Zeer tevreden over het advies, snelle montage en uitleg

Goede en duidelijke communicatie en flexibel indien je naderhand nog iets wil aanpassen omdat het beter uitkomt qua ligging en montage

geweldig

vakkundige mensen en erg vriendelijk ze denken in oplossingen en niet in problemen. kimberly heeft ons uitstekend voorgelicht en alles goed laten verlopen

Prima uitleg en installatie

Goede uitleg en goede installatie.

Aftersales; beroerde communicatie

Hoewel het contact na plaatsing steeds plezierig bleef, moest ik wel ook steeds zèlf het initiatief nemen! Uiteindelijk is de omissie gewoon keurig opgelost, maar dat kostte zeker 10 telefoontjes en drie weken voor iets wat ook in drie dagen geregeld had kunnen/moeten zijn. Toch jammer en onnodig.

Uitstekend advies en zeer tevreden met aankoop en plaatsing

We kregen van Kimberly een goed advies en zij dacht met ons mee. De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Beloftes worden waargemaakt!

Vanaf het eerste oriënterend gesprek tot aan akkoord offerte is de communicatie prettig en vertrouwd verlopen. Ook de uiteindelijke plaatsing van de panelen en de airco's verliep zeer professioneel. De medewerkers waren zeer aardig en behulpzaam.

Alles naar tevredenheid geplaatst!

Goed en vakkundig is de nieuwe meterkast geplaatst. De zonnepanelen zijn op de juiste manier geïnstalleerd.

Heel erg tevreden.

Vriendelijke en bekwame mensen. Alles was naar wens.

Ga zo door!

Na een eerste telefonisch contact was alles zo geregeld. Direct een offerte gekregen. Daarna afspraak ingepland. Uiteindelijk de dag van montage en ook dat verliep vlekkeloos. Super tevreden

Prima stukje werk.

Installatie netjes en in overleg uitgevoerd.Bij vertrek alles netjes achtergelaten.

Goede service en aardig personeel

Er waren 2 aparte afspraken ingepland voor de airco en de warmtepomp, maar ze hebben beide op 1 dag aangesloten.

Zeer bekwame en hardwerkende mensen

Zeer vriendelijke mensen. Werken heel hard en netjes. Wij zijn erg tevreden over de warmtepomp. Ook later bij vragen nadat de warmtepomp geplaatst was, kregen wij goede en duidelijke uitleg.

Aardige behulpzame mensen. Een verzorgde en en nette manier van aansluiten .Al met al top. Enige kleine minpunt was dat de zonnepanelen er weer af moesten omdat de warmtepomp goot aangelegd moest worden. Er was niet echt duidelijke afstemming geweest vooraf tussen het ‘zonnepanelen team’ en het ‘ warmtepomp team’. Maar goed al met al gewoon goed!

Prima ervaring met Besolar!

Wij zijn voor zonnepanelen en airco keurig geholpen door Jurre in de winkel in Hoofddorp. Hij heeft ons duidelijk uitgelegd wat we allemaal konden verwachten. Voor vragen of opmerkingen van onze kant was hij altijd goed bereikbaar. De electricien van Besolar die aanpassingen kwam doen in o.a. de meterkast heeft dit keurig gedaan en ook de medewerkers die het dak op gingen om de zonnepanelen te plaatsen hebben dit keurig en snel gedaan. Binnenkort wordt ook de airco geplaatst en we hebben er vertrouwen in dat ook dit weer netjes zal worden uitgevoerd!

Positief met gemengde gevoelens

Alles liep zeer voorspoedig tot de installatie. Bij installatie bleek dat op de dakkapel en het schuine dak erboven niet alle geplande panelen paste. Ik heb nu op de voorzijde (de zonzijde) slechts 4 panelen i.p.v. de geplande 6 panelen, dit was een grootte tegenvaller. De 5 panelen op het schuine dak achter (west) pasten wel. De schouw was dus niet goed uitgevoerd! Hij was wel op het dak achter geweest maar voor had hij alleen van de straat af gekeken. Installatie ging verder voorspoedig. Na een week had ik nog geen e-mail gekregen voor de toegang tot de Enphase app. Bezoek gebracht aan de BeSolar store en het werd snel geregeld. Op de enlighten site (ook in de app) is een lay-out te zien van de geplaatste panelen, daar klopte niets van, ik weer naar de store, zelfde dag was de lay-out al veranderd, helaas nog niet goed. Tweede keer naar de store voor een aanpassig => nu was het plaatje (lay-out) conform de installatie. Wat opviel in de app was de verschillende opbrengst van de verschillende panelen => de panelen op de zonkant staan in de lay-out NIET op de voorkant. Dit is 25 april in de store gemeld, maar tot op heden (1 mei) is er nog niets gebeurd, ik zal weer naar de BeSolar store moeten. De grootste tegenvaller was dat er 2 panelen niet geplaatst zijn aan de zijde waar de meeste opbrengst is.

