Hulp werd goed aangeboden

Maar een aantal lessen genomen, maar voldoende om mij te laten slagen voor mijn rijbewijs

Heel fijn en goed geholpen!

Heel fijn en geduld met mij gehad, langere tijd over gedaan maar ondanks dat hield Jean vertrouwen in mij! Heel erg bedankt daar voor!

Een goed en prettig leerproces !

Ik heb mijn rijlessen bij Jean ervaren als prettig, leerzaam, uitdagend en boven al ook nog gezellig ! Ook de theorie hulp heeft me erg geholpen bij het behalen van mijn theorie examen en zou ik iedereen aanraden te doen !

Fijne en goede rijlessen

Mijn ervaring met rijschool Jean was heel fijn. Ik heb hele fijne, goede en ontspannen lessen gehad. Hierdoor ben ik goed voorbereid op examen gedaan. 1 keer examen met Jean en Geslaagd. Dank je wel Jean voor de goede hulp en fijne lessen.

Top, prima uitleg

Goede tips en uitleg met aanhanger. Duidelijke tekeningen om extra duidelijkheid te creëren.

Super fijn leren rijden

Fijne begeleiding, met goede uitleg en veel geduld. De rijlessen zijn ook erg gezellig dus ik keek er nooit tegen op om naar mijn rijles te gaan. Ik raad anderen ook zeker aan om bij Jean te beginnen met rijden.

Super fijne rijlessen

Ik ben altijd met plezier naar mij rijlessen gegaan. En ik zou deze rijschool dan ook zeker aanraden.

Fijn, erg rustig

Zodra ik iets fout doe klap ik dicht en lukt me niks meer. Dankzij Jean heb ik het meer onder controle en heb ik zelfs mijn rijbewijs gehaald. Ik ben er te vreden!!

Top, goede tips gegeven.

Duidelijke lessen gehad en goede tips gekregen.

Heel rustig en relaxt

Hele rustige man, fijne uitleg bij dingen die je moet doen en ook de stimulatie als je het inderdaad goed doet.

goede ervaring

De rijleraar is rustig en geeft duidelijke instructies. Ik vond het een fijne ervaring ik zou het andere ook aanraden.

Een hele goede leraar.

Hij neemt de tijd voor je en blijft rustig onder stress situaties.

Heel vriendelijk en geduldig.

Goed in zijn vak en legt alles goed uit. Zeker aan te raden.

Erg gezellig

Ik vond het altijd erg gezellig in de auto maar als het serieus moest zijn was het ook serieus. Ook voelde ik mij goed en veilig.

Gezellig en veel geleerd

Het is zeker een aanrader om bij Jean te lessen

Fijne rijinstructeur die rustig met je aan de slag gaat

Duidelijke uitleg, flexibel met inplannen, rookt niet, fijn om mee te communiceren!

Fijne en gezellige rijlessen!

Fijne ervaringen

Beter dan dit krijg je het niet!

Duidelijke uitleg, vriendelijke man en zeer kennis en ervaring in het vak!

Top instructeur!

Vandaag in een keer geslaagd voor BE. Jean neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Lekker laagdrempelig en met een vleugje humor!

Fantastische begeleiding

Ik had geheel plotseling snelweg angst gekregen en met dikke paniek in de auto . Op advies rijles genomen bij Jean en al na 4 lessen op de snelweg ben ik nu weer redelijk zeker van mezelf en met name de angst en paniek in de auto wat mij verlamde is zo goed als weg . Geheel plotseling . Ik kreeg veel bruikbare tips en ook de rust en uitstraling die Jean heeft en geeft is meer dan top en rust gevend . Ik ben zeer verrast en enorm blij ik met deze hulp zo snel dit onder controle heb gekregen en kan het iedereen met angst aanbevelen . Echt top

Goed rij les gehad een hoop bij geleerd Met aanhanger rijden is een goede keus als je daar gaat leren auto rijden toppie

Gewoonweg goed

E achter B gehaald. Prima uitleg in alle rust, en gezellig!

Super rijschool

Geweldige rijschool, hele lieve man die les geeft, blijft rustig, legt alles duidelijk uit, ook al moet hij het 10x uitleggen dat is geen probleem bij jean. Jean bedankt voor alle goede lessen, wens jou nog heel veel kandidaten, en alle goeds. Gr georgina.

Goede duidelijke lessen en altijd een fijne sfeer in de auto. Zeker een aanrader!

Fijne rijschool

Jean is altijd rustig en aardig. Hij kletst van alles en nog wat waardoor er een ontspannen sfeer hangt in de auto. Bij Jean kan je op je eigen tempo rijlessen. Ik zou iedereen aanraden om hun rijlessen hier te doen.

Van Arkelstraat 6

6566BC Millingen aan de Rijn