Gewoon goed en duidelijk

Geen verrassingen, de communicatie is helder. Tijdens onderhoud worden er wat punten gevonden die eerst afgestemd worden of ze wel of niet uitgevoerd moeten worden.

Prima geholpen

Prima geholpen.

Gedaan wat ze zeiden, vriendelijk te woord gestaan, opties gegeven war het kon. Kortom: top!

Goed geinformeerd over de aangekochte auto, fijn bedrijf

Ik had een fijne adviseur, die mij goed heeft geinformeerd over de aangekochte auto, een vriendelijke adviseur!

Goed gevoel, betrouwbaar

Hoewel informatie in advertentie niet helemaal klopte ben ik tevreden met de geboden oplossingen.

Super geholpen weer!

Ik kom niet zo vaak bij de garage maar je wordt altijd heel erg goed goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Prima geholpen door Dennis.

Goede informatie en advies. Eerlijk en betrouwbaar.

Zeer klant vriendelijk

Zeer klant vriendelijke auto dealer met zeer hulpzameauto verkoper Die service hoog in het vaandel heeft staan,die advies gaf op alle mogelijke gebieden. Ik ben dan ook dik tevreden met mijn aankoop van een nieuwe peugeot 208 Een dikke pluim voor auto verkoper Marcel Vroom Van Broekhuis Lelystad

erg tevreden met mijn nieuwe auto

Erg goed geholpen

No-nonsens

No-nonsens ervaring. Goede gedegen informatie op een objectieve manier door de verkoper verstrekt. De n.a.l.v. de aankoop van de jonge occasion gemaakte afspraken klopten.

Klantgericht en bijzonder vriendelijk

Enorm prettig begeleid bij de aankoop van een occasion. De verkoper nam de tijd, zelfs na sluitingstijd, om mij uitgebreid te woord te staan. Het ophalen van de auto was een feestje.

Beste Julius, Goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. En het ophalen van een auto is altijd een feestje waard! Veel veilige kilometers gewenst. Een vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Servicebeurt compleet en goed verzorgd uitgevoerd

Aflevering 's morgens op tijd en direct thuis gebracht. De winterbeurt en bandenwissel compleet uitgevoerd en de auto schoon en netjes afgeleverd nadat ik weer thuis was opgehaald. Weer een 10 verdiend!!

Beste Jan, Wat goed om te horen dat u een fijne ervaring heeft met Broekhuis. Het is fijn dat uw auto netjes en schoon is afgeleverd, veel veilige kilometers gewenst! Een vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Prima behandeling!

Fijn, thuisgebracht en ook weer opgehaald!

Prima service.

Ik ben al jaren een tevreden klant van Broekhuis Lelystad. De werknemers zijn altijd vriendelijk en bereidt om kleine reparaties direct uit te voeren. Top service. Groet Ginie.

Goede service en klantvriendelijk

Zie bovenstaande.

topservice

vanuit het zuiden van het land hier een gebruikte auto gekocht. Men bood een eerlijk bedrag voor de in te ruilen auto. Een klein krasje op de aan te kopen auto werd zonder problemen en vakkundig weggewerkt. Topservice! en een fijne communicatie met de verkoper!

service zoals je verwacht te krijgen

betrouwbaar goede service en kwaliteit

Jammer van het ene dingetje

Mijn ervaring is eigenlijk altijd goed. Deze keer ook maar ik was niet blij toen ik een oranje lampje had toen ik onderweg naar huis was. Gelijk teruggegaan. Het bleek niets ernstigs te zijn de bandenspanning was niet gesynchroniseerd.

OK

Afspraken zijn nagekomen. Problemen zijn opgelost.

Aardige snelle omgang met mij als klant

Heel goede service

Perfecte breng-haal service en correcte meldingen van extra werk.

Over Broekhuis Peugeot Lelystad