers erg behulpzaam hier kan je altijd terecht als je een mooie, goede auto zoekt ik ben erg tevreden.

Buitengewoon goed

De ondervonden service bij de laatste jaarbeurs van mijn Opel Corsa was- mede door de haal- en brengservice- meer dan uitstekend.

Voldoende service

Het helpen van de medewerkers is zeer goed. Alleen de uitleg van de grote beurt vond ik wat bijzonder. Bijna niet rijden en toch 750 Euro voor een beurt. Het zal wel kloppen maar ik blijf het vreemd vinden.

Klantgericht

Bij de laatste onderhoudsbeurt heb ik een vraag gesteld over door mij geconstateerde roestvorming. Nu Ford daar niets aan wil of kan doen, komt de garage mij wel tegemoet om dit te herstellen. Dat waardeer ik in deze garage.

Gewoon goed zoals het hoort .

Prijs opgave en afspraken netjes nagekomen, zoals het hoort

Op voortreffelijke wijze de werkzaamheden van de grote onderhoudsbeurt inzichtelijk gemaakt en uitge

Uitstekende communicatie met de werkplaats , zowel telefonisch als on-line ( filmpje ! ) om aan te geven welke werkzaamheden extra zouden moeten/kunnen worden uitgevoerd en waarom. Keurige aflevering na afloop van alle werkzaamheden. NB. Ook de regeling met de huurauto was goed verzorgd. Zij het, dat ik na slechts 25 km te hebben gereden 5 liter moest bijtanken......

Goede en vriendelijke service

Vriendelijk personeel, bij vragen doen ze alle moeite om een antwoord te kunnen geven.

Altijd goede zin aan de balie , en goede sfeer die er heerst onderling

Word altijd goed geholpen hoe triviaal mijn vragen ook ZIJN

Uitstekende service.

Afhandeling volgens afspraak en dan ook nog de auto keurig uitgezogen en gewassen afleveren na een grote beurt. Complimenten!

uitstekend service

De servicebeurt is goed uitgevoerd. De haal- en brengservice van de auto werkte prima en de auto werd keurig schoon teruggebracht. Chapeau!

Wel een beetje jammer dat we zelf moesten bellen of de auto klaar was.

heel goed en vriendelijk geholpen zoals altijd!

Het was alleen jammer dat door het motortje van de ruitenwisser de APK zo duur werd, Maar we kunnen er weer een jaar tegenaan.

Opnieuw zeer tevreden

8 April jl hebben we voor de 2e keer een auto via Martijn Kerkmans van Broekhuis gekocht. Martijn heeft ons opnieuw zeer goed geholpen. Zijn persoonlijke interesse in ons als klant, hielp ons bij het kiezen van de auto. De auto werd van een andere vestiging opgehaald en stond klaar voor een proefrit in Epe. Met klantgerichtheid voorop werden een paar details verholpen en haalden we de auto vorige week op. Opnieuw met aandacht voor detail afgeleverd en we reden in volle tevredenheid naar huis. We bevelen Broekhuis en Martijn in het bijzonder, ten zeerste aan.

Prima service. Klantvriendelijk personeel

Prima garage