zonnepanelen installatie netjes en zonder problemen verlopen.

Professioneel en flexibel

Gebeld of schouwen eerder mogelijk was ivm werkzaamheden die hierop aansloten. Was geen probleem. Ook plaatsing van de panelen verliep als een trein. Echt een team, ieder zijn taak. Goed op elkaar ingewerkt. Prettige en duidelijke communicatie. Zowel op locatie, in de winkel of de klantenservice.

Alles snel en goed geregeld

Heb 9 panelen laten plaatsen. De monteurs en elektricien hebben de installatie netjes gemonteerd. Laat de zon nu maar schijnen.

Vakkundig en goed geleverd

Ondanks de wat langere wachttijd, is onze warmtepomp perfect afgeleverd. Het installatieteam was vakkundig, erg aardig en dacht goed mee. De service vanuit de winkel was tevens goed en wij werden perfect geholpen toen bleek dat onze bestelde pomp niet op voorraad was. Ik zou Besolar zeker aanraden.

Keurig op tijd en prima werk geleverd

Zeer tevreden met : uitleg in de winkel, en installatie team.

Netjes geinstalleerd

Netjes en snel geinstalleerd

Goede service en leuke monteurs

Heb nu een week zonnepanelen liggen via BeSolar. De installatie ging uitstekend. Leuke gasten die goed, snel, netjes en vakkundig te werk gingen. Alles is ook netjes uitgelegd met de nodige tips en tricks. Top!!!

Voortreffelijk

Goed werk geleverd, uitstekende communicatie, afspraken en toezeggingen worden allemaal nauwkeurig nagekomen, vriendelijke mensen. Niets dan lof!

probleemloze advisering en installatie airco

In de vestiging in Toolenburg-Markenburg zijn we prima geadviseerd over de door ons gewenste airco oplossing. De feitelijke opdracht tot leveren en plaatsen verliep soepel. Vervolgens is binnen een redelijke termijn een datum afgesproken en ontvingen we tijdig aanwijzingen over het verloop van de installatie en waarvoor we zelf moesten zorgen. De installatie door een vriendelijke monteur verliep geheel volgens verwachtingen en naar wens. Tot slot informeerde BeSolar kort na de installatie telefonisch of alles naar wens was verlopen. Keurig, zo hoort het te gaan!

Startproblemen werden uiteindelijk allemaal vollrdig opgelost.

Zie boven

Fantastisch!!

Goede communicatie met de verkoper Afspraken worden nagekomen Zonnepanelen in 3 weken geplaatst De mannen die het kwamen plaatsen waren vriendelijk en werkten netjes Een aanrader!

zeer prettige ervaring

goede, vriendelijke en professionele mensen om mee samen te werken. heb al paar potentiele klanten door verwezen...

Klasse

Goede voorlichting en zeer netjes gewerkt.

Van de advies in de winkel tot het plaatsen van de airco’s netjes en goed geholpen.

Montage perfect, fijn contact in de winkel

Na de offerte aanvraag op internet direct een offerte gekregen en een sms'je dat die klaar stond. Geen vervelend drangerig gebel en gestalk. Na contact in de winkel de offerte nog aangepast en het aantal panelen verhoogd. Na het tekenen van de offerte is het even stil. Alle mails daarna worden verstuurd via een no reply adress wat erg vervelend is. De dag van de afspraak waren de monteurs perfect op tijd en gingen direct aan de slag. Aardige jongens harde werkers. De electrician heeft goed overlegt al zou het fijn zijn als hij Na afloop zijn knipsels even opruimt. Al met al een prettige ervaring met een snelle afhandeling. Als ik jullie was zou ik het no-reply adres vervangen.

Wat een een prettig bedrijf

In de offertefase zeer goed begeleid door Frans van Haaren. Na de installatie een fijn telefoontje van Frans of alles was goed gegaan. De installatie is zeer goed verlopen. Team 1 van Besolar, Jason, Owen en Ainsley, heeft een voortreffelijke installatie uitgevoerd. De jongens waren vriendelijk, deskundig en vol begrip. Na afloop hebben ze keurig opgeruimd en afgemeld. Besolar is zeer zeker een aanrader.

