Goede service, alles correct afgehandeld.

Afspraak herinnering, vriendelijk te woord gestaan. Informatie duidelijk. Jammer, dat op deze vestiging geen software aanwezig is voor navigatie update van min Peugeot.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Epe

Uitstekende en vriendelijke service

Verkoper Christiaan heeft ons bij ontvangst op uw bedrijf prima te woord gestaan en uitgebreid geinformeerd. Begeleiding daarna en leveringv an de auto ging gepaard met een goede communicatie, alles in een vriendelijke en professionele sfeer

Bedankt Dik, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Epe

Prima service gehad

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Epe

Verrassend

Wat mij deugd doet en vooral verrast heeft is de aandacht die ik als klant kreeg bij de aankoop van een occasion. De verkoper was heel vriendelijk en had alle tijd voor ons. Toen we de auto op kwamen halen stond deze gepoetst binnen met een bord erbij waar een persoonlijke tekst op stond. Ik was hier best van onder de indruk omdat ik dacht dat dit alleen voor klanten werd gedaan die een nieuwe auto kochten. Al met al een hele goede ervaring.

Beste Thea, Bedankt voor deze mooie review! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en veel mooie kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Epe

Geweldige inzet bij aankoop van de Opel Karl

Nadat ik van de bank een afwijzend antwoord kreeg voor een lening, hebben ze via Broekhuis Epe en finance alles eraan gedaan om dit toch voor elkaar te krijgen. Opel Broekhuis Epe heeft daardoor drie weken de Opel Karl voor mij gereserveerd. Bij aflevering een mooi gebaar met een persoonlijke tekst op het bordje bij de Opel en nog een kleine gift. Ik waardeer zeer hoe ze voor en met mij bezig zijn geweest de auto aan mij te kunnen verkopen. Top, kan niet anders dan een 10 geven

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Epe

Goede ervaring

Prettig zaken gedaan met David Sjerp. Erg fijne auto gekocht. Enige min puntje is dat de auto niet getankt was.

Beste Martien, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Epe

Prima garage

Gekochte auto werd conform de verwachtingen afgeleverd. De niet geheel goed werkende accu werd meteen ter plaatse bij aflevering vervangen. Goede service / garantie, dus tevreden koper / klant - Verbeterpunt; voordat de auto werd afgeleverd werd ik al door Broekhuis Harderwijk gebeld voor een autoverzekering, dit is te voortvarend en storend.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto! Groet, Broekhuis Epe

Zeer klantvriendelijk, deskundig en servicegericht!

Plezierige ontvangst voor de onderhoudsbeurt van onze Ford Ecosport. Er werd mij voor aanvang v.d. onderhoudsbeurt medegedeeld wat er essentieel was voorairco en ontsteking, dit ervaar ik als zorgvuldigheid en correctheid naar de klant. Dit draagt bij aan het vertrouwen dat ik reeds in Broekhuis had.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Epe

Perfect en correct.

Goede informatie over aankoop en de aflevering.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Epe

Eerlijke prijzen

Er is een wederzijds vertrouwen en de prijzen zijn scherp en eerlijk voor inruil en occasions. We hebben er onze auto ingeruild voor een jongere occasion. Van begin tot na (ver)koop uitstekend geholpen. Waar je na de koop vaak nog een klantnummer bent voelde we ons dat hier zeker niet.

Bedankt voor deze mooie review Ingrid. Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Epe

Professioneel en goede service!

Professioneel en goede service!

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Epe

niet altijd even klanthandig

Twintig jaar bij broekhuis Emmen geweest, uitstekende klantgerichte benadering, nooit klachten. ik heb nu een occasion bij broekhuis Epe gekocht en ik heb het niet als slecht ervaren maar wel anders. Epe zou ik als cijfer een 6,5 geven. zou het komen omdat ik een (dure)tweedehands auto koop? Onervaren personeel? geen idee.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Naar aanleiding van uw review is er contact met u opgenomen en hebben wij u gesproken. We streven er naar om de openstaande punten naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Epe

Prettige ontvangst en goed advies bij onze keuze. Geslaagde aankoop en de dag na in gebruik name van de auto en follow up of alles naar wens was.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Epe

service

afspraken worden nagekomen

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Epe

Zeer tevreden met ervaring als klant bij Broekhuis Epe.

