Top geregeld

Ik kan geen juiste woorden vinden om dit te beschrijven ik vind dat het vanaf het begin tot eind top een uitstekend is geregeld. En ik ben zeer en zeer tevreden over jullie en met name de contactpersonen die mij uitstekend geholpen hebben ,het zijn kanjers die hun werk uitstekend hebben gedaan en nog steeds doen.

Bedrijf die 100% achter hun cliënten staat

Als je toevallig op deze cite komt en je zoekt een letselschade bedrijf zoek niet veder je hebt t juiste, Heeel erg bedankt, Wens jullie allemaal t beste

Doen er alles aan om zoveel mogelijk en goed mogelijk je schadevergoeding te innen waar je recht op hebt. Ben tevreden met hoe het gegaan is.

Mijn ervaring met Claimhof is zeer tevreden!!

Er is altijd goed contact geweest. De mensen waren heel duidelijk en hebben mij goed geholpen.

Klant(contact) staat op nmr. 1

Ik raad iedereen Claimhof aan. Ze zijn eerlijk en gaan transparant te werk. Je wordt niet aan het lijntje gehouden, net als bij de meeste bureau’s. Het zijn geen geldwolven en halen het maximale uit je zaak, spijt zul je dus zeker niet krijgen. Ik kon ze zelfs bereiken na kantoortijden. PS: SO naar Nordin.

Nordin heeft mij erg goed bijgestaan in dit proces. Mijn dank is groot.

Ik voelde mij enorm gesteund in het proces. Nordin beschikt over empathie en weet wat er nodig was om mij gerust te stellen. Het ongeval heeft mij doen laten schrikken en zijn sporen achter gelaten. Dankzij Nordin is het proces in goede banen geleid wat betreft de schadevergoeding. Een echte aanrader voor iedereen die zo iets vervelends heeft meegemaakt.

Altijd bereikbaar, altijd mee denkend. top service !!! Zeker aanrader

Uitstekend geholpen tijdens het proces van mijn letsel! Bedankt.

Zeer goed geholpen door Claimhof na mijn verkeersongeval. Zeker een aanrader!

Bij Claimhof gaan ze voor jou!

Viavia hoorde ik over Adil’s Claimhof. Na mijn ongeluk heb ik contact met hem gezocht en is alles al snel in gang gezet. Maart 2022 heb ik mijn claim ingediend en 3 maanden later al mijn vergoeding ontvangen. Heb je een autoverzekering en wil je er zeker van zijn dat zowel letsel als immateriële schade wordt vergoed bij een ongeval dan raad ik je de svi zeker aan. (Hoort een verplichting te zijn voor een ieder..) The last but not least, erg fijne en duidelijke communicatie met team Claimhof!

Geweldig geholpen en snel afgehandeld

Top geholpen

Ben super goed geholpen! en ben ieder stap goed op de hoogte gehouden, zeer betrokken geweest ook.

Super tevreden!

Ik ben super tevreden met de afhandeling van mijn zaak. Chaima heeft gedurende de zaak duidelijk met mij gecommuniceerd en mij op de hoogte gebracht. Ik ben dankbaar voor het eind resultaat en hoe de zaak is afgehandeld. Een vriendelijke en zeer professioneel jurist die goed in haar werk is. Heel erg bedankt Claimhof letselschade.

Uitstekend geholpen, stap voor stap gemaild

Dit advocatenkantoor is zeer kundig en begeleidt je door de weken heen prima. Zowel telefonisch als per mail krijg je keurig begeleiding over wat van je verwacht wordt.

Ben zeer goed geholpen.

Ik ben zeer goed geholpen. Ik heb nog nooit hoeven te bellen van hoe het loopt. Alles is altijd goed uitgelegd.

Erg tevreden, goed geholpen!

Ik ben erg goed geholpen, zeer tevreden. Hele vriendelijke mensen en snel bereikbaar.

