Positief met gemengde gevoelens

Alles liep zeer voorspoedig tot de installatie. Bij installatie bleek dat op de dakkapel en het schuine dak erboven niet alle geplande panelen paste. Ik heb nu op de voorzijde (de zonzijde) slechts 4 panelen i.p.v. de geplande 6 panelen, dit was een grootte tegenvaller. De 5 panelen op het schuine dak achter (west) pasten wel. De schouw was dus niet goed uitgevoerd! Hij was wel op het dak achter geweest maar voor had hij alleen van de straat af gekeken. Installatie ging verder voorspoedig. Na een week had ik nog geen e-mail gekregen voor de toegang tot de Enphase app. Bezoek gebracht aan de BeSolar store en het werd snel geregeld. Op de enlighten site (ook in de app) is een lay-out te zien van de geplaatste panelen, daar klopte niets van, ik weer naar de store, zelfde dag was de lay-out al veranderd, helaas nog niet goed. Tweede keer naar de store voor een aanpassig => nu was het plaatje (lay-out) conform de installatie. Wat opviel in de app was de verschillende opbrengst van de verschillende panelen => de panelen op de zonkant staan in de lay-out NIET op de voorkant. Dit is 25 april in de store gemeld, maar tot op heden (1 mei) is er nog niets gebeurd, ik zal weer naar de BeSolar store moeten. De grootste tegenvaller was dat er 2 panelen niet geplaatst zijn aan de zijde waar de meeste opbrengst is.

Professional service through and through.

My while experience with BeSolar and all their associates was very positive. Special thanks to Martijn who was my main point of contact throughout the process.

Duidelijke afspraken die nagekomen worden

Prima contact, alles goed geregeld, goed meegedacht en geadviseerd afspraken goed nagekomen.

Goede ervaring met BeSolar Barendrecht

In winkel werd ik netjes geholpen en alles verliep volgens afspraak. Airco werd netjes geplaatst en mannen waren beleefd en ruimen de boel op. Ik zou iedereen aanraden.

Snel, goed georganiseerd en betaalbaar.

Zodra ik de offerte geaccordeerd heb voor het plaatsen van de zonnepanelen is er snel contact met me opgenomen om een datum te prikken. Binnen een paar weken kon alles gerealiseerd worden en geheel conform afspraak. Alle afspraken welke we hebben gemaakt zijn nagekomen. Een tevreden klant hier.

Goede, makkelijk te bereiken klantenservice. Prima installatie.

We zijn tevreden. Na de klantenservice was erg snel en makkelijk bereikbaar Met offertes die binnen 10 minuten weer in de mailbox stonden . De installatie verliep vlot en correct uitgevoerd. Voor herhaling vatbaar

Prima installatie

Hybride warmtepomp snel en vakkundig geplaatst. Niets dan lof voor de monteurs: alles is perfect geplaatst en afgewerkt.

Dik tevreden

Onze adviseur nam alle tijd om in duidelijke taal alles uit te leggen en voor ons een passende offerte te maken. Wij zijn dik tevreden!

Kundig, handig, zeer netjes en snel

Keurige gasten, netjes in omgang. Heel netjes de installatie op dak gelegd,zeer tevreden. Ook in de meterkast alles picobello. Netjes uitleg gehad. Vrolijkheid straalde eraf. Ook een goede communicatie met de verkoper, en hoofdkantoor. ik zou iedereen dit aanbevelen. Waren alle bedrijven maar zo. Gr Ary Wijnolst

Super ervaring, alles klopt zoals besproken.

Zeer fijne ervaring met BeSolar (Spijkenisse) Vooraf wist ik weinig van het fenomeen Zonnepanelen maar na advies van BeSolar (Ron Laken) was me al een hoop duidelijk. Alle technische vragen van soort en type paneel en installatie werden 100% duidelijk beantwoord. Uiteraard niet het eerste bedrijf de opdracht gegund, maar eerlijk vergeleken met overige bedrijven. Ook hier springt BeSolar er bovenuit, communicatie duidelijk, aanspreekpunt duidelijk en vriendelijk. Ook na het plaatsen van de opdracht verliep het traject naar de plaatsing volledig zoals beloofd. Heel blij dat we voor BeSolar hebben gekozen. Bedankt Ron.

Vanaf 1e bezoek besolar store tot vertrek installateurs reuze enthousiast en zeer tevreden.

