Fijne garage

Fijne en betrouwbare garage alleen de wachttijden zijn ongehoord lang. Moet bijna 8 weken wachten op een aflevering van gekochte auto kan echt niet.

Beste Johan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Ondanks de lange wachttijd wensen wij u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Vriendelijk en gastvrij

Aflevering nieuwe auto

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u een fijne aflevering heeft gehad. Veel mooie kilometers en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Hele goede service en heel klant gericht.

Hier een Peugeot 3008 Gt Black Pack 2022 gekocht, En super goed geholpen door Marcel Vroom. Is een goede verkoper gezellig en eerlijk, Ik had een probleem met de auto dit uit gelegd en heb hem kunnen laten maken bij een dealer bij mij in de buurt en kon de rekening op sturen en is netjes betaald door Broekhuis. Het is echt een aanrader om daar een auto te kopen. Gr Marco

Beste Marco, Bedankt voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u hetzelfde gevoel heeft overgehouden aan het verkoopproces als ons. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Vanaf de keuze voor mijn nieuwe auto, tot aan het ophalen perfect geholpen. Dennis Berghuis, bedankt voor de goede service!

Beste Lisa, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Fijn bedrijf, aanrader!

Mijn werkgever koopt z'n auto's bij Broekhuis Peugeot Lelystad en heeft ze daar in onderhoud; ik ben er uit dien hoofde vaker geweest en wordt er altijd heel vriendelijk, prettig en correct geholpen. Nu hier zelf een occasion gekocht bij Maarten; hij gaf een inruilprijs boven verwachting en een goede deal voor nieuwe banden. Duidelijk verhaal. Na 6 weken de auto opgehaald; daar Maarten op vakantie was nam Dennis de honneurs waar; ook met hem een heel goed en prettig contact en ik kon vlot de weg op met m'n nieuwe voiture. Kortom: zeer tevreden met m'n auto en de prettige wijze waarop ik bij Broekhuis Lelystad altijd werd en wordt geholpen, ook aan de receptie. Echte aanrader. Arthur Schrave

Beste Arthur Schrave, Bedankt voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Dat u altijd naar volle tevredenheid en op een prettige meneer geholpen wordt is voor ons heel fijn om te zien. Dat u ons aanraadt doet ons goed! Uiteraard zullen wij weer voor u klaar staan wanneer u ons nodig heeft en wensen wij u fijne en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Top service !

Fijne medewerker ( Akshay), die meedenkt en afspraken nakomt. Zeer goede communicatie en afspraken over levering en aankoop auto. ( als voorbeeld), op de dag van leveren auto op woonadres, stuurt Akshay een filmpje van vertrek auto naar aflever adres. Echt top ! Compliment voor de gehele aankoop en levering vd auto.

Bedankt René, voor het delen van uw positieve ervaring over de aanschaf en aflevering van uw auto. Dat u de service van onze collega als zo goed heeft mogen ervaren doet ons erg goed om te zien, daar doen we het voor! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Good and Satisfied

When I drop the keys, I informed the problems, they where listened and noted well and end of the day reported problems are fixed. Completely satisfied with the services. I recommend this place to service Peugeot and Opel.

Beste Narasimhan, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat alle problemen zijn verholpen aan uw auto. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Keurig geregeld

Netjes geregeld; enige kritiek is de wachttijd voor de oplevering.

Beste Johannes, Bedankt voor uw positieve review en feedback. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Heel prettige aankoop/verkoop ervaring

Uw collega Akshay Parbhoe is vanaf het begin een heel prettige verkoper geweest. Ik voelde me welkom, hij stelde me snel op mijn gemak en was respectvol, soepel en duidelijk in de onderhandelingen. We hebben na het eerste aankoopgesprek, tijdens het verkoop-klaar maken van de auto, ook nog wat email verkeer gehad waarin hij mij ook duidelijk e.e.a. heeft kunnen uitleggen en aangeven. Tóp ! Kortom: ik ben heel blij met mijn nieuwe auto en tevreden over de inruilprijs van mijn oude wagen. p.s.: Dank voor de lekkere fles rosé.

Beste Jan, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij dat alles naar volle tevredenheid is geregeld en u zo goed geholpen bent door onze collega Akshay. Wij wensen u veel mooie kilometers en geniet van de Rosé. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Zeer behulpzaam

Het is voor 100% zeker dat ik in de toekomst hier weer ga komen voor een auto. Een bedrijf met veel kennis en niet te overhaast.

