Een woord geweldig!

Na een goed intakegesprek , en een hele fijne uitleg en een gezellig ontvangst. Ging Elvan aan de slag . Gezellig gepraat en gekregen wat ik graag wilde , prachtige dunnen wenkbrauwen , precies zo als ik ze wilde hebben . Ben er super blij mee ,

Verliefd op mijn brows!

Vond het best spannend vooraf, maar wie mooi wil zijn.. Ook is het best wat geld, dus moest er goed over nadenken. Ik kan jullie vertellen, het is elke euro meer dan waard. Bizar hoeveel een mooie wenkbrauw met je doet. Ben er nog elke dag blij mee en kan het iedereen aanraden. Elvan is ontzetten aardig, stelt je op je gemak en weet wat ze doet.

Geweldige ervaringen, een echte aanrader!

Een mooie, schone salon waar je bij de eerste stap binnen zetten gelijk een warm en fijn gevoel krijgt. El is een super lieve meid, met een gezellige babbel. Ze legt alles goed uit wat je van de behandeling waarvoor je komt kan verwachten. Tevens is het contact voor de daadwerkelijke afspraak ook erg prettig! Ik ben zelf voor mijn wenkbrauwen (microblading) geweest, echt fantastisch vakwerk! Vervolgens de complete gezichtsontharing en nu ook voor de wimpers (lashlifting). Over alle behandelingen ben ik zeer tevreden een dikke 10 voor deze topper van een meid! Kortom : niet twijfelen maar doen dit is de beste keuze die je kan maken! Beter vakwerk ga je echt niet vinden!

Super!!!

Fijne en duidelijke uitleg, neemt alles stapsgewijs door. Voelde vertrouwd doordat de tijd werd genomen. Daarnaast was er een uitgebreide uitleg rondom de nazorg + een nazorg pakketje wat erg lief is. Kortom erg tevreden met de eerste behandeling!

Love it

Elke ochtend ben ik haar weer dankbaar!!!

Natuurlijke en mooie wenkies met dank aan Elvan!

Ik ben mega blij met het resultaat. Heel knap gedaan, met veel liefde en oog voor detail gewerkt aan mijn mooie wenkies. Ik raad je zeker Elvan aan!

Ik heb een microblading behandeling gehad. Ik was best angstig in het begin. El heeft deze angst helemaal weg genomen en ben ik van alle informatie voorzien vooraf de behandeling. Ben super blij met mijn wenkbrauwen en zitten na 7 maanden nog steeds erg mooi. Zeer ervaren vrouw die weet wat ze doet! Zeker een aanrader.

Mooi wordt nog mooier!

El maakt je wenkbrauwen prachtig en helemaal passend bij jouw gezicht. Na mijn touch up vandaag bedacht ik me: ze maakt net mini schilderijtjes... wat een vakwerk! Daarnaast is ze ook nog eens een ontzettend lieve en leuke vrouw. Kortom: Ik ben ontzettend blij met mijn mooie, strakke wenkbrauwen. En hoe fijn is het dat je er ‘s morgens helemaal niets aan hoeft te doen? Aanrader dus!

Mijn ervaring bij El is echt top. Super mooie wimpers gekregen door de lashlift. En m’n wenkies en bovenlip laten doen met een touwtje, waar ik na de behandeling ook altijd super blij mee ben. Het is altijd lachen en gezellig met El!

Tevreden!

Nog altijd heel tevreden met mijn wenkbrauwen! Van bijna geen wenkbrauwen naar mooie en gelijke wenkbrauwen! Ze stelt je goed op je gemak en overlegd goed en kijkt naar je wensen. Haar ruimte ziet er gezellig uit en is heel hygiënisch :) Aanrader dus!

In 1 woord TOP !!!!

Zeer mooi mn nieuwe wenkbrauwen ! Vol vertrouwen er aan begonnen , nog geen minuut spijt !!!! Ziet er zo natuurlijk uit !!!!!! Zou het bij iedereen aanraden !

Beste beslissing ooit!

Al zo lang als ik me kan herinneren moest ik mijn wenkbrauwen tekenen. Totdat ik bij Elvanij haar mooie en professionele salon kwam. Elvan voelt bij binnenkomst gelijk als een goede vriendin! Ze legd goed uit wat je kan verwachten. Ze ziet perfect welke kleur en vorm het mooiste bij je gezicht staan. Uitstekende service dankzij het meegeven van een verzorgingssetje en het laagdrempelige Whatsapp contact na de behandeling .in 1 woord geweldig!

Super gezellig en kundig te werk

Elvan geeft je gelijk het gevoel als of je dr al jaren kent is altijd fijn om de behandelingen van haar te krijgen Mijn microblanding was een fijne ervaring en heb er weer mooie en gelijke Wenkbrouwen van gekregen Elvan is heel kundig in haar werkzaamheden en geeft je altijd eerlijk en goed advies

Superrrrrrr

Ben al een jaar blij met me wenkies. Hoef er nog niets aan te doen. Ben echt SUPER tevreden. Ik zou het iedereen aanraden om hier te gaan. SUPER TEVREDEN KLANT

Mooi en Natuurlijk wenkbrauwen

Gastvrij en goed in haar vak. Wil je natuurlijke wenkbrauwen dan is dit een aanrader.

Lieve vakkundige meid

Keurige salon, vakkundig, je krijgt heel veel info en reageert super snel! Zeker een aanrader

Geweldig resultaat

Nooit meer zelf je wenkbrauwen doen! El is onwijs ervaren en een pietje precies, wat je direct terug ziet in het resultaat. Ze neemt echt de tijd om zowel kleur als vorm volledig uit te meten. Ik wil nooit meer anders!

Prachtig resultaat wat lang blijft

Mijn ervaring met Elvan is echt super! Ze stelde me vooral helemaal gerust en we hebben samen goed gekeken wat het mooiste en beste bij mij paste. Ik ben zo blij met het langblijvende resultaat ! Niet twijfelen, gun jezelf prachtige wenkies !!!

Een hele fijne ervaring

Ik heb heel veel vertrouwen in haar kunde ze stelt je op je gemaakt is heel lief ze weet waar ze mee bezig is ..ze is eerlijk

Ik kom altijd blij terug van elvan! En niet geheel onbelangrijk met mooie strakke wenkbrauwen! De sfeer in de salon voelt fijn aan, je voelt je er welkom!

Goede behandeling

Erg fijn, duidelijke uitleg rondom behandeling en nazorg. Stap voor stap word alles uitgelegd en verteld waarom. Daarnaast word je gerust gesteld wat veel vertrouwen geeft. Nazorg pakketje met papier is erg uitgebreid, je voelt je geen nummertje.

Super resultaat en altijd gezellig

Ik vind de behandeling van microblading zelf erg pijnlijk. Maar ben zo blij met het resultaat, wil nooit meer terug naar het zelf tekenen. Erg op mijn gemak gesteld, professioneel en gezellig.

Klantvriendelijk en professioneel

Je voelt je direct op je gemak bij El! Ze is spontaan en vriendelijk. Ze legt de behandeling goed uit! Het resultaat mag er zeer zeker weten. Ik ben gisteren voor de 3e keer geweest bij haar en mijn wenkbrauwen kunnen er weer tegenaan!

Professionele behandeling met een geweldig resultaat

Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen en ze is echt geweldig. Heel zorgvuldig, netjes, duidelijk in hoe je de nazorg moet doen. Ik vond het allemaal top geregeld!

Prachtresultaat bij lieve vakvrouw

In de prachtige salon van Elvan voel je je op je gemak. Ze is een aardige vrouw die weet waar ze over praat. En levert ook