Super!!!

Professioneel advies. Fijne en snelle uitvoering. Perfect functionerende dienst.

Bij ons glaswanden geplaatst in een hele oude overkapping. Top werk geleverd.

Kwaliteit en prijs super

Snel en goed geregeld. Afspraak keurig nagekomen

Super vriendelijk en afspraak is afspraak

Precies zoals we ons de pergola hadden voorgesteld, nee nog beter!!!

Alles klopt hier - van de afmetingen, het aanbod, de zeer korte levertijd, de kwaliteit en de zeer strakke uitvoering. Zeer vriendelijke klantenservice en zeer goede samenwerking van de medewerkers!!! Heel erg bedankt

prijs/kwaliteit

Prima afgewerkt keurig geplaatst

Kwaliteit tegen een goede betaalbare prijs

Alles netjes geregeld zoals afgesproken. Kwaliteit tegen een betaalbare prijs.

Snel en netjes

Binnen een paar weken alles geregeld. Offerte en plaatsing snel en mooi afgewerkt.

Zeer netjes afgewerkt.

Top niets mis mee komen afspraken na.

Goede service goed personeel en ze doen wat ze afspreken.

Leuke hardwerkende mensen met ervaring.klantvriendelijk aardig en leveren vakwerk.

Prima vakmannen en de veranda is netjes geplaatst

Prima vakmannen en de veranda is netjes geplaatst. Snelle levering.

TOPPPP!! prima service en vakkundige personeel

Zeer tevreden over het eindresultaat. Goede service en goede kwaliteit.

slecht spuitwerk

Alles goed en op maatgeleverd,alleen spuitwerk aluminium delen met ral kleur was slecht,wel opgelost maar had tijdens zagen al gezien moeten worden.

Fantastisch!!!

Alles klopt gewoon levertijd, plaatsing materiaal, netheid gewoon alles en zeer vriendelijke mensen!!!

Betrouwbaar en nette afhandeling afspraken

Bij een hagelschade kregen we prima advies en een correcte afwikkeling van de schade

Bijzonder goede kwaliteit.

Van begin tot einde zeer deskundig en netjes geholpen. Zeer netjes geplaatst echte vakmannen.

Leveren mooi en goed werk en uitstekende service!

Leveren degelijke en mooie glazen schuifwanden, denken in oplossingen, vriendelijk personeel en goede service. En niet onbelangrijk, ze hebben een showroom waar je zeer goede uitleg krijgt. Wij zijn zeer tevreden.

Super mooie veranda

Super netjes gemaakt , vakmannen en hele mooie kwaliteit !!!!

Helemaal geweldig en zeer dankbaar!

Onze dank is groot naar Verandaci. We zijn hun heel erg dankbaar voor de overkapping. Vanaf het eerste contact via de mail en het bezoek aan hun showroom was alles goed gegaan. Zeer vriendelijk, zeer goede communicatie. Meedenkend en alles volgens planning! Ook bij het plaatsen van de overkapping ging alles goed! We zijn nog steeds aan het genieten! Gewoon top!

Perfecte afhandeling

Vanaf eerste contact duidelijke uitleg en afhandeling.

Onze veranda is precies zo geworden als we hadden gedacht

Je wordt goed en correct geholpen in de zaak. Na prijsofferte werd de veranda geplaatst door ervaren mensen. We zouden Verandaci aan iedereen aanbevelen.

Tot nu toe erg goed.

Volgende week worden de schuifdeuren (glas) geplaatst. Daarna kan ik pas echt zeggen hoe het was. Ik ga er vanuit, dat het allemaal goed zal gaan.

zeer tevrede over dit bedrijf

van verkoop tot en met de montage van de veranda is alles perfect gegaan . de monteurs werken erg netjes.

Vanaf binnenkomst in de winkel tot het plaatsen van de schuifpui vriendelijk en vakbekwaam geholpen.

Engelseweg 181 5705AD Helmond

06 43057227