Het 1e bezoek aan de besolar store waar ik een zeer prettige informatief gesprek hebben gehad met Remy.. De offertes zeer duidelijk. De schouw inspecteur was terzake kundig. De plaatsing en uitvoering werd direct na de schouw ingepland, voor de geplande datum werden wij correct geïnformeerd dat hetplaatsen van boiler op alvast geplande datum zou plaatsvinden, de reden hiervoor was te teveel werk in een te kleine ruimte. Installateurs waren aanwezig op de afgesproken datum en tijd, na een snelle ronde, waar, wat en hoe zijn ze gelijk begonnen. Werk tempo en vakmanschap is formidabel, het aangeboden bakkie koffie deden ze tijdens de uitvoering van het werk, ik heb ze niet eens pauze zien nemen voor de lunch. Tijdens de ochtend werd ook de boiler gebracht door een collega, op mijn opmerking hij wordt pas op 26 april geïnstalleerd zei hij, ik heb morgenmiddag tijd, zo geschieden. Alle 3 de installateurs prettige, vriendelijke, enthousiaste, nette en staann voor hun vak. Wat mij verder opviel, ze zijn netjes op de spullen van de klant en zeer netjes op het eigen vele gereedschap. Bij deze iedereen bedankt die op enige wijze input heeft gegeven om een zeer tevreden klant te verkrijgen.

Zeer tevreden alles perfect afgehandeld

Bij winkel in Hoofddorp geweest uitstekend geholpen en binnen 4 weken panelen geplaatst goede monteurs kennen hun vak top . Een aanrader.

We zijn heel tevreden over het gehele proces. Alles volgens afspraak.

Wij zijn heel tevreden over het gehele proces. Vanaf het kennismakingsgesprek tot en met de plaatsing van de zonnepanelen. Er wordt goed gecommuniceerd en aan de afspraken gehouden.

Heel snel gewerkt op de dag van de plaatsing!

Wij zijn goed door jullie geholpen. Hoewel het even zoeken was wat voor producten bij ons gemeentelijk monument zouden passen, zijn we erg goed geslaagd. Alles draait goed; we zijn blij!

Uitstekend!

Zeer tevreden over het plaatsen van onze zonnepanelen. Zowel de planning - die goed en snel reageren en zeker meedenken maar ook de verkopers zijn goed bereikbaar. Oplossingsgericht vanuit alle afdelingen. Het team (in ons geval team 5) zeer vakkundig en goed, erg netjes en opgeruimd aan het werk! Ondanks de regenbui goed aanspreekbaar :) Wij bevelen BeSolar dan ook zeker voor 100% aan.

top

van begin tot einde proces keurig op de hoogte gehouden en installatie was top

Geweldig bedrijf

Vanaf het eerste contact (Jelle) m.b.t. informatie en meedenken en begeleiding bij bestellen van de warmtepomp een prima gevoel. De installatie verliep prima (Jason en zijn collega's) en ook de nazorg uitstekend. Geweldige service. Menig bedrijf in Nederland kan hier een voorbeeld aan nemen. Aanvraag subsidie ook prima afgewikkeld.

Fijne ervaring

Fijne communicatie, komen afspraken na, leggen verliep soepel.

Professionals

Goed geinventariseerd, volgens plan uitgevoerd. Alles werkt. Dus zeer tevreden klant!

Tevreden

Fijne ervaring, ervaren installateurs en fijne communicatie

De monteurs kwamen op de afgeproken tijd en hebben de zonnepanelen netjes en snel gelegd.

Uit de kunst

Duidelijke uitleg. Snelle afspraken die ook na worden gekomen. Keurig werk geleverd. En Mike is echt top ! Blij met de airco van BeSolar

Een voorbeeld voor andere bedrijven

Op zoek naar een leverancier voor onze zonnepanelen zomaar even binnengelopen in de winkel in Ridderkerk. In gesprek met Kimberly Kleijbeuker en die bleek vriendelijk, netjes en zeer professioneel. Na dit gesprek was er voor ons geen weg terug: BeSolar ging het worden! Kimberly bleek geen uitzondering. Alle contact met BeSolar ging prettig, vlot, netjes en professioneel. Zo’n week of 3 na het tekenen van de offerte hadden we zonnepanelen en een nieuwe meterkast. Dit alles netjes geplaatst door vriendelijke, professionele mensen. Inderdaad, wij zijn zéér tevreden over BeSolar!

Snel, goed en betrouwbaar

Mooie showroom, goede info, snelle en heldere offerte en goede planning uitvoering. Resultaat: degelijk aangelegde en op electriciteitskast aangesloten 10 zonnepanelen Longhi en 1 Mitsubishi airco.

Net en professioneel bedrijf

Het hele proces, het maken van de offerte schouwing en plaatsing is vlot en netjes verlopen. Zeer tevreden.

Bedrijfsgegevens

Hof van spaland 49

3121CA Schiedam

+31 6 24931713

[email protected]

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.