Echt heel goed

Ik vond 'zonnepanelen aanschaffen' best een griezelige onderneming, want hoe werkt dat en wat moet je dan hebben, en wat is zin en onzin aan wat al die verkopers je vertellen. Dan is besolar een hele fijne leverancier. Meteen heel fijn geholpen in de winkel met uitzoeken en keuzes. Alle mannen die langskwamen om dingen te installeren waren prettig, behulpzaam en betrouwbaar. De kosten waren hetzelfde of lager dan de andere offertes die ik heb aangevraagd (en veel aanbieders hadden minder mogelijkheden). Ze hebben door omstandigheden wel vijf keer de offerte moeten aanpassen en dat ging iedere keer makkelijk en snel. Ter plekke bleek dat de panelen die we hadden uitgezocht niet pasten (de schouwing was niet doorgegaan door de harde wind). Toen lieten ze binnen anderhalf uur andere panelen leveren die er alsnog dezelfde dag opgingen. Ze werken veilig met steigers (dat zie je ook wel eens anders). Kortom. Doe het.

Mijn ervaring met BeSolar was super

Ik ben geholpen door Kimberley en vanaf het begin tot het eind ontzorgt. Er kwamen toch 7 panelen ipv 8 en dat is allemaal netjes verrekend en geregeld. We hebben nog geen internet dus er komt nog een keer iemand langs om alles te verbinden en regelen. Echt super service, fijn geholpen. Kimberley legt alles duidelijk uit, regelt alles goed en is gewoon een hele fijne dame en ook gezellig. Wij komen nog langs voor advies over een warmtepomp

Na ons oriëntatie bezoek bij Kimberly in Ridderkerk hebben wij besloten daar onze zonnepanelen te bestellen. Alles verliep volgens afspraak. SMS en mail verstuurd. Dakschouw vlgs afspraak en er werd Iers gewijzigd voor de plaatsing wat direct uitgelegd werd. En het belangrijkste het plaatsen van de zonnepanelen ook volgens afspraak. keurig gedaan door de medewerkers van team 2. Wat wij ook er fijn vonden was de betaling pas achteraf als alle sterkte en gewoon via de mail met ideal. Kortom BeSolar is een aanrader. Dikke 5 sterren verdiend.

Vriendelijk, snel, vakkundig zonder poespas.

Van begin tot eind van het proces positief.

Alles perfect geregeld

Vanaf het moment van aanvraag tot oplevering ging alles vlekkeloos. Van mijn kant was er nog een vraag over een aanpassing waarna er opnieuw is gekeken naar een oplossing en dit is ook top afgehandeld.

Fijne mensen en goed werk

Twee keer een opdracht laten uitvoeren door BeSolar: zonnepanelen en een airco. Alle twee de keren super fijn werk. Het team dat ter plaatse komt, zijn super fijne mensen. Je kan je huis gerust achterlaten. En ze staan in voor even een kletspraatje. Na het afronden van de klus wordt er gebeld hoe het gegaan is. Even een kleine vraag neergelegd en ook dat wordt gelijk opgepakt. BeSolar is meedenkend en zeer vriendelijk.

Ontvangst in de winkel was perfect, goede uitleg, snelle plaatsing door beleefde jongens

Alles goed geregeld. En volgens afspraak.

Hartelijk, uiterst informatief en compleet

Wij zijn in een zeer prettig gesprek volledig op de hoogte gebracht van alle recente ontwikkelingen met betrekking tot zonnepanelen, warmtepompen, batterijen en de mogelijkheden om hiermee zo goedkoop mogelijk in de dagelijkse energie behoefte te voorzien. Er was veel ruimte voor vragen, we voelden ons erg op ons gemak en volkomen vrij in het nemen van onze beslissingen.

Prima ervaring van begin tot eind!

Vanaf advies tot en met na de plaatsing uitstekend verlopen. Goede communicatie en vakkundige installatie.

Netjes de geen vraag was te veel

Goed behandelt en ook goed geholpen met de op slag van de papieren top

Vakwerk door vakmensen!!

Van begin (de 1e ontvangst in de winkel) tot einde (de zgn. nazorg), ervaringen met vakmensen die verstand van zaken hebben in hun vakgebied.

