Heel goed

Goede voorlichting en netjes afgewerkt .

Aardige gasten werken hard en netjes

Zeer tevreden, na wat overleg snel en prima werk geleverd

Ik ben goed geholpen.

In de winkel kreeg ik goed advies. De planning was goed en de zonnepanelen lagen binnen een paar uur op het dak.

prima werk geleverd

alles volgens afspraak afgehandeld

Perfecte service van management

Na een installatie vraag die in 1e instantie onbeantwoord bleef is er vandaag naar volle tevredenheid een aanpassing aangebracht.

Uitstekende service

Uitstekende service. Snel en duidelijk. Ze denken goed mee over de juiste oplossing. Ze zijn goed bereikbaar en ze komen hun afspraak na. De monteurs zijn ook vriendelijk en leveren goede werken.

Contact met Bjorn was oke

Contact met verkoopafdeling liep goed 16 panelen tot 18 zouden er op ons dak kunnen.tijdens inmeten bleken er inderdaad 16 op tekunnen.nou de dag van montage viel ons echt vies tegen opeens konden er maar 13 panelen op ons dak was zelf niet aanwezig kom savonds thuis en tot mijn verbazing liggen er maar 12 panelen op ons dak.op de factuur klopte dat wel maar heb die man die kwam monteren 2 keer gesproken op de dag dat hij aan het monteren was en zei tot 2 keer dat die er 13 ging plaatsen.als we meer tijd hadden gehad hadden we het geheel afgeblazen want andere partijen zoals de nzu konden er wel meer opleggen van verschillende wattages ook op me bericht of die 13 e nog komt naar de monteur is niet meer gereageerd ook is het monitor app ding niet aangesloten dus we hebben totaal geen inzicht of het nou wel of niet goed werkt kan alleen bij me stroom leverancier zien wat terug lever

Prima ervaring met afspraak en installatie van zonnepanelen.

Door BeSolar medewerkers goed geinformeerd over de aanschaf en installatie van zonnepanelen. De montage daarvan was conform de afspraak na schouwing. Nette en vriendelijke medewerkers. Voor wat betreft de werking van de app van de zonnepanelen hebben wij problemen gehad die niet opgelost konden worden door BeSolar. Doorverwezen naar Growatt die uiteindelijk het probleem hebben opgelost zodat wij ook tevreden zijn over de werking van de app.

Ik ben zeer tevreden over Besolar

Je wordt vriendelijke te woord gestaan en denken mee om een mooie installatie te realiseren. Geven goed advies wat kan en wat niet kan of moet wachten omdat de techniek of wetgeving nog niet zo ver is. Een zeer te vrede klant.

Ben zeer goed geholpen

Een zeer goede ervaring

Onderling contact was prima alsook de montage, uitleg en de hulp bij het installeren van de app. En.....het product doet z'n werk!!

Het contact met Besolar heb ik als prettig en professioneel ervaren

Het contact was vanaf het begin goed. Het is prettig om een bedrijf in de buurt te hebben, die de zonnepanelen kan leveren. Uiteindelijk gekozen voor Duitse zonnepanelen. Het plaatsen van de zonnepanelen met de aanpassing van de meterkast was in een ochtend klaar. De erbij geleerde app werkt goed. Erg tevreden tot nu toe.

Goed advies

Het advies van dylan was super goeie advies en je kunt voor ssl vragen nij hem terecht alleen 1 minpunt zodra de werknemers klaar zijn vertrekken ze gelijk zonder te vragen of ik tevreden ben daaeon geen vijf sterren

Professioneel en vriendelijk bedrijf!

Goed advies, snelle en vakkundige montage. Zeer tevreden :)

Goede service en klantgericht

Goede service en er wordt klantgericht gewerkt.

Goede service!

Goede service, vriendelijk contact, nette plaatsing en alles werkt naar behoren.

Top Bedrijf, Top Service!

Ik heb 2 jaar geen stroom kunnen opwekken door een zonnepaneelinstallateur die niets meer van zich liet horen. BeSolar gebeld, het probleem was dankzij de expertise binnen een dag opgelost!! Ik werd er bijna emotioneel van. Na zoveel stress was mijn probleem dankzij BeSolar verleden tijd. Als dank heb ik extra zonnepanelen aangeschaft bij BeSolar. Ze zijn service gericht en hebben de inhoudelijke expertise omtrent zonnepanelen! Nogmaals bedankt!

Vakkundig.

Zeer ervaren vakkundige mensen, alles tot in de puntjes geregeld. Ook de belastingteruggave is netjes door hun geregeld. Zeker een aanrader.

Vakkundig en Servicegericht

Komt hun afspraken na en laten de klant niet in de steek. Doen wat ze beloven.

Ze waren er mooi op tijd om de panelen te vervangen en hebben ook gelijk de groepenkast vervangen. Goed geregeld.

Komen afspraak grote deels na

Komen afspraak wat te doen op dat tijdstip perfect na Na schouw was niet duidelijk dat bekabeling over buitenmuur in plaats door koof van dak naar kruipruimte kan ook niet als je bij schouw niet op het platte dak kijkt Bekabeling op buitenmuur niet recht rommelig/ slordig gedaan na melding gedeeltelijk over gedaan resultaat beter maar perfect ziet er anders uit had zeker mooier gekund Het aanbreng tarief 100 euro is door derden ook nog niet ontvangen

Vriendelijke mensen en snel geplaatst

Vriendelijke mensen en snel geplaatst

Van het begin tot het eind service!

Meedenken bij het advies, luisteren naar de wensen, deskundig, geen verkoopdruk, vakkundig geïnstalleerd en netjes gewerkt. Ook fijn dat de administratieve afwikkeling wordt geregeld en dat dan ook nog achteraf pas hoeven betalen. Als je zonnepanelen overweegt zeker een aanrader contact op te nemen met Besolar!

Komen afspraken na, werken keurig netjes.

Goede ervaringen bij BeSolar. Voor gesprek geweest in shop Schiedam met duidelijke uitleg en waar de verschillende mogelijkheden werden besproken. Bij montage werd er snel en vakkundig gewerkt en alles is netjes opgeleverd. Fijn bedrijf om mee te werken!!!

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Vriendelijke medewerkers. Denken graag mee met wensen van de klant. Installatie is erg vlot verlopen.

Over BeSolar

Uw adres voor het beste advies en een eerlijke prijs !