Excellent service

Jelle was open and honest in all his advise regarding the car we purchased at the end. Excellent service.

• Would you recommend us? Yes

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

duidelijkheid over gemaakte afspraken

Volgens afspraak ben ik geholpen en verder goede uitleg over de werkzaamheden en de kosten

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Alles van begin tot eind perfect geregeld

Vanaf moment van aanvraag service verzoek tot afhalen auto wordt je keurig op de hoogte gehouden. Op voorhand wordt uitgebreid verteld aan de hand van offerte wat er gedaan gaat worden en tegen welke prijs, geen verassingen. Auto wordt keurig gewassen weer afgeleverd.

Beste Bas, Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Afspraak, terugkoppeling en ontvangs waren allen naar verwachting!

Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat wij aan de verwachting hebben kunnen voldoen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Deskundige en zeer servicegerichte medewerkers

Superontvangst: heerlijke koffie met lekkernijen. Goede uitleg en zeer goed opgeleide medewerkers die verstand hebben van de materie. Intern ook goede communicatie met de werkplaats, last minute kon er nog van alles geregeld worden. Kortom kom hier graag! Helaas koop je niet iedere week een nieuwe auto...

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent en dat de koffie heerlijk smaakte. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Zorgvuldig, deskundig en netjes!

Je word als klant behandeld niet als een nummer. Na de service beurt heb je het gevoel dat alles OKÉ is.

Bedankt Robert, voor je mooie beoordeling. Je bent bij ons ook zeker niet een nummer. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Correct en duidelijk in alle fases van de aankoop en overdracht.

Correct en duidelijk in alle fases van de aankoop en overdracht.

Beste Gerard, Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

uitstekend

ontvangst prima 1e kennismaking koffie. super goed geholpen/advies door verkoper en tot slot geslaagd en leuke attentie erbij

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. De koffie zal dan weer voor je klaarstaan. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

We zijn uitstekend begeleid bij het koopproces en bij de aflevering van de auto zijn we echt in de watten gelegd. Zeer tevreden.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Jullie feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met jullie aankoop en graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Prima en duidelijke behandeling

zoals gezegd hierboven

Bedankt voor je bezoek en het delen van je positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Prima, heb eigenlijk geen negatieve ervaring meegemaakt.

Zeer vriendelijk en op de hoogte wat er aan de auto moet gebeuren.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

positief

positief

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Terugroepactie A6...zoek het maar zelf uit

Middels een terugroepactie van Audi een afspraak gemaakt met Broekhuis Alkmaar. Los van de prioriteit uit de terugroepactie, meende Broekhuis dat er pas plek was 6 weken nadat ik hen belde. Mijn agenda leeg gemaakt en de afspraak stond. Zonder daar verdere voorwaarden aan de afspraak te stellen, gingen de dagen en weken voorbij....tot vandaag (één dag voor het herstel). In de mail stond of ik de auto wel even met een 1/4 tankinhoud moest afleveren, omdat dit anders tot meerkosten zou leiden. Ondanks het ontbreken van deze voorwaarde bij het maken van de afspraak en het pas 1 dagf voorafgaand aan het herstel via de mail aangeven dat de auto maar 1/4 tankinhoud mocht hebben, vonden zowel de receptioniste alsmede 'Marco' dat dit niet hun probleem was en ook niet konden oplossen. Oplossing was wel de afspraak weer enkele weken vooruit te zetten. Dat mijn drukke agenda voor morgen dan voor niets was leeggemaakt, was ook niet hen probleem. Op de vraag of Broekhuis altijd op deze wijze met hun kanten omgaan, was het verbijsterende antwoord:"Ja." Ik kom nooit meer bij Broekhuis.....wat een kansloze partij met alle "gekochte goede waarderingen'. Want men vraagt bij elk wissewasje "Meneer wilt u ons wel met een 10 beoordelen, want bij een 9 krijgen wij een aantekening van het hoofdkantoor". Voor mij een 10 zonder 0!

Beste Bob, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen om dit te bespreken. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Helemaal goed.

Mijn vrouw en ik waren opzoek naar een nieuwe auto. Wij zijn erg vriendelijk en goed geholpen. Er werd actief meegedacht en deskundig geadviseerd over onze wensen en mogelijkheden. Het was even wachten op onze nieuwe e-tron maar dan heb je ook wat. Wij zijn heel erg tevreden. Het bestellen en het uiteindelijk krijgen van de auto was een leuke belevenis. Shant bedankt.

Bedankt Jan, voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je nieuwe E-Tron en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar.

Zoals altijd goede afhandeling.

Gezegd dat het ongeveer. 2uur zou duren en ik dus kon wachten (met IPad om te verpozen) Hoorde ter plaatse van niet, maar goed opgelost met leen E-bike.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Correct behandeld!!

Werk wordt goed uitgevoerd, en áls er een probleem is wordt het keurig opgelost!!!

Zeer snelle service

Na mijn telefoontje of er diezelfde dag een nieuwe accu geplaatst kon worden, werd er meteen actie ondernomen ! En… gelukt!

Heel goed,jammer dat ik 55 euro moet betalen voor 1 dag auto lenen

In dec, werd gevraagd wat er moest gebeuren en hoeveel km er op zaten ,80000 dacht ik ,dan hoefde geen olie ververst worden ,echter had ik veel minder km gereden. Tot mijn verbazing werd er wel olie ververst,maakt niet uit als het nodig is, maar begrijp dit niet!!!

Goed geholpen met duidelijke uitleg van de werkzaamheden

Het is prettig geholpen te worden door mensen die weten waar ze het over hebben en uitleggen wat er gaat gebeuren.

Q4 keurig afgeleverd

Wij zijn al jaren klant bij Broekhuis Lelystad. Daar hebben we de Q4 gekocht. De aflevering ging zoals beloofd. De verkoper Maarten Weilandt krijgt van ons een dikke tien. Hij is de verkoper van Broekhuis Lelystad. Beter als hij kan het niet, naar onze mening. Hij neemt alle tijd, kan goed luisteren, weet waarover hij het heeft. Als hij het niet weet, zegt hij het eerlijk en komt later met het juiste antwoord. Vriendelijk, behulpzaam en hartelijk. Wat wil je nog meer. Dit gaat dus niet over Broekhuis Alkmaar maar over Broekhuis Lelystad.

Helemaal volgens afspraak

Plezierige ontvangst bij aanleveren auto voor onderhoud, koffie paraat. Huurauto stond klaar! Oplevering na onderhoud precies op afgesproken tijdstip.

Alles naar wenst gedaan

Goeie showroom met veel keus en Shant Agaid is een plezierige, heldere verkoper.

We kwamen blanco binnen om ons te oriënteren en vielen als een blok voor ‘onze’ Audi e-tron Sportback. Wat een fantastische wagen! De koop was snel gesloten, mede dankzij de duidelijke uitleg en het enthousiasme van Shant. Nu zijn we aan het wennen aan elektrisch rijden en het bevalt ons zeer.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Fijn dat we jullie snel op weg hebben kunnen helpen. Gefeliciteerd met jullie aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Uitstekend en erg plezierig contact.

Een zeer goede ervaring. Goed contact en goed overleg. Zeker nadat bleek dat de auto die ik had besteld, niet of erg veel later geleverd zou worden door de omstandigheden in de wereld op dit moment.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar! Groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Ben weer tevreden

Ben heel tevreden met het onderhoud die is gedaan en upgrades

Over X Broekhuis Audi Alkmaar