Goede communicatie, komen afspraken na.

Allereerst wil ik deze serieuze, eerlijke en buitengewoon professionele medewerkers bedanken voor alle hulp en snelle afhandeling van mijn zaak. Letselschade kan uiteraard wat uitlopen op het gebied van tijd, maar door de goede communicatie was mijn zaak binnen een korte tijd afgerond. Er was regelmatig contact, ik ben goed geholpen en ben uitermate tevreden over de uitkomst van mijn zaak. Ik beveel dit bedrijf 100% aan.

Zeeeer maar ik zeer tevreden goed geholpen Snel geholpen hebben men op alles op de hoogte gehouden ben echt helemaal blij en tevreden aanrader voor iedereeen Claimhof de beste

Top medewerkers voor goed en duidelijk beeld

Jammer dat jullie niet no cure no pay doen.

Helemaal top!

Enorm goed geholpen, kan me vrij uitspreken wat ik wel en niet wil. En er word geluisterd en daarop word dr actie ondernomen. Ze bespreken alles van top tot teen voordat ze wat doen.

Beste service

De heren van claimhof zijn oprecht de beste adviseurs wat men zich kan wensen in geval letselschade in een mum van tijd de zaak opgepakt en 8 weken later was de zaak afgerond en met succes afgesloten en in de tussentijd werd ik van tijd tot tijd overal van op de hoogte gesteld. Ik ben zeer dankbaar mijnheer adil je bent een wereld gozer bedankt voor alles en het geld kwam heel lekker aan :p:p:p

Ik ben goed geholpen en ze waren heel duidelijk.

Prima geholpen door de behandelaar

Ik ben prima geholpen door de behandelaar. Niks op aan te merken. Mijn dank is groot!

Uitstekend, betrouwbaar en doelgericht.

Ik had een ongeluk meegemaakt, helaas had ik een vervelende litteken en kapotte kleding / spullen aan overgehouden. De aardige mensen bij Claimhof Letselschade hebben mij uitstekend geholpen. Het was een lastige zaak, de tegenpartij had gelogen op papieren. Claimhof heeft de waarheid boven tafel gekregen. Dit zou zonder claimhof niet het geval zijn. Ook was de vergoeding meer dan ik persoonlijk had verwacht. Dit ben ik Claimhof erg dankbaar. Voor vragen kon ik altijd terecht bij claimhof, ik kreeg altijd een eerlijk en uitgebreid antwoord. Ik heb van veel bedrijven gezien en geobserveerd hoe de klantcontact is. Ik kan met zekerheid zeggen dat claimhof ze allemaal 1 voor 1 overtreft. Dit is een belangrijk onderdeel dat vaak bij andere bedrijven over het hoofd word gezien. Ik zou een ander aanraden om niet te twijfelen over andere letselschade bureau's, maar om direct voor Claimhof Letselschade te gaan. Uitstekend, betrouwbaar en doelgericht. Ik wil nogmaals alle personen die een bijdrage hebben geleverd aan mijn zaak, hartelijk bedanken. Ik wens jullie verder het beste, en ik hoop dat jullie allemaal 1 voor 1 jullie wensen / doelen behalen.

Staat voor je klaar voor alle vragen. Echt een top bedrijf.

Ik had een aantal vragen omtrent een ongeluk wat een paar jaar geleden heeft ontstaan. Ik ben met al mijn vragen geholpen door een goed jurist. Alle punten en aspecten zijn besproken. Hiermee ben ik ook stappen verder gekomen. Nogmaals, echt een top bedrijf!

Super begeleiding

Een service die ik nooit zal vergeten door jullie aandacht voor de klant en de eerlijkheid die jullie geven. Ik voelde mij niet een nummer maar een persoon die werd meegenomen in het proces en waar ik ook nog een mening kom geven die werd gerespecteerd!!! Dankjewel Claimhof

Zuid Hollandlaan 7

2596AL Den Haag