goede ervaring

De rijleraar is rustig en geeft duidelijke instructies. Ik vond het een fijne ervaring ik zou het andere ook aanraden.

Een hele goede leraar.

Hij neemt de tijd voor je en blijft rustig onder stress situaties.

dankjewel

Heel vriendelijk en geduldig.

Goed in zijn vak en legt alles goed uit. Zeker aan te raden.

Erg gezellig

Ik vond het altijd erg gezellig in de auto maar als het serieus moest zijn was het ook serieus. Ook voelde ik mij goed en veilig.

Gezellig en veel geleerd

Het is zeker een aanrader om bij Jean te lessen

Dankjewel

Fijne rijinstructeur die rustig met je aan de slag gaat

Duidelijke uitleg, flexibel met inplannen, rookt niet, fijn om mee te communiceren!

dankjewel

Fijne en gezellige rijlessen!

Fijne ervaringen

dankjewel

Beter dan dit krijg je het niet!

Duidelijke uitleg, vriendelijke man en zeer kennis en ervaring in het vak!

Top instructeur!

Vandaag in een keer geslaagd voor BE. Jean neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Lekker laagdrempelig en met een vleugje humor!

Fantastische begeleiding

Ik had geheel plotseling snelweg angst gekregen en met dikke paniek in de auto . Op advies rijles genomen bij Jean en al na 4 lessen op de snelweg ben ik nu weer redelijk zeker van mezelf en met name de angst en paniek in de auto wat mij verlamde is zo goed als weg . Geheel plotseling . Ik kreeg veel bruikbare tips en ook de rust en uitstraling die Jean heeft en geeft is meer dan top en rust gevend . Ik ben zeer verrast en enorm blij ik met deze hulp zo snel dit onder controle heb gekregen en kan het iedereen met angst aanbevelen . Echt top

dankjewel

Goed rij les gehad een hoop bij geleerd Met aanhanger rijden is een goede keus als je daar gaat leren auto rijden toppie

Gewoonweg goed

E achter B gehaald. Prima uitleg in alle rust, en gezellig!

Super rijschool

Geweldige rijschool, hele lieve man die les geeft, blijft rustig, legt alles duidelijk uit, ook al moet hij het 10x uitleggen dat is geen probleem bij jean. Jean bedankt voor alle goede lessen, wens jou nog heel veel kandidaten, en alle goeds. Gr georgina.

dankjewel

Goede duidelijke lessen en altijd een fijne sfeer in de auto. Zeker een aanrader!

Fijne rijschool

Jean is altijd rustig en aardig. Hij kletst van alles en nog wat waardoor er een ontspannen sfeer hangt in de auto. Bij Jean kan je op je eigen tempo rijlessen. Ik zou iedereen aanraden om hun rijlessen hier te doen.

dankjewel

Beetje streng, maar dit zorgde er wel voor dat ik ben geslaagd.

Is duidelijk en eerlijk over wat je wel en niet kan en zorgt ervoor dat je oefent op zwakke punten. Ik vind Jean dus een goede instructeur.

Top leraar

Een heel veilig en vertrouwd gevoel. Legt super goed en fijn uit. Ben blij dat ik bij Jean ben gaan lessen bedankt Zou het iedereen aanraden

dit is een test om te controle of het werkt

dit is een test om te controle of het werkt

Super goeie ervaring Jean neemt echt de tijd voor je en heeft veel geduld ik heb zelf last van faalangst en daar heeft hij me heel erg bij geholpen

Fijne rijschool

Jean is altijd rustig en aardig. Hij kletst over van alles en nog wat waardoor er een ontspannen sfeer hangt in de auto. Bij Jean kan je op je eigen tempo rijlessen. Ik zou iedereen aanraden om hun rijlessen hier te doen.

Fijne rijschool

rijlessen in je eigen tempo