Victor heeft ons uitstekend geholpen

Heldere offerte en een zeer goed team (5?) wat de installatie heeft uitgevoerd. Klein minpuntje was dat de schouw heel vluchtig ging en niet volledig was waardoor ik met Victor nog vaak heb moeten bellen om de mogelijkheden duidelijk te krijgen. Lijntje tussen verkoop en inhoudelijke planning kan beter. Wel of geen lift? Wel of geen dakdoorvoer? Dat soort onderwerpen.

Top laadpaal, netjes geleverd en geinstalleerd.

Wij hebben een warmtepomp en een laadpaal bij Besolar besteld met dank aan Jurre vriendelijk en erg behulpzaam. De laadpaal is inmiddels geïnstalleerd werkt perfect. Zoverre hele goede ervaring met Besolar. Bij de levering en de installatie van de warmte verwacht ik ook dat het netjes word afgehandeld, Besolar komt eerst langs om het te bespreken en te beschouwen en daarna word er een afspraak gemaakt en uitgevoerd. Top team allemaal, zeker een aanrader.

Goed werk en goede communicatie

Ik kwam uit bij Besolar, omdat ik hun winkel bezocht en hier goed werd geïnformeerd over de keuze en de prijs van zonnepanelen. Voor mij was dit een prettige manier. De kosten waren, in vergelijking met een andere aanbieder lager. De communicatie met Besolar ervaarde ik als heel goed. Vlotte mails en telefoontjes om afspraken te maken en te bevestigen. Zowel het plaatsen van een nieuwe meterkast als ook het plaatsen van de panelen ging soepel en prettig. De zonnepanelen waren snel gelegd. De electricien die de panelen aansloot op de meterkast en cv-kast boorde helaas een gat verkeerd, maar was hier meteen open over en het herstel werd meteen opgepakt door Besolar. Al met al een goede ervaring met dit bedrijf.

Prima advies, nette uitvoering

Werd goed geholpen in de winkel door Frans, en na offerte acceptatie kwam er al vrij vlot iemand schouwen. Panelen werden binnen 2 maanden geplaatst. Bij elke actie werd er netjes van tevoren via telefoon gecommuniceerd gevolgd door bevestiging via mail. Dag van plaatsing bleek dat het gedaan werd door zzp’ers. De panelen plaatsers spraken geen Nederlands maar prima Engels, electricien was wel Nederlands. Hoe dan ook, ze hebben allemaal keurig gewerkt en waren erg vriendelijk.

Topservice

Jurre heeft ons goed geadviseerd en een mooi voorstel gedaan. Zijn klantvriendelijkheid en de producten die BeSolar biedt heeft de doorslag gegeven om voor ze te kiezen. Dee montage verliep soepel en deze heren waren ook erg vriendelijk en kundig. Zeker een aanrader dus!

Prima en snel geregeld

Goede service in winkel hellevoetsluis. Snel geregeld. Goede communicatie door mails en telefoon. Netjes gewerkt en achtergelaten door de monteurs.

Duidelijk en klantgericht

BeSolar heeft in september bij ons 13 panelen gelegd en de 9 oude verwijderd waarbij we goed te woord zijn gestaan in de winkel en team 1 heel netjes heeft gewerkt om alles uit te voeren. Ik raad dit bedrijf zeker aan voor de werkzaamheden.

Prima!

Aan de telefoon, via de mail en vooral degene die alles aansloot en een geduld moest hebben met alles wat hij tegen kwam in mijn oude huis: prima mensen bij BeSolar!

Deskundig en snel

Goede voorlichting en berekening vooraf. Fijn dat er een fysieke winkel is. Prima prijs Snelle levering en deskundig geplaatst. Jammer dat de zon na de plaatsing weinig scheen

Hof van spaland 49 3121CA Schiedam

+31 6 24931713

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!