Goed geholpen, bestelling gedaan, redelijke levertijd, order word netjes met de heftruck geladen (indien mogelijk)

Prima product, uitstekend geplaatst, afspraken nagekomen.

Vooraf goed ingemeten door het bedrijf. Tijdig afspraak gemaakt voor levering en plaatsing. Prima oplossingen voor de specifieke situatie. Goed en netjes gewerkt en binnen een dag geplaatst.

Bizarre ervaring

Wij hebben een nogal bizarre ervaring met Verandaci. Nadat de offerte was opgemaakt zou onze overkapping geïnstalleerd worden. De monteur begon het echter net iets anders te maken dan bij het opnemen van de offerte was afgesproken en toen nog was afgeraden om dat het de kans op lekkages zou vergroten. Toen wij hiernaar vroegen, of dit wel juist was, kregen we te horen dat lekkages nooit te voorkomen zijn. Dat vonden wij best spannend, dus wij vroegen of dit echt wel klopte. Nadat de monteur met het hoofdkantoor had gebeld, heeft hij z'n spullen gepakt en is weggereden. Wij hebben nooit meer iets van het bedrijf gehoord. Zelfs geen reactie op een email na dit gebeuren, omdat wij niet begrepen waar in de communicatie het mis is gegaan.

Goed vakwerk

Ben heel tevreden over de plaatsing van mijn overkapping. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Meerwaarde van het huis

Overkapping laten plaatsen, werd snel ingemeten en hierna afspraak gemaakt voor plaatsen. Begin middag waren de twee hardwerkende mannen al klaar. Prima communicatie, mooi en netjes werk afgeleverd. Genieten nog elke dag van de overkapping.

Snelle en nette afwerking Compliment voor de monteurs

Net gewerkt en mooi resultaat

Mooie glaswand laten plaatsen waar we nog jaren plezier van gaan hebben. !! Netjes gewerkt en vriendelijke monteurs.

duidelijke afspraak, prima nagekomen

handige monteurs, netjes afgewerkt, schoon opgeleverd

Mooi bedrijf

Ik ben zeer tevreden , klantvriendelijk geholpen en goede service

Heel blij met het resultaat!

Goed advies, prima prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering mogelijk, geplaatst volgens afspraak door vakmensen.

Betaalbaar en snel gezet.

Diverse offertes opgevraagd maar Verandaci was de goedkoopste. Kundig en vriendelijk personeel.

Perfect geregeld

Snelle levering en meegedacht over de maatvoering.

Goeie bouwers hij staat netjes

Maar hij lekt nog wel er zou iemand komen om de lekkage te verhelpen als ze in de buurt waren want hij lekt op veel plekken maar Er is nog niemand geweest

Wij zijn zeer tevreden met onze overkapping met zonwering. Mooie showroom, duidelijke informatie. Vakkundige montage en aflevering.

Deskundig

Schuifpui op maat zeer deskundig en professioneel afgewerkt. Wij zijn er super blij mee!

Kan niet beter…

We hadden wat problemen met toestemming van verhuurder, daardoor duurde het voordat ik een akkoord kon geven op de opdracht. Dat was voor Verandaci geen probleem, de oorspronkelijke opdracht met de korting van juli op de verlichting kon gewoon doorgaan. Super, dank voor de flexibiliteit. Ook de uitvoering ging vlekkeloos, de overkapping is prachtig en helemaal naar wens.

Super vakkundig geplaatst!

Advies is goed en uitvoering snel en keurig netjes. We hebben al veel uurtjes achter de glazen wanden gezeten. Erg tevreden. We zitten er zelfs over te denken om het geheel helemaal dicht te maken.

Geweldig, zeer correct en netjes daar kunnen velen wat van leren. Ga zo door.

Schuif glas

Kreeg in korte tijd dat ze het konden komen maken en het werk werd perfect afgewerkt en waren ook vriendelijke mannen die het het gemaakt hebben en netjes werk ben er zeer tevreden over en met de prijs viel het ook best mee

We zijn meer dan zeer tevreden

Optijd netjes en zeer kundige vriendelijke monteurs ze werkte erg hard al was het een zeer warme dag onze complimenten

Super snelle service. We zijn enorm blij met het eindresultaat. Fijn contact met de bouwers. Zorgvuldige mensen en werken hard. Heel fijn dat het contact over plaatsing en service zo soepel loopt dankzij Jolanda. Wij zeggen als je twijfelt, doen!

super

Vanaf de offerte tot en met plaatsing is alles heel soepel en keurig verlopen.

Fantastisch!

Alles perfect. Van mail , winkelbezoek , Prijs/kwaliteitverhouding , plaatsing en eind resultaat . Dikke 10.

Engelseweg 181

5705AD Helmond