Top aflevering gebruikte auto.

Correct afgeleverd, alle belofte nagekomen. Broekhuis jaarbeurt perfect uitgevoerd. Kundige verkoper.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Zeer beleeft en ze houden alles op de hoogte van u auto en zeer vriendelijk ook

Wij bedanken u voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat u onze service als zeer goed heeft mogen ervaren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

We zijn zeer goed geslaagd in het kopen van een aantrekkelijke occasion bij Broekhuis in Epe. De verkoper heeft ons goed geholpen en de gesprekken verliepen in een prettige open sfeer.

Beste Jan en Chintana, Bedankt voor het delen van jullie ervaring bij ons in Epe. Dat u zeer tevreden bent en goed bent geslaagd doet ons goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Het was mij prima naar de zin

Ik werd prima geholpen in een fijne sfeer.

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat u prima geholpen bent en de sfeer bij ons in Epe als fijn heeft mogen ervaren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Zoals het hoort

Ik heb deze auto een Renault Scenic in Januari gekocht bij Broekhuis Epe ben zeer netjes behandeld, ik heb bewust direct geen review geschreven want een echte beoordeling kun je pas maken als er wat met de auto is in de garantieperiode hoe dan de service is, en die was uitstekend, hoefde er niet helemaal mee naar Epe maar mocht hem bij een Broekhuis vestiging bij mij in de buurt laten maken top geregeld allemaal.

Beste Herman, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn erg blij om te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Uiteraard wensen wij u verder veel rijplezier toe en veilige kilometers! Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Vriendelijke verkopers

Heb er onlangs een auto gekocht. Natuurlijk wordt je dan vriendelijk behandeld. Maar mijn indruk van de betreffende verkoper was ook oprecht goed.

Beste Renger, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring gedurende de aanschaf van uw nieuwe auto. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

servicegericht en klantvriendelijk

Met de verkoper was een makkelijke en open communicatie. Zo waren van tevoren alle vragen al duidelijk beantwoord. De inruil en aankoop nieuwe auto verliep hierdoor heel prettig.

Beste Alice, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat een mooi compliment voor onze verkopen, dit waarderen wij enorm. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Geweldig bedrijf

Uitstekend geholpen goede uitleg

Bedankt Gerrit, voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Zeer prettig autobedrijf

Prima geholpen met inruil en aankoop nieuwe auto

Wij bedanken u voor uw bezoek en uw beoordeling. Dat u ons, Broekhuis als zeer prettig autobedrijf ervaart is voor ons heel fijn om te zien. Daar doen we het voor! Gefeliciteerd met uw aankoop en wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Uitermate tevreden

Peugeot 2008 occasion gekocht Zeer vriendelijk en deskundige verkoper (David Sjerp) die aandacht heeft voor onze wensen. Geeft eerlijke en transparante informatie. Zeer zorgvuldige aflevering...alle aandachtspunten afgehandeld. Auto keurig klaargemaakt. Kortom...een zeer tevreden klant!

Beste familie Vos, Dank u wel voor het delen van jullie positieve ervaring bij ons in Epe. Wij zijn blij te zien dat jullie zo tevreden zijn over het aankoopproces. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Perfecte afhandeling van de aankoop

Werd goed geholpen

Beste Engbert, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Correct en snel

Vriendelijk personeel en zeer netjes qua begeleiding van de aankoop.

Beste Marco, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Begin juli vrijblijvend wezen kijken voor een leuke Ford Focus, kwam er meteen 1 tegen die onze aandacht trok. Bleek de model auto van de verkoper te zijn, hij was er zeer enthousiast over en wist ons dat ook mee te geven. Na een proefrit waren wij verkocht en mocht de verkoper helaas voor hem afscheid nemen van zijn Ford Focus ;-)

Beste Marcel, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat het allemaal naar tevredenheid is geregeld. Helaas voor onze verkoper, maar gelukkig voor u:) Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Prima service en fijn geholpendoor Karim , ook door Christiaan tijdens de aflevering van de auto.

Beste John, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Helemaal goed.

Prima Volgens afspraak.

Beste Geert, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Alles goed geregeld

Ben netjes en snel geholpen, mijn inruilauto werdt niet afgekraakt, gekochte auto zag er keurig uit bij de oplevering.

Beste Henk, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Super vriendelijke medewerkers

Zeer vriendelijke medewerkers en erg behulpzaam

Bedankt Marion, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Een fijn adres voor een goede auto

Via internet een auto hier gevonden en telefonisch een afspraak met David gemaakt. Auto stond op de afgesproken tijdstip klaar. Na de onderhandelingen zijn we tot een mooie koop gekomen icm de inruil van onze oude auto. Vandaag de auto opgehaald en alles was volgens afspraak klaargemaakt. Ik dank David voor het prettige zakendoen en zal deze garage zeker aanbevelen!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn erg blij om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze collega! Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Super goed geholpen door Christiaan Koopman

Goede ervaringen met deze garage. Prettige en snelle communicatie.

Bedankt Aart-Pieter, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat een mooi compliment voor onze collega! De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Top service garage

Prachtige toyota Rav4 gekocht Super goed geholpen Zonder opdringerig gedoe Prima oplevering En een leuke attentie op de koop toe Christiaan bedankt Broekhuis Epe een aanbeveling waard

Beste Cees, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst in uw mooie Toyota. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Top levering

Goede en correcte aflevering van de auto

Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

over het algemeen een vlotte afhandeling van de aankoop van mijn MB -B

vriendelijke en nette benadering door de verkoper, hij heeft het geheel inclusief het administratief deel van deze onze aankoop prima en vlot verzorgd.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Epe

Prettig om mee te werken en het aankoopproces loopt prima

Men is er prettig in omgang en komt niet voort verrassingen te staan.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Epe

Goede service, alles correct afgehandeld.

Afspraak herinnering, vriendelijk te woord gestaan. Informatie duidelijk. Jammer, dat op deze vestiging geen software aanwezig is voor navigatie update van min Peugeot.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Epe

Hoofdstraat 204 8162 AT Epe

Over Broekhuis Ford Epe