Uitstekend maatwerk!

Wandplank naar volle tevredenheid geleverd!

Top bedrijf

Door de flexibele en meedenkende opstelling konden wij in korte tijd een inrichting van een studeerkamer inclusief maatwerk bureau realiseren. Het plaatsen konden we redelijk eenvoudig zelf, mede door de perfecte voorbereiding en maatvoering van de onderdelen en bij vragen hadden we snel contact met een vakkundige medewerker die ons verder hielp.

Mooie kast, prettige mensen en heel netjes allemaal

Meerdere kasten laten maken en allemaal zeer naar tevredenheid. Erg aardige mensen die heel netjes werken.

Prachtige bijkeukenkasten gerealiseerd

Elke kast op maat heeft vanaf het ontwerp tot en met de plaatsing van onze bijkeukenkasten heel fijn geholpen. Zonder hun creatieve ideeën zouden wij veel minder uit onze bijkeuken hebben gehaald. Het resultaat heeft onze verwachting overtroffen, en geeft ons dagelijks woonplezier. Kortom; van harte aanbevolen!

Schitterende kasten!

Eindresultaat is heel erg mooi. Mooie smaakvolle kastenwanden, losse boekenkast. Proces af en toe wat insecuur. Maar heel blij met het resultaat. Goeie service en bekwame monteurs.

De klant is bij Elkekastopmaat nog echt Koning!

Van begin tot eind van het project professioneel advies, begeleiding en uitvoering. Alles volgens afspraak en met prima communicatie. De boekenkast is een aanwinst voor onze woning!

Super kast

Top service, personeel in een woord klasse,van ontwerp,opmeten,installeren.

Fantastische communicatie

Werkt netjes en snel

Fenomenaal!!!

Wat een ervaring die je nergens anders vindt. Van eerste gesprek tot oplevering een dikke vette 10. Een absolute aanrader.

Alweer klopte alles

Dit jaar onze 3e kast. Na 2 linnenkasten nu een boekenkast. Al onze wensen zitten er volgens afspraak in. Goede communicatie en altijd bereikbaar. Gewoon kwaliteit.

Alweer een mooie kast

Na 2 linnenkasten nu een boekenkast. Precies geworden zoals we het wilden hebben. Alle afspraken keurig nagekomen. Complimenten aan het hele team.

Alweer een mooie kast

Prachtige maatwerk kledingkast

Voor de nieuwe woning een kledingkast op maat laten ontwerpen naar onze wensen. Tijdens het gehele ontwerpproces zijn wij zeer vriendelijk en deskundig geadviseerd. Tevens zijn wij erg goed op de hoogte gehouden via de mail betreffend de voortgang van de productie, levering en montage. Subliem vakwerk met een zeer hoog serviceniveau!

Zeer betrokken en deskundig.

De mensen zijn allemaal aardig, luisteren goed en denken mee. Deskundig en bijzonder vriendelijk.

Vakmanschap is Meesterschap!!

Grote klasse hoe Elke Kast op maat een idee omzet naar werkelijkheid. Tevens is het contact, de service en aftersales van een buitengewone kwaliteit. Als er al iets is dan is het binnen een paar dagen gefikst.

Totale service, totale kwaliteit

Vanaf het moment van ontwerp tot installatie van onze inbouwkasten super geholpen en super tevreden. niet echt goedkoop, maar je krijgt 100% waar voor je geld.

Klant is koning(in)

Ik heb al diverse projecten in mijn huis door Elke kast op maat laten uitvoeren en elke keer worden de afspraken heel goed nagekomen, wordt er netjes en efficiënt gewerkt en is het resultaat top. Ook de nazorg (als er eens iets is met de verlichting van de kast bijvoorbeeld) is prima en alles is steeds naar tevredenheid opgelost. Betrouwbaar bedrijf, prettig klantcontact door alle medewerkers en ik ben een blije klant!

In een woord; fantastisch

Mijn ervaring met Elkekastopmaat is fantastisch. Het begon bij de relaxe wijze waarop de keuze en aanschaf kon worden gedaan. Daarna was de planning prima geregeld. En ten slotte was de installatie super. 2 vakmensen die de installatie professioneel en tot op de puntjes verzorgd hebben uitgevoerd. Zelfs nog iets extra gedaan, om eea nog mooier te maken.

Super tevreden, wat een prachtige boekenkast

Gelijk bij het eerste contact was er vertrouwen, werd er meegedacht, goede adviezen en snelle reactie op vragen en de offerte kwam ook op tijd. Goede duidelijke offerte. Daarna regelmatig contact over kleuren en leverdatum. Goede service bij plaatsing en daarna. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Helemaal TOP

Elkekastopmaat heeft bij ons 3 kasten gerealiseerd. Van de eerste kennismaking tot en met de oplevering is alles vlekkeloos en 100% conform afspraken verlopen. Zelden heb ik een bedrijf meegemaakt dat zo goed communiceert en zo goed het eigen proces op orde heeft. We zijn erg blij met het resultaat.

prachtige maatwerkkast

heel positief.

Helemaal tevreden, goed advies, goede monteurs en een prachtige kast in ons bezit.

Helemaal tevreden, goed advies, goede (aardige) monteurs en een prachtige kast in ons bezit .

Een fijn bedrijf met prettige personeel.

Vanaf het ontwerp tot de installatie ben ik via de diverse stappen goed op de hoogte gehouden van het proces.

ze halen alles uit de kast om je een mooie kast te bezorgen

wij bestelden een garderobekast en een opbergkast voor in de huiskamer. Naar volle tevredenheid, op tijd , en netjes , vakbekwaam geïnstalleerd

Tremendous!!

We waren opzoek naar een bedrijf die voor ons van een slaapkamer een walk in closet kan maken. kwalitatief, mooi maar ook heel belangrijk betaalbaar. Een kennis van ons heeft ons Elke kast op maat aanbevolen. Ik moet zeggen: gelijk we binnen kwamen werden we heel warm ontvangen en werd gelijk een tekening met ons gemaakt. Afspraak werd gepland voor inmeten van de kamer en muren en gelijk datum gepland voor de plaatsen van de kast. De jongens werken netjes. We wilden hierna een aanpassing doen, dit werd gelijk opgepakt, ingepland en gedaan! Wij zijn hele blije klanten. het kast is heel erg mooi geworden en ik heb zoveel ruimte dat ik het gevoel heb dat ik moet blijven shoppen ;) Voor mij verdienen jullie een dikke vette 10!

Bellstraat 20

3771AH Barneveld

Over Elkekastopmaat.nl

U hebt vast wel een paar plekken in huis die perfect geschikt zijn om extra bergruimte te creëren, maar waar geen enkele standaardkast precies in past. Door één of meer kasten op maat te laten inbouwen, maakt u optimaal gebruik van de beschikbare ruimte. Tegelijkertijd kiest u dan voor een oplossing die uw huis direct meerwaarde geeft. Want maatwerk inbouwkasten zijn niet alleen praktisch, ze zijn ook veel mooier dan een ‘losse’ kast. Bovendien bepaalt u helemaal zelf welke indeling u wilt, en welke materialen er voor kastwanden, legplanken en deuren zullen worden gebruikt.