Prima ervaring

Snelle service en prima geïnstalleerd!

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijke en kundige adviseurs, de installatie is prima verlopen op afgesproken moment. Top.

Airco en groepenkast: Goede service, aardige mensen

Langsgegaan bij BeSolar store in Alphen a/d Rijn. Goed en professioneel geholpen en geïnformeerd door de medewerker. Na het schouwrapport was gemaakt ging het helaas een beetje mis met een vervolgafspraak te maken maar na een belletje van mijn kant was dit ook weer geregeld. De heren kwamen erachter bij de oplevering dat ze een bepaalde (grote) boor niet bij zich hadden, dus helaas moest er een extra afspraak gemaakt worden. Deze tweede afspraak was kort, bondig en goed met een beetje uitleg over de airco, dus daarna werkte de airco perfect en was ons huis gekoeld!

Professioneel, klantgericht en zorgvuldig

De heren waren op tijd en zijn 1,5 dag aan het werk geweest om de warmtepomp te installeren. Daarbij hielden ze goed rekening met de wensen die wij hadden. Vriendelijk met veel verstand van zaken. Ik beveel ze graag aan.

Uitstekend werk, mooi en schoon afgeleverd.

Duidelijke uitleg in e-mails en van de materialen. Ik had al een huldeblijk per mobiel verstuurd, die ik niet kon controleren of die doorgestuurd was, dus hierbij nogmaals mijn dank. Na twee dagen kijken op mijn slimme meter zie ik nog niet iets van terug levering. Ook op Enphase (waar ik steeds mijn wachtwoord opnieuw moet instellen) zijn vandaag nog geen cijfers te zien. Moet ik geduld hebben?

BeSolar is oké

BeSolar levert goed werk.

Goed advies en probleemloze installatie

We zijn uitstekend geadviseerd in de winkel. De installatie is zonder problemen verlopen en ingebruikname van de panelen en de app was duidelijk beschreven in bijgeleverde informatie.

Goede service …

Mijn ervaring met be solar is dat ze een goede offerte maken, evt aanpassen indien je betere hebt. Meedenken naar oplossing indien er iets voordoet. De panellen worden binnen koete periode geplaatst.

Zonde dat ze geen 5 sterren krijgen

Eigenlijk is alles goed verlopen ( buiten dat ik 3x om garantiecertificaat moest vragen)totdat ik nog €100,- terug zou krijgen, omdat ik mijn buurman ook mee liet doen (zonnepanelen). Echter heb ik na 5 telefoontjes met toezeggingen nog niet ontvangen. Vervolgens naar hun winkel gegaan en na weer een telefoontje naar hun administratie weer de toezegging dat het binnen 1 week op mijn rekening staat. Echter na 2 weken stond het er weer niet. Toen gedreigd vaker binnen te lopen en potentiële klanten te waarschuwen. Binnen 2 uur stond het vervolgens op mijn rekening. Erg jammer dat dit zo moet aflopen nadat ik tevreden was over hun aanbod en installatie. Vandaar geen 5*.

Goede uitleg en begeleiding van eerste gesprek t/m implementatie

Eerst komt er een schouwer langs om te kijken of alles kan en past zodat er probleemloos geinstalleerd kan worden. Dit werkt zeer efficient. De installatie ploeg werkt zeer netjes en er wordt afgerond met een duidelijk uitleg. Ik kan BeSolar aanbevelen!!!

Netjes gedaan!!!

Goed te werk gegaan. Duidelijke uitleg gekregen. Topper!!

Erg blij mee

Van het offertetraject tot de installatie prima gegaan. Meerdere keren contact gehad met Kimberly dat dag was altijd prettig en goed. Ga zo door !

Men doet wat er beloofd is op een zeer nette wijze.

Alles wat van tevoren met de adviseur is afgesproken en na de schouwing door de technisch adviseur , word op zeer nette en professionele wijze uitgevoerd. Ook het na traject is met alle tevredenheid uitgevoerd . Menig ander bedrijf kan hier nog een voorbeeld aan nemen. Wij noemen dit 100% klantenservice/binding.

Professioneel

Prima advies met meedere opties. En na schouw keurig uitgevoerde installatie.

Zoals je als klant behandeld wilt worden

Prettig contact, reageert snel, uitleg aan huis buiten kantoortijden en snelle & correcte levering.

Van harte aanbevolen

Onlangs heb ik zonnepanelen laten installeren door Besolar en ik ben zeer tevreden met de dienstverlening. De installatie is snel en kundig uitgevoerd. Ondanks dat de aansluiting met het communicatiekastje van KPN niet in één keer lukte, bleef de installateur geduldig en heeft hij alle moeite genomen om alles netjes en werkend op te leveren. Het team van Besolar is professioneel en toegewijd. Ze zorgden ervoor dat elk detail werd afgehandeld en dat ik tevreden was met het eindresultaat. Ik waardeer hun inzet en grondige aanpak enorm. Ik kan Besolar van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en efficiënte leverancier van zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Sylvia

Alles werd goed uitgelegd en was snel geregeld. Er was altijd geduld bij het maken van afspraken en de benadering van iedereen (telefoon, monteurs en in de winkel) was vriendelijk en rustig. Prima service gedurende het hele traject!

Alles is prima geregeld en snel

De communicatie ging prima en alles was snel geregeld.

Prima en vakkundig

Zowel vooraf tijdens het proces tot de offerte en de feitelijke plaatsing ging alles netjes, correct en vakbekwaam

Goed contact, werken netjes en komen afspraken na

Goed contact in het voortraject met Kimberly vanuit de winkel in Ridderkerk. Op alle vragen een netjes antwoord en ook goede en eerlijke informatie voorziening omtrent het gehele traject. Meterkast laten vervangen en Zonnepanelen laten leggen door BeSolar. Monteurs werken netjes en snel. Alles werkt goed en zoals vooraf besproken en verwacht, wij zijn er blij mee. Bedankt!

Be Solar werkt netjes,op tijd en goed.

Er word goed met de klant gecommuniceerd, alle stappen verlopen netjes dus tevreden tot zover.

Prima werk

Professioneel en kundig werk geleverd (plaatsing airco). Prima communicatie door Kimberley gedurende het proces tot na oplevering.

Fijn contact, snelle installatie en goede service

Offerte traject was duidelijk en snel, fijn ook dat je een winkel kan bezoeken mocht je nog 1 op 1 contact willen hebben of nog wat vragen heb. Na de schouw bij ons thuis volgende spoedig de installatie, onze panelen en airco waren snel en netjes geïnstalleerd. Er was hierna nog een probleempje met de airco, die ook snel was opgelost.

Netjes en snel gemonteerd

Geweldige montage ploeg

Besolar kwam op het afgesproken tijdstip en stelden zich netjes voor. De locaties en het leiding traject zijn inzichtelijk gemaakt en in overleg is de plaatsing op zolder (anders als vooraf bedacht was) gedaan. Ondanks diverse tegenslagen waar ze tegenaan liepen bleven de monteurs positief en zijn pas weggegaan nadat alles functioneerde en uitgelegd was. 1 groot compliment voor de mannen!

Hof van spaland 49

3121CA Schiedam

+31 6 24931713

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!