Amateurs en dieven

Onze Audi A5 weggebracht, moest een hoop aan gebeuren. Echter is het euvel waarvoor deze weggebracht was niet verholpen met een reparatie van €9000,- Hierna volgende nog een reparatie van €5300,- Had ik dit geweten, had ik de auto niet laten repareren. Daarnaast ben ik nu de tuning kwijt van de motor EN versnellingsbak en is het uitlaat sound systeem verwijderd. Hierdoor heb ik €900,- schade. Deze garage overlegd niets en doet maar. Mijn advies, breng je Audi naar een ander, want dit zijn amateurs!

Geen tijd voor apk. Jarenlang klant. Nu dus niet meer. Onbegrijpelijk.

Als jarenlang klant van Broekhuis belde ik 6 weken voor verlopen APK voor keuring. Auto was al 3 jaar in garage in onderhoud. Helaas geen enkele plek en vooral geen enkele flexibiliteit. Dus werd ik letterlijk gedwongen tot andere garage. Jammer mij zijn ze kwijt.

Fijne communicatie via whatsapp, hierdoor wordt je helemaal op de hoogte gehouden qua kosten en wanneer weer auto klaar is. Ik heb ook wel eens gewacht op auto en dan kan je perfect boven in 1 van de werkruimtes zitten en laptop aansluiten onder het genot van een heerlijke kop cappuccino!

Beste Andrea, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Alkmaar. Wat fijn dat u zo goed op de hoogte bent gehouden. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Prima!

Klantvriendelijke ontvangst, zorgvuldig onderhoud en fijne begeleiding in het onderhoudsproces. Ik ga weer met veel plezier sturen in mijn mooie Audi A1,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u het bezoek zo goed heeft ervaren. Stuur voorzichtig en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Lekke band, snel verholpen

Had een lekke band, maar in tegenstelling tot andere bedrijven had en nam Broekhuis wel de tijd om me te helpen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het was voor ons fijn om u snel weer op weg te kunnen helpen en hebben mogen voorzien van onze service. Wanneer u ons weer nodig heeft dan staan wij graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Totaal ontzorgd door Broekhuis

Aangemeld voor een servicebeurt, van begin tot eind totaal ontzorgd door de professionals van Broekhuis.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat leuk om te zien dat u onze service met zulke mooie woorden beoordeeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Fantastisch, open communicatie. Wij voelen ons welkom.

Aandacht voor de mens. Positieve benadering. Broekhuis Audi Alkmaar begreep onze wensen en we zijn nu heel blij en tevreden met onze nieuwe auto.

Beste Linda en John, Hartelijk dank voor jullie bezoek en het delen van jullie positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Premium service

Shant nam zowel tijdens de aankoop als tijdens de aflevering de tijd, waarvoor alle lof en dank.

Bedankt Vincent, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Alkmaar! Namens onze collega heel graag gedaan, hij heeft graag voor u klaar gestaan tijdens de aankoop en aflevering van uw auto. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Communicatie erg summier

Geen gedag bij binnenkomst, service adviseur was in gesprek met collega. Intakegesprek was naar verwachting. Afgesproken dat ik gebeld zou worden wanneer de auto klaar zou zijn, dit is niet gebeurd. in de plaats daarvan een sms om 16.50 uur. Toen ik om 17.15 uur aankwam was er niemand meer om mij te woord te staan. Sleutels gekregen van een verkoper, die mij verder niets kon vertellen. Prima dat je om 17.00 uur naar huis wil, maar ik adviseer om in deze gevallen de klanten te bellen en persoonlijk te informeren. Ter meer ik best wel wat bijzonderheden heb genoemd. Wederom geen goede ervaring bij Broekhuis Alkmaar.

Beste Roel, Bedankt voor uw feedback op onze service. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om deze ervaring te bespreken. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Shant heeft ons heel goed geholpen met alles keuzes. Door de bomen zag ik het bos niet meer, maar hij heeft ons meer dan geweldig geholpen.

Beste Marielle, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Shant. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Toppie

Joost de verkoper. Hii maakte het verschil. Ik ben een tevreden koper. Doe hem de groeten van ons.

Bedankt Peter, voor het delen van uw positieve ervaring. Dat u zo goed geholpen bent door onze collega is voor ons erg fijn om te zien. U krijgt de hartelijke groeten terug! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Top geholpen

Prima service. Afspraken nagekomen.

Bedankt Edwin, voor deze mooie beoordeling. Het is voor ons fijn om te zien dat u tevreden bent over onze service en dat u aangeeft top geholpen te zijn. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Uitstekende service en nazorg!

Van afspraak, uitvoering werkzaamheden en nazorg uitstekend geholpen.

Beste Ben, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u gedurende de werkzaamheden uitstekend bent geholpen. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

uitstekend

terugroep actie ivm problemen bij accu Audi Q4 etron een aantal accu elementen kosteloos vervangen prettig contact met receptie uitleg gegeven over reparatie vraag: worden de andere accu-elementen die niet vervangen zijn , op latere datum nog een keer getest?

Beste Casper, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Wij zullen contact met u opnemen over de accu elementen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Eindelijk weer vertrouwen

Mede door Sarah, die ons hielp tijdens de onderhoudsbeurt van onze A5, is ons vertrouwen in uw organisatie weer terug. De vorige contact persoon, inmiddels met pensioen, had veel kapot gemaakt, waardoor we serieus overwogen hebben een Audi-garage in een andere provincie in de arm te nemen. Gelukkig hoeft dat nu dus niet meer. Sarah, met dank.

Dank u wel voor uw complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u het vertrouwen in onze organisatie terug heeft. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Geweldige service!

Vanaf de eerste minuut voel je je bij Audi Alkmaar de 'koning' die je je als klant overal wil voelen. Het contact VOOR de verkoop,TIJDENS de verkoop en NA de verkoop met verkoper Gerrald was ronduit fantastisch.

Gefeliciteerd met uw aankoop Ton. Bedankt voor deze mooie review. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Uitstekende ervaring. Afspraken nakomen. Goed gevoel vanaf de eerste afspraak. Professionele maar ook vriendelijke sfeer.

Beste Serena, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

zeer goed

uitstekend deskundig monteurs hartelijke ontvangst

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

goede service

Keurig geholpen

Beste Eliza, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, klantgericht, snel een deskundig geholpen

Beste Ahmed, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Vriendelijk en goede service.

Vriendelijke ontvangst. Vooraf duidelijk wat de rekening gaat worden en worden er extra zaken ontdekt dan altijd contact met een toelichting. Ik weet altijd waar ik aan toe ben.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Daar doen wij het voor. Met vriendelijke groeten, Broekhuis Audi Alkmaar

Uitstekend bedrijf met betrokken personeel

Goede service en prettig personeel

Bedankt Jan, voor deze complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Bij een volgend bezoek voorzien wij u graag weer van onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Goede advisering.

Deskundige advisering, attent en prettig in de omgang door o.a. heren Korver en Niels (achternaam ontschoten).

Hartelijk dank Lizetta, voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent dor onze collega's, daar doen we het voor! De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

top service

kwaliteit straalt van het merk audi uit.

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw review! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Fijne garage, vriendelijk personeel.

Goed geholpen voor een onderhoudsbeurt.

Bedankt Rik, voor je beoordeling en mooie review! Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent bij ons op de vestiging. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Alkmaar

Over X Broekhuis Audi Alkmaar