Geweldige service

Er wordt door de bloemist mee gedacht

Uitstekend!

Cijfer 10 is gebaseerd op het feit dat 1. Het contact bijzonder prettig was maar ook het gevoel van vertrouwen gaf rust 2. Het boeket er bijzonder mooi uitzag. Top !

Wij hadden 2 boeketten besteld, deze waren super mooi van kleur. Echt 2 top boeketten en op afgesproken tijdstip ook bezorgd.

Prachtig

Heel mooi

Vakwerk met liefde gemaakt.

Waren zeer tevreden over het rouwboeket.We kregen complimenten ook over het lint.

Prachtig rouwboeket

Online bestellen is altijd spannend, maar door de positieve reviews heb ik voor jullie gekozen. En daar ben ik blij mee, want het rouwboeket was prachtig. Net zoals op de foto. Ook de linten met de tekst, precies zoals ik in m’n hoofd had. Ik zou zeker weer bij jullie bestellen.

Snel, flexibel, goede kwaliteit en vriendelijke service

Omdat je zelf nergens in het proces “erbij” bent is het even spannen of er waargemaakt wordt wat er afgesproken is. Dat is hier zeker gebeurd:het boeket was misschien nog wel mooier dan op de website en werd gister op tijd bezorgd. Ik zal een volgende keer zonder twijfelen deze zaak weer inschakelen.

Service is geweldig

Zowel de bestelling als het beantwoorden van de mail worden goed behandeld

Prachtig boeket voor het afscheid van mijn oma

Het bestellen van het boeket was eenvoudig, dit was in een aantal eenvoudige stappen gelukt. Eenmaal de bestelling geplaats had ik een aantal vragen, deze werden heel vriendelijk en begripvol beantwoord. De reactie op mijn mails waren eveneens snel. Het boeket is geworden zoals ik voor ogen had, en mijn oma had de bloemen prachtig gevonden.

Prachtig rouwboeket

Prachtig rouwboeket en keurig op tijd geleverd. Kleur vd linten was mooi maar de tekst was van een afstandje slecht leesbaar.

Fijn dat de bloemen naar wens waren. En bedankt voor uw feedback met betrekking tot de linten, we zullen dit doorgeven aan Bloemenweelde, de bloemist die de bloemen voor u heet verzorgd. Veel sterkte gewenst.

Een Top bloemstuk.

Een dag van tevoren besteld,op tijd afgeleverd en kreeg te horen van mijn familie dat het een mooi bloemstuk was, Bedankt !!!

Zeer goed!

Heeft heel veel zorg en begrip in de klant. Zeer snelle reactie op mails. Rouwbloemen stukken waren zeer vers en prachtig gemaakt. Heel dankbaar om onze laatste groet zo mooi te maken en te verzorgen!

Zeer prettig contact

Fijne site om je bloemen te regelen. Bij een kleine aanpassing was alles ook snel gefixt. En het belangrijkste: er stond een supermooi bloemstuk, ook een klein verzoek was er mooi in verwerkt! Aanrader!

Zeer tevreden, heel goed verzorgd

Heel fijn telefonisch contact gehad. Begrepen onze wensen heel goed. Het bloemstuk was volledig naar wens. Onze hartelijke dank hiervoor.

Prachtige bloemen

Wat een prachtige afscheidsbloemen Zo mooi gemaakt Complimenten

Heel mooi.

Prachtige rouwstukken, zeer goed verzorgd en snelle levering en service. Zeer tevreden.

Wat ik heb besteld kwam helemaal overeen met wat afgeleverd werd.

Wat ik heb besteld kwam helemaal overeen met wat afgeleverd werd.

Uitmuntend!

Wij hebben als gezin voor mijn overleden moeder het bloemstuk 'een lieve groet' uitgezocht. Deze was voor op haar kist. Dus wij wilden graag de afmeting van 1 meter. Ook 2 losse bloemstukken van onderandere witte rozen en 1 van vele kleuren. Met de uitvaart is het keurig optijd geleverd. En wij waren dan ook overweldigend verrassend bij het zien van dit prachtige bloemenpracht! Super mooie en verse bloemen. Iedereen sprak deze dag over de bloemen! Ik weet zeker dat mijn moeder ze prachtig vond. Bedankt voor de goede zorgen, bedankt dat jullie deze dag extra mooi gemaakt hebben!

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website

Perfect: het bestelde bloemstuk wad conform de website en werd op de afgesproken tijd en plaats bezorgd.

Via de site de bestelling voor een rouwboeket gedaan. Alles op tijd geleverd en uitgevoerd zoals aangegeven. De bloemen zagen er nog mooier uit dan de plaatjes op de site.

Verwachtingen overtroffen

Makkelijk bestellen en correcte levering van een prachtig stuk.

Herungerweg 197

5913HA Venlo

06 43834706

Over Afscheid met Bloemen

Afscheid met Bloemen is een samenwerking van vakkundige lokale bloemisten uit heel Nederland. Stuk voor stuk hebben deze bloemisten een passie voor bloemen en een bijzondere affiniteit met afscheidsbloemen. De arrangementen en boeketten worden met veel aandacht en detail gemaakt.