rijlessen in je eigen tempo

Jean is altijd rustig en aardig. Hij kletst van alles en nog wat waardoor er een ontspannen sfeer hangt in de auto. Bij Jean kan je op je eigen tempo rijlessen. Ik zou iedereen aanraden om hun rijlessen hier te doen.

rijlessen in je eigen tempo

Jean is altijd rustig en aardig. Hij zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt in de auto. Bij Jean kan je op je eigen tempo rijlessen. Ik zou iedereen aanraden om hun rijlessen hier te doen.

Geweldige gezellige rijschool

Hele fijne rijschool Jean is een aardige kletsende rijinstructeur. Alle rijlessen en zelfs het examen als zeer prettig ervaren. Als ik weer zou moeten lessen is het zekers te weten bij jean.

Super fijne rijschool!!

Hele fijne sfeer tijdens de lessen, altijd een gezellige rit en goede feedback!

De eerste stap

Na een aantal jaren niet meer te hebben gereden bij Rijschool Jean weer vertrouwen in mezelf gekregen. Door niet meer te rijden, was ik erg onzeker geworden en werd de drempel om in de auto te gaan rijden steeds hoger. Na de eerste stap om Jean te bellen nam hij mij vol aanmoediging de weg op. De eerste les was zelfs gratis en daarna in enkele lessen kreeg ik zelf ook vertrouwen. Nu een paar maanden later rij ik zelfs met plezier! Dank Jean, het was ook heel gezellig in de auto!

Top rijschool, relaxte lessen!

Jean geeft op een hele relaxte en ontspannen manier rijles. Hij laat je zelf het meeste doen en stuurt bij waar nodig. Je kunt merken dat hij ervaring heeft en kundig is. Stelt je op je gemak en denkt in alles mee. Er kwam onverwachts een paar maanden eerder een plek vrij bij het CBR om af te rijden en Jean heeft toen alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat ik op korte termijn klaar was om af te rijden. Ik heb genoten van de lessen en zin om nu lekker met de auto op pad te gaan. In één woord: top!

Heel vriendelijk duidelijk professioneel.

Alles word rustig, duidelijk uitgelegd. Mocht er nog vragen zijn dan worden ze ook 100x rustig uitgelegd. Ik vond het een hele fijne ervaring en natuurlijk heb ik het ook afgesloten met mijn rijbewijs.

Fijne rustige instructeur

Jean geeft op een fijne rustige manier les en kijkt samen met jou wat je nodig hebt aan lessen. Zowel mijn B rijbewijs als E achter B gehaald bij Jean. Als je opzoek bent naar iemand die samen met jou kijkt wat je nodig hebt, die je rustig stap voor stap overal doorheen helpt en ook nog heel gezellig is zou ik zeker een proefles bij Jean nemen!

Wauw wat een service en goede begeleiding

Ik heb mijn e rijbewijs in Nijmegen gedaan omdat dat de enige plek nog was voor de vakantie, na rondbellen was Jean degene die me gelijk wilde helpen. Goede voorbereiding gekregen, rijlessen waren duidelijk en rustig en. En in 1x geslaagd! Marieke

Een fijne en gezellige rijschool!

Jean is een vriendelijke rijinstructeur en legt alles duidelijk uit.

Altijd een gezellige, kalme sfeer

Ik heb een super fijne ervaring gehad bij Jean. Hij liet me zelf nadenken over de fouten die ik maakte, en hoe ik ze moest herstellen. Hij gaf duidelijke uitleg en er was altijd een gezellige sfeer in de auto. Ik ben hem heel dankbaar voor de tijd die hij in me heeft gestoken en zou hem zeker aanraden!!

Rustig, eerlijk, ervaren & gezellig

Jean is een rustig gestructureerde instructeur die open staat voor vragen en feedback. Hij is non stop bezig met het begeleiden en laten groeien van zijn studenten. Zelfs met rijangsten en faalangst is niks hem te gek. Jean ik heb heel erg genoten van onze gezellige ritten samen , je bent een top instructeur!

Samen op een kalme en gezellige manier naar een doel gewerkt.

Jean zorgde ervoor dat er altijd een rustige en gezellige sfeer in de auto was. Hierdoor voelde ik me erg op mijn gemak achter het stuur. Hij geeft duidelijk aan waar je nog op moet letten en doet dit op een kalme en aardige manier. Het was ook erg persoonlijk waardoor ik het gevoel had dat we echt samen naar een doel werkte: Rijbewijs B in één keer halen. En dat is gelukt! Ik zou Jean zeker aanraden!

Ontspannen, professioneel, met aandacht en vol humor

Rijschool Jean is een geweldige rijschool. Snelle reactie toen ik informeerde met doortastend doorplannen voor lessen en examen. Jean is een gezellige instructeur, maar zeker ook echt iemand die continu aandacht heeft voor zijn vak. Goede instructies, rustig en alle ruimte om te leren. Kortom, een aanrader!

Zeker een aanrader!

Ik heb hier eigenlijk weinig over te zeggen. Hier wordt gewoon gelijk gekeken wat gaat er minder en beter. Je krijgt hier voldoende de tijd om het te snappen zonder dat de rij instructeur het opgeeft. Zelfs hier heb ik een handje hulp gekregen voor mijn theorie (dit zat overigens niet in het pakket) Zeker een aanrader dus!

Fijne rijschool. Gedreven instructeur met passie voor wat hij doet

Jean heeft mij prettig geholpen bij het behalen van mijn E achter B aanhanger rijbewijs. Duidelijke instructies. Geduldige en empathische begeleiding. Dank je wel.

Het enige jammere is dat ik Jean niet meer zal zien nu ik geslaagd ben!

Een erg relaxed en vertouwd sfeertje in de auto. Op een rustige en veilige manier leer je autorijden. Jean is erg flexibel met rijlessen inplannen en waar je opgehaald of afgezet wil worden. Bovenal was het erg gezellig in de auto. Ik ben door en met Jean (op de achterbank) in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs B!

Fijne begeleiding en een goede instructeur met humor!

Voor de verlenging van mijn rijbewijs moest ik een remproef doen ivm chronische aandoening van benen. Heb een paar rijlessen genomen bij Jean en ben vandaag geslaagd voor de proef! Hulde aan de instructeur die mij heel positief en met humor heeft bijgestaan! Dank daarvoor!