Top service!!

Van begin tot eind top geholpen met de aankoop van een 2e hands auto dmv lease. Top service !!

Tevreden over de service

Bijzonder sympathiek

Zeer positieve ervaring

Dank je wel voor het delen van je zeer positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad.

Ik ben tevreden

Volgende onderhoud beurt kom ik weer terug. Ben tevreden.

Broekhuis heeft me snel geholpen bij vervanging van de auto.

Door Dennis Berghuis keurig en correct geholpen bij snelle vervanging van schade auto. Meedenken met snelle levering van nieuwe auto. Afleveringsbeurt ook meteen inplannen, zodat mijn mobiliteit gegarandeerd blijft

Professionele garage. Informatie van medewerkers mag wat eenduidiger zijn.

Afspraken worden nagekomen en zijn helder. Tip is nog wel om bevindingen/aanbevelingen van eerdere bezoeken weer op te pakken bij de nieuwe afspraak. Soms krijg ik verschillende antwoorden op dezelfde vragen aan verschillende medewerkers. Zorg dat informatie eenduidig is. Tevens vind ik dat bepaalde informatie omtrent de auto die ik nu verneem ook bij de aanschaf vermeld hadden mogen worden.

Beste Marco, Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en bedanken u voor dit fijne gesprek! Wij zijn blij met de feedback die wij van u hebben ontvangen en zullen dit meenemen voor de toekomst. Graag zien wij u weer bij een volgend bezoek bij ons in Lelystad en wensen wij u fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Lelystad

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en ervaren medewerkers, die je een thuisgevoel geven

Auto helemaal goed afgeleverd, nuttige informatie en eerlijke mening voordat de uitvoering van de problemen werden uitgevoerd. Heel fijn, zo sta je niet voor verrassingen en duidelijkheid qua prijsopgaven Mooie overzichtelijke werkzaamheden/gemaakte kosten…fijn dat jullie mij naar huis hebben gereden en wederom hebben opgehaald. Al met al top!!! Dikke 10

We zijn super goed geholpen, voelde ons echt serieus genomen, Akshay parbhoe heeft alles uitgelegd en precies uitgelegd hoe en wat prima service van deze man super bedankt

Super service en goed thuis gebracht en weer opgehaald

Super service en goed thuis gebracht en weer opgehaald.

uitstekend

Correcte behandeling met veel begrip voor de klant

uitstekend

Correcte behandeling met veel begrip voor de klant

Doen exact wat er verwacht word, met onderbouwing.

Top !

Mooie auto gekocht en door hele fijne verkoper Marcel geholpen door het hele aankoopproces.

De Jaarbeurt en de mobiliteitsservice is een uitstekend concept

De Jaarbeurt en de mobiliteitsservice is een uitstekend concept

Heel fijn geholpen

Vanaf dag 1 fijn geholpen.

Personeel denkt mee. Is behulpzaam en gezellig. Lijkt wel of ik mijn auto bij vrienden breng!

Goed en kundig geholpen

Onze auto ging voor een standaard jaarbeurt maar een klein defect met de gordels werd kosteloos opgelost....

Goede auto gekocht

Prima auto, hij rijdt goed. Jammer dat een Samsung mobiel voor de navigatie niet is aan te sluiten op de board computer van de auto. Ik had duidelijk een leveringsdatum afgesproken en helaas is dat niet goed in het systeem gezet. Gelukkig kon toch op de geplande datum worden geleverd.

Goede service en goed onderhoud

Goede service en goed onderhoud. Snel geregeld en goede informatie in algemene zin.

Zeer prettige ervaring met auto kopen

Onze dochter heeft hier een nieuwe Peugeot 208 GT gekocht,afgelopen zaterdag opgehaald van A tot Z goed geholpen van aankoop tot aflevering. Het extra alarm werd een paar dagen later ingebouwd auto netjes opgehaald en weer thuis gebracht top service... Omdat we in Almere wonen gaat ze daar met de auto in onderhoud daar blijken ook leuke mensen te werken ,we gaan het meemaken. Peugeot (Marcel) bedankt

Heel erg goed

Na wat strubbelingen met onze auto zijn we heel erg goed geholpen! Zowel met het maken van de auto en het krijgen van een leen auto. Onze auto rijd weer geweldig, onze dank daarvoor!

Over X Broekhuis Peugeot Lelystad