Bedankt Lisa, voor uw complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u ook graag de volgende keer in onze vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Super bedrijf

Fijne ervaring met dit bedrijf, we zijn zeer netjes geholpen door Dennis en Patrick, we hebben een mooie Peugeot 2008e gekocht, ik raad het iedereen aan..

Van harte gefeliciteerd met de aankoop van uw mooie 2008E. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad

Zeer tevreden!!!

Wij zijn meer dan tevreden. Fijn contact

Bedankt Henk, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Uitstekende behandeling

Goed geholpen door verkoper die alle tijd voor ons nam en geduldig alles uitlegde. Ook na verkoop van de auto gaf hij aan dat als we nog vragen zouden hebben we hem altijd kunnen bellen.

Hartelijk dank Corrie, voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! U geeft aan uitstekend behandeld te zijn, daar doen we het voor! Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

relaxed, omdat het heel goed is geregeld

Al vele jaren gaat de auto naar Broekhuis. Dan breng ik hem 's ochtends vroeg en wordt keurig thuis afgeleverd. 's Middags word ik even keurig weer van huis gehaald en dan rijd de auto weer als een zonnetje.

Hartelijk dank Ron, voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor! Op naar de volgende jaren waarin wij je graag blijven voorzien van onze service. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Prima servicebeurt

Van te voren is er telefonisch kortgesloten wat er eventueel extra in de servicebeurt kon worden meegenomen.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Goede klantgerichte service.

Positief, duidelijk en eerlijk.

Beste Alfred, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

TOP service.

Mijn auto ging voor een jaarbeurt naar Broekhuis Lelystad. Ik ben heel vriendelijk geholpen en kreeg mijn auto aan het eind van de middag weer tiptop terug zelfs m'n matjes waren schoon. En een overzicht met foto's wat ze allemaal hadden gedaan. Super fijn!! Achteraf ben ik nog gebeld of ik tevreden was over alles. Dat vind ik echt netjes en een goede service. Ik raad Broekhuis zeker iedereen aan.

Bedankt Daan, voor je bezoek en het achterlaten van je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Goede service en afhandeling van de nieuwe auto

Zeer klant vriendelijk en een goede service bij aankoop van de nieuwe auto.

De klant is hier echt Koning

Vanaf het eerste contact via de telefoon tot aan de aflevering van de gebruikte auto (niet eens een nieuwe) een erg goede ervaring. Geen overdreven beleefde verkopers, maar gewoon menselijk en vriendelijk. Auto perfect afgeleverd en tot nu toe niets mis mee.

Bedankt Herman, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Uitstekende garage

Ik ben niet zo goed in dit soort dingen maar voor Broekhuis maak ik een uitzondering. Tgv een aantal dingen kon ik niet zelf een aantal zaken afhandelen. Deze firma heeft alles voor ons opgelost, ook het heen en terug brengen van mijn vrouw.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

prima verkoper

vriendelijk , begrijpend , en kan goed luisteren.

Bedankt Wim, voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Super, zoals ik dat van Broekhuis gewend ben.

Perfecte service en goed contact.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Goede service en een duidelijke en proactieve benadering

Bij het brengen van de auto voor diverse werkzaamheden werd er goed geluisterd naar mijn vragen en ook duidelijk aangegeven wat dit mogelijk qua werk en de bijbehorende kosten met zich mee zou brengen. Tijdens het ophalen van de auto werd deze persoonlijke benadering opnieuw bevestigd door de tijd te nemen om het uitgevoerde werk te bespreken inclusief het delen van de constateringen van de monteur. Ook werd er meegedacht in een kostenbesparende oplossing.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

geweldig

thuis breng/haalservice en auto gewassen

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Voor mij en mijn vrouw ver van huis, ( koekange drenthe ) maar het voelde thuis.

Bij aankomst in Lelystad in de showroom direct contakt, en koffie. de verkoper was vriendelijk , gaf ons goed de ruimte om de Peugeot 2008 te bewonderen, en door een proefrit de ervaring met de 130 pk en automaat op te doen. En dat was super...nadat we tot een akkoord waren gekomen, en naar anderhalve week hem konden ophalen gingen wij met een glimlach naar Koekange, Broekhuis, en speciaal Marcel hartelijk bedankt.... Gr Geertje en Wim.

Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Peugeot Lelystad

Over X Broekhuis Peugeot Lelystad