Professional service through and through.

My while experience with BeSolar and all their associates was very positive. Special thanks to Martijn who was my main point of contact throughout the process.

Duidelijke afspraken die nagekomen worden

Prima contact, alles goed geregeld, goed meegedacht en geadviseerd afspraken goed nagekomen.

Goede ervaring met BeSolar Barendrecht

In winkel werd ik netjes geholpen en alles verliep volgens afspraak. Airco werd netjes geplaatst en mannen waren beleefd en ruimen de boel op. Ik zou iedereen aanraden.

Snel, goed georganiseerd en betaalbaar.

Zodra ik de offerte geaccordeerd heb voor het plaatsen van de zonnepanelen is er snel contact met me opgenomen om een datum te prikken. Binnen een paar weken kon alles gerealiseerd worden en geheel conform afspraak. Alle afspraken welke we hebben gemaakt zijn nagekomen. Een tevreden klant hier.

Goede, makkelijk te bereiken klantenservice. Prima installatie.

We zijn tevreden. Na de klantenservice was erg snel en makkelijk bereikbaar Met offertes die binnen 10 minuten weer in de mailbox stonden . De installatie verliep vlot en correct uitgevoerd. Voor herhaling vatbaar

Prima installatie

Hybride warmtepomp snel en vakkundig geplaatst. Niets dan lof voor de monteurs: alles is perfect geplaatst en afgewerkt.

Dik tevreden

Onze adviseur nam alle tijd om in duidelijke taal alles uit te leggen en voor ons een passende offerte te maken. Wij zijn dik tevreden!

Kundig, handig, zeer netjes en snel

Keurige gasten, netjes in omgang. Heel netjes de installatie op dak gelegd,zeer tevreden. Ook in de meterkast alles picobello. Netjes uitleg gehad. Vrolijkheid straalde eraf. Ook een goede communicatie met de verkoper, en hoofdkantoor. ik zou iedereen dit aanbevelen. Waren alle bedrijven maar zo. Gr Ary Wijnolst

Super ervaring, alles klopt zoals besproken.

Zeer fijne ervaring met BeSolar (Spijkenisse) Vooraf wist ik weinig van het fenomeen Zonnepanelen maar na advies van BeSolar (Ron Laken) was me al een hoop duidelijk. Alle technische vragen van soort en type paneel en installatie werden 100% duidelijk beantwoord. Uiteraard niet het eerste bedrijf de opdracht gegund, maar eerlijk vergeleken met overige bedrijven. Ook hier springt BeSolar er bovenuit, communicatie duidelijk, aanspreekpunt duidelijk en vriendelijk. Ook na het plaatsen van de opdracht verliep het traject naar de plaatsing volledig zoals beloofd. Heel blij dat we voor BeSolar hebben gekozen. Bedankt Ron.

Vanaf 1e bezoek besolar store tot vertrek installateurs reuze enthousiast en zeer tevreden.

Het 1e bezoek aan de besolar store waar ik een zeer prettige informatief gesprek hebben gehad met Remy.. De offertes zeer duidelijk. De schouw inspecteur was terzake kundig. De plaatsing en uitvoering werd direct na de schouw ingepland, voor de geplande datum werden wij correct geïnformeerd dat hetplaatsen van boiler op alvast geplande datum zou plaatsvinden, de reden hiervoor was te teveel werk in een te kleine ruimte. Installateurs waren aanwezig op de afgesproken datum en tijd, na een snelle ronde, waar, wat en hoe zijn ze gelijk begonnen. Werk tempo en vakmanschap is formidabel, het aangeboden bakkie koffie deden ze tijdens de uitvoering van het werk, ik heb ze niet eens pauze zien nemen voor de lunch. Tijdens de ochtend werd ook de boiler gebracht door een collega, op mijn opmerking hij wordt pas op 26 april geïnstalleerd zei hij, ik heb morgenmiddag tijd, zo geschieden. Alle 3 de installateurs prettige, vriendelijke, enthousiaste, nette en staann voor hun vak. Wat mij verder opviel, ze zijn netjes op de spullen van de klant en zeer netjes op het eigen vele gereedschap. Bij deze iedereen bedankt die op enige wijze input heeft gegeven om een zeer tevreden klant te verkrijgen.

Hof van spaland 49

3121CA Schiedam

+31 6 24931713

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!