Auto was binnen de opgegeven tijd klaar en bovendien gewassen en van binnen gezogen

Super goed geholpen, mijn auto rijdt weer als een zonnetje

Er waren een aantal dingen die gemaakt moesten worden naast de apk. Er wordt gekeken hoe een oplossing gevonden kan worden zonder gelijk de duurste te kiezen. Eerst werd er overlegd voordat er beslissing werd genomen.

De Jaarbeurt weer tot volle tevredenheid uitgevoerd

Vriendelijke behandeling. Van en naar huis gebracht.

Prima, conform de gemaakte afspraken en zeker niet duur!

Geheel volgens afspraak, prettige haal- en brengservice en persoonlijke begeleiding bij de aflevering van de auto. Complimenten voor de service en de afhandeling van de servicebeurt.

Heel klantvriendelijk en meedenkend

Enorme goede service, we zijn fijn geholpen en Dennis dacht goed met ons mee, met het gevolg dat we 2 auto’s hebben aangeschaft

Prima service en voorlichting bij aanschaf gebruikte auto.

Professioneel geholpen door verkoper. Jammer dat de verkoper de voicemail van zijn telefoon heeft afgezworen. Nu was hij niet geïnformeerd dat de afspraak een dag later was geworden ( door de boeren protesten). Al mijn zakelijke relaties gebruiken gewoon voicemail.... Soi, verder uitstekend geholpen!

Goef geholpen, duidelijke afspraken over het onderhoud en de haal en beng service is goed geregeld.

Super service

Heel netjes, goede ervaring. Zeker de beste keus. Dus als je een auto zoekt, kom even langs bij Broekhuis in Lelystad daar zijn het professionals.

uitermate tevreden

Door ernstige ziekte dochter was ik zelf niet in staat auto voor apk en grote beurt te brengen. Medewerker was bereid auto op te halen en terug te brengen. Ook heldere informatie over wat echt wel en wat niet echt vervangen moest worden

Uitstekend geholpen!

Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek aan Broekhuis Peugeot. Eerlijk en betrouwbaar advies ontvangen, en mijn auto is meer dan perfect opgeleverd. Niets op aan te merken!

Top geregeld

Snel reactie en kon de auto de zelfde dag weer ophalen reparatie voor een redelijke prijs

Mijn auto moest voor apk en onderhoud. Erg mooi toelichting met email en foto's wat met mijn auto aan de hand was. Hele snel was ik gebeld door aardig medewerker en gerustgesteld dat alles wodt opgelost. Ik was zeer tevreden hoe ik benaderd was erg goede service.

Als altijd netjes geregeld. En niet hoeven te betalen wat ze de vorige keer ook gedaan hadden.

Service beurt

Na een service beurt en keuring van mijn auto ben ik geheel tevreden.

Goed contact, snel antwoord, meedenkend

professionele aanpak

prettig, voelt zorgvuldig

Zeeg goed en zeer betrouwbaar als vaste klant kom.ik er super vaak

Ales prima geregeld en een prima service.

Prima service en altijd bereid als je een vraag hebt deze te beantwoorden.

Zeer tevreden als klant

De service En klantvriendelijkheid is top dat is ook de reden dat ik steeds weer terug kom naar Broekhuis Lelystad

Vriendelijk en snel geholpen, duidelijke communicatie en vooraf prijsopgave gekregen

Goed bedrijf

Uitstekend service, komt afspraken na. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke personeel

Prima en meegedacht

Ik heb een heel dure onverwachte apk en technische beurt (tweede deel komt over maand). Ondanks deze onverwacht grote aanslag op mijn portefeuille moet ik wel zeggen dat het met het meedenken naar een splitsing van werkzaamheden en daarmee kosten. Verder denk ik dat er waar mogelijk gekeken is naar goedkopere oplossingen. Dat vind ik klantvriendelijk. Blijf me wel verbazen dat er plotseling zoveel versleten is of vervangen moet worden. Maar goed. Soms zit het tegen.

Nette duidelijke informatie, kijken verder dan alleen reparatie wat gedaan moet worden, hetzij direct gemaakt of aan de hand van foto`s aangegeven wat er mis is. Duidelijk verhaal.

Geweldig goed team

Ze nemen mij altijd serieus en denken goed mee. Ron en zijn collegas zijn erg betrokken en zeer bereidwillig. Een dikke 10 dus. Als ik weer een nieuwe auto koop doe ik dat bij broekhuis lelystad alleen omdat de werkplaats top is.

Keurig geholpen en klantvriendelijk

Service beurt Nette haal en brengservice Kon de auto weer op afgesproken tijd ophalen

Over Broekhuis Peugeot Lelystad