Uitstekende snelle service

Binnen enkele weken zijn de zonnepanelen geplaatst. Uitstekende begeleiding, service en snelheid.

Scherpe (Airco) offerte, snelle levering en top montageteam!

BeSolar begrijp wat een klant nodig heeft! Het begon met een prettig gesprek in de winkel in Dordrecht Frans van Haaren heeft de juiste producten geadviseerd o.b.v. mijn wensen en de situatie van ons huis. Offerte werd ter plekke gemaakt en per mail verstuurd. Na akkoord volgde al snel de schouwing en kon de installatie van de Airco plaatsvinden. Het montageteam met Alex en Jelle hebben goed werk afgeleverd! Nu nog 2 weken wachten op de zonnepanelen.

Uitstekende service en montage

Vanaf het moment dat wij bij BeSolar de warmtepomp bestelden was de begeleiding vanuit de verkoopafdeling prima geregeld. Afspraken werden nagekomen en alles werd netjes per mail naar ons gestuurd zodat we steeds overzicht hadden van wat en wanneer we konden verwachten. De montage vond plaats op de afgesproken datum en werd uitgevoerd door 3 jonge, maar zeer bekwame en vriendelijke medewerkers. Ze hebben de apparatuur gemonteerd en de werkvloer na afloop keurig netjes achtergelaten. Complimenten voor BeSolar en zijn medewerkers.

Goede informatie en een prettige communicatie met Mike van Vliet gehad.

Verkoopadviseur was bij ons Mike van Vliet. Filiaal Oud Beyerland Zeer goede ervaring met Besolar komen de afspraken na en alles naar tevredenheid geïnstalleerd. Bedankt voor deze goede services.

Alles perfect en snel geregeld

Mijn ervaring met be solar is uitstekend,je word zeer goed geholpen en het plaatsen van de zonnepanelen word goed en snel gedaan door zeer vriendelijke installateurs! Echt een aanrader voor iedereen!

uitstekend

Zeer tevreden met gemaakte afspraken, deze zijn ook zoals afgesproken uitgevoerd, daarwaar dit niet kon werd er meteen voor de juiste uikomst gezorgd, instalateurs waren zeer professioneel en ervaren, waren zeer klant vriendelijk en helder in hun uitleg.

Good service

Good service

Uitstekende service uitleg en vriendelijke medewerkers

Zeer positieve ervaring. Mooie deal, correcte plaatsing en top klantenbegeleiding

Very professional installation, quickly done

The team arrived early, worked professionally, and completed the installation in only a few hours. They explained the installation clearly and answered all my questions without hesitation. Overall, a great experience and my panels started producing green energy, generating savings, within about 2 or 3 hours from the crews time of arrival.

Altijd goed bereikbaar en komen afspraken goed na.

Besolar heeft de begeleiding van hun klanten goed op orde. Zijn laagdrempelig bereikbaar en komen hun afspraken netjes na. De bestelde warmtepomp was niet leverbaar waarop besolar een duurde variant installeerde hetgeen heel schappelijk is! Als tip zou ik geven dan de klant van te voren op de hoogte te stellen en niet pas bij/na installatie. Aan de instellingen moest nog een beetje bijgesteld worden om het comfort van de warmte afgifte iets te verhogen. De monteur van Besolar stond al binnen een paar dagen op de stoep om alles te bekijken en aan te passen.

Ze waren erg secuur

Er werden foto’s gemaakt van elke stap en gaven genoeg informatie over alles. Er moet alleen nog een nok dakpan vervangen. Helaas hadden we 10 extra gewone dakpannen in de aanslag maar hebben ze per ongeluk 1 in de nok stuk gemaakt.

De airco was op een verkeerde plek opgehangen . Deze is verplaats door de inzet van Kimberly en Besolar . Vriendelijk en beleeft personeel . Ben er nu zo blij mee . Echt een bedrijf die ik zou aanraden .

Goede vaklui: aardige, hardwerkenden en kundige mensen. Denken goed mee, bereid tot overleg. Doen niet moeilijk. Goede service. Altijd vroeg klaar, ruimen alles netjes op na afloop. Ik ben zeer tevreden!

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!