Netjes en snel gewerkt

Alles was zo geïnstalleerd en ze kwamen vragen hoe bepaalde dingen naar wens gemonteerd moesten worden

Betrouwbaar en een goede service

Vanaf de aanvraag tot en met de plaatsing van de panelen zijn we door Kimberly, vaak telefonisch, goed op de hoogte gehouden. Kimberly heeft verstand van zaken. Is vriendelijk en reageert snel. Dit geeft veel vertrouwen dat het allemaal goed komt. En goed gekomen is het. De monteurs werken netjes en zijn erg vriendelijk. Een zeer klantgericht bedrijf dus en ik raad ze dan ook van harte aan!!

Extreem goed geholpen door fijne mensen!

Heel goed en snel geholpen met als resultaat de mooiste zonnepanelen van de straat. Van advies tot montage; alleen maar lovende woorden voor dit bedrijf en de medewerkers!

Top installateur!

Offerte, intake, installatie gingen allemaal prima en snel. Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Top , zeer netjes in montage opruimen en gedrag.

Prima ervaring

Nadat de verkoop was afgerond in 3 stappen kwam jemand kijken om de operatie op te nemen. Nieuwe meterkast en constructie vh huis . Er werden foto's genomen van meterkast en dak, binnenkant en buitenkant. Zoals besproken op de opneemdag zijn de werkzaamheden ook uitgevoerd. De elektricien was goed voorbereid , kwam op tijd en was snel klaar. 2 dagen daarna kwamen volgens afspraak de panelen. De installateurs kwamen op tijd, goed voorbereid aan en de klus was binnen de tijdafspraak gereed. Netjes alles opgeruimd en na uitleg van de installatie zijn de heren vertrokken. Een gestroomlijnde organisatie . Prima Groet, Frank Baartmans

Goede prijs, netjes en snel

19 zonnepanelen. Ben zeer te spreken over de mannen van BeSolar. Correct en zeer professioneel. Goede uitleg van de werking van het systeem.

Snel en professioneel

Ik heb zonnepanelen en warmtepomp bij BeSolar gekocht. Heel kundige mensen die paraat staan om je vragen goed te kunnen beantwoorden. De warmtepomp die ik initieel had gekocht was niet meer te verkrijgen, kreeg ik een upgrade warmtepomp voor dezelfde prijs. Ben er heel blij mee

Echt hele fijn service van zowel het kantoor als de monteurs!

Goed advies, Goede plaatsing, Fijn meedenken. En gewoon aardige gasten.

zonnepanelen installatie netjes en zonder problemen verlopen.

Professioneel en flexibel

Gebeld of schouwen eerder mogelijk was ivm werkzaamheden die hierop aansloten. Was geen probleem. Ook plaatsing van de panelen verliep als een trein. Echt een team, ieder zijn taak. Goed op elkaar ingewerkt. Prettige en duidelijke communicatie. Zowel op locatie, in de winkel of de klantenservice.

Alles snel en goed geregeld

Heb 9 panelen laten plaatsen. De monteurs en elektricien hebben de installatie netjes gemonteerd. Laat de zon nu maar schijnen.

Vakkundig en goed geleverd

Ondanks de wat langere wachttijd, is onze warmtepomp perfect afgeleverd. Het installatieteam was vakkundig, erg aardig en dacht goed mee. De service vanuit de winkel was tevens goed en wij werden perfect geholpen toen bleek dat onze bestelde pomp niet op voorraad was. Ik zou Besolar zeker aanraden.

Keurig op tijd en prima werk geleverd

Zeer tevreden met : uitleg in de winkel, en installatie team.

Netjes geinstalleerd

Netjes en snel geinstalleerd

Goede service en leuke monteurs

Heb nu een week zonnepanelen liggen via BeSolar. De installatie ging uitstekend. Leuke gasten die goed, snel, netjes en vakkundig te werk gingen. Alles is ook netjes uitgelegd met de nodige tips en tricks. Top!!!

Voortreffelijk

Goed werk geleverd, uitstekende communicatie, afspraken en toezeggingen worden allemaal nauwkeurig nagekomen, vriendelijke mensen. Niets dan lof!

probleemloze advisering en installatie airco

In de vestiging in Toolenburg-Markenburg zijn we prima geadviseerd over de door ons gewenste airco oplossing. De feitelijke opdracht tot leveren en plaatsen verliep soepel. Vervolgens is binnen een redelijke termijn een datum afgesproken en ontvingen we tijdig aanwijzingen over het verloop van de installatie en waarvoor we zelf moesten zorgen. De installatie door een vriendelijke monteur verliep geheel volgens verwachtingen en naar wens. Tot slot informeerde BeSolar kort na de installatie telefonisch of alles naar wens was verlopen. Keurig, zo hoort het te gaan!

Startproblemen werden uiteindelijk allemaal vollrdig opgelost.

Zie boven

Fantastisch!!

Goede communicatie met de verkoper Afspraken worden nagekomen Zonnepanelen in 3 weken geplaatst De mannen die het kwamen plaatsen waren vriendelijk en werkten netjes Een aanrader!

zeer prettige ervaring

goede, vriendelijke en professionele mensen om mee samen te werken. heb al paar potentiele klanten door verwezen...

Klasse

Goede voorlichting en zeer netjes gewerkt.

Van de advies in de winkel tot het plaatsen van de airco’s netjes en goed geholpen.

Montage perfect, fijn contact in de winkel

Na de offerte aanvraag op internet direct een offerte gekregen en een sms'je dat die klaar stond. Geen vervelend drangerig gebel en gestalk. Na contact in de winkel de offerte nog aangepast en het aantal panelen verhoogd. Na het tekenen van de offerte is het even stil. Alle mails daarna worden verstuurd via een no reply adress wat erg vervelend is. De dag van de afspraak waren de monteurs perfect op tijd en gingen direct aan de slag. Aardige jongens harde werkers. De electrician heeft goed overlegt al zou het fijn zijn als hij Na afloop zijn knipsels even opruimt. Al met al een prettige ervaring met een snelle afhandeling. Als ik jullie was zou ik het no-reply adres vervangen.

Wat een een prettig bedrijf

In de offertefase zeer goed begeleid door Frans van Haaren. Na de installatie een fijn telefoontje van Frans of alles was goed gegaan. De installatie is zeer goed verlopen. Team 1 van Besolar, Jason, Owen en Ainsley, heeft een voortreffelijke installatie uitgevoerd. De jongens waren vriendelijk, deskundig en vol begrip. Na afloop hebben ze keurig opgeruimd en afgemeld. Besolar is zeer zeker een aanrader.

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!