Uitstekende service en kwaliteit !

Wij hebben een goede ervaring met ela wonen. Medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam in de winkel en waren ook goed bereikbaar via Whatsapp en e-mail. Ons bed is kosteloos bezorgd en in elkaar gezet, zelfs over de grens in Duitsland! Bedrijf neemt ook goed contact op met de klant om een bezorgafspraak in te plannen. Afspraken worden nagekomen. Wij zijn super tevreden.

Dat is heel gezellig.

Dat is goed. Dat is vriendelijk.

Deskundig

Fijne ontvangst en goede service! De eerste keer dat ik op een matras ging liggen en dacht yesss!! Nu hopen dat het bed snel binnen is.

Zeer vriendelijk winkelpersoneel!

Zeer deskundig en vriendelijk winkelpersoneel. De artikelen zijn voor de afgesproken tijd zelfs geleverd. De levering zelf was ook top !

Leuk

Leuke ervaring

Vriendelijk

Telefonisch goed geholpen

Ik heb een super ervaring gehad. Zowel de verkoopsters als de bezorgers/monteurs zijn heel aardig en behulpzaam. De hoekbank is prachtig en van goed kwaliteit!

heel fijn geholpen

nieuwsgierig na facebook berichten zijn we gaan kijken in deze winkel. meteen besteld, er staan zulke mooie dingen. geholpen door een hele lieve vrouw, niet pushen om te kopen. (anders ben ik zo weg) lekkere koffie. de gekochte meubels kunnen wij nog niet beoordelen omdat we die nog niet hebben.

hoşuma gitmedi

Size yildiz vermek isterdim ama bana göre hak etmiyorsunuz. Sebebi 1-Fiyatta sabit kalmaniz 10 euro nile indirim yapmamaniz. 2- Yatakla gelen beraber kutulari evde birakip hanima bunlari siz atacaksiniz demeniz. Başkaları bu sekilde yapmiyor isterseniz ornekte verebilirim Recep Günay Noordmolendwarsstraat 15 .cocuk babazasi almistim geçen hafta

Sayin Recep Bey, teslimat ve montaj ucretsiz, buna imzaladiginiz fatura'nizda yazili oldugu gibi karton geri alma dahi degil. Cok zor durumda olan musterilerimiz (ornegin 65+ yas ustu, rahatsiz veyahut hamile olan musterilerimize) servis elemanlarimiz ekstra'dan yardimci oluyorlar. Satis esnasinda siz bize bu konu hakkinda hic birsey bildirmemistiniz. Set fiyat'larda ve kampanya urunlerde ekstra indirim yapilmiyor. Fiyat sizin icin uygun olmadigini bildirmis olsaydiniz siparisi iptal edebilirdik. Bildiginiz gibi, ekstra'dan size yastik ve yatak koruyucu hediye edildi. Verdiginiz bu olumsuz yorum hakkinda size yardimci olan arkadasimiz telefon'dan gorustu ve dilerseniz siparisi iptal edip odemenizi geri iade edebilicegimizi bildirdi, fakat siz bu teklifimizi kabul etmediniz. Verilen tum hizmeti bu sekilde tek tarafli haksiz yorum ile bildirmek geregi duymussunuz caniniz saolsun. Saygilarimizla, Hatice Enza Home Nederland

Klant vriendelijk en uitstekend servls

We hebben een kast met schuifdeuren gekocht. Bijna twee jaar later een van deuren kapot gegaan. We hèbben gebeld. Zonder aarzeling werd kapotte deur vervangen met een nieuwe. Zelfs kregen we een bos bloemen omdat ze niet eerder konden helpen.. we danken ze voor goede behandelen.

Perfect !!

Ben zeker tevreden met mijn Prestige Prime matrAs.

Ik heb ruime tijd last van mijn rug, sinds ik mijn prestige prime matras gebruik gaat het veel beter. Bedankt

Zeer goed geholpen en snel bezorgt!

Ik heb een Yatas matras gekocht die tot op de dag van vandaag mij zeer goed bevalt. Ik werd deskundig geadviseerd door de medewerkers van Ela wonen.

Beste Mustafa, bedankt voor uw positieve beoordeling! We wensen u veel slaapplezier! Groet, Hatice Enza Home Nederland

Erg goed

Goede bezorging en service