Onze mooie occasion Opel Crossland X is echt supernetjes afgeleverd. Aan alle afspraken is ruimschoots voldaan. De behandeling door de verkoper zou ik willen omschrijven als comfortabel. We konden het over de prijs en inruil vrij vlot eens worden. Na alle pluspunten toch een kritische noot: Op dit type Opel Crossland X is een terugroepactie van toepassing, wat door de verkoper niet was opgemerkt. We zijn er zelf achter gekomen en uiteindelijk heeft Broekhuis Epe zonder problemen alles netjes voor elkaar gemaakt. Maar het was professioneler geweest als ze er zelf mee waren gekomen. Desalniettemin zijn we toch zeer tevreden met het eindresultaat.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons! De volgende keer staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Epe

Positief, prima geholpen.

We hebben voor het eerst een auto gekocht bij Broekhuis Epe. Karim is een rustige kundige adviseur en heeft ons prima geholpen. Wij zijn erg tevreden zoals de auto er tijdens de aflevering bijstond en hopen op veel plezier tijdens het rijden.

Bedankt Henk, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Epe

Top bedrijf!

Zeer goede ervaring bij aanschaf van onze Fiesta. Michel heeft ons zeer prettig geholpen!

Prettige manier van handelen, auto netjes afgeleverd.

Zorgeloos

Fijn personeel, duidelijk, goede sevice

Fijne ervaring met een wrange nasmaak

Het traject van het zoeken naar een auto ging soepel en zonder problemen. Tevreden verlieten we de showroom met een offerte op zak. Geen probleem zou je zeggen, tot we drie dagen later van de dealer een brief kregen dat er bij aanschaf van een occasion een tankpas van €500,- cadeau gegeven zou worden. Helaas is Broekhuis dan niet goed voor zijn vaste klanten. We konden geen aanspraak maken op deze tankpas. Helaas is mijn gevoel voor broekhuis hierdoor gedaald. Ik denk dat ik een volgende auto dan ook niet meer bij broekhuis zal aanschaffen. Wel jammer want broekhuis is verder een goede dealer. Maar op basis van mijn laatste ervaring beveel ik broekhuis niet aan.

Beste Dirk, Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit jouw ervaring is geweest. Graag willen wij jouw ervaring met je bespreken maar hebben nog geen reactie ontvangen op de mail die wij je hebben toegestuurd. Wil je contact met ons opnemen via: 0578-621000 of [email protected] Groet, Broekhuis Epe

Duidelijk en efficiënt geholpen.

Het was heel prettig om zaken te doen met Ford EPE. Alles is vlot verlopen en ik ben tevreden met de aankoop van de auto.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Epe

Topservice!

Mijn nieuwe auto kon nog niet op de afgesproken datum afgeleverd worden maar de APK van mijn huidige auto verviel op die datum. Dit hebben ze opgelost door mijn auto bij mij thuis op te halen en mij tijdelijk een vergelijkbare mooie auto te geven waarin ik kan rijden totdat ik mijn auto kan afhalen. Ik woon overigens een uur rijden van Epe vandaan! Super opgelost, jammer dat filiaal Epe niet mijn reguliere garage kan worden i.v.m. de afstand is dat niet praktisch, maar bij een volgende auto kijk ik als eerste wat ze bij Broekhuis Epe hebben staan.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Epe

De service bij Broekhuis is prima

Ik heb al een paar jaar service bij Broekhuis Epe en de ervaring is goed

Ervaren monteurs en klantvriendelijke receptie

Klantvriendelijke receptie. Auto rijdt weer als nieuw

Mooie bmw hij rijd super en goed geholpen door Jacco broekhuis Epe

Hoofdstraat 204

8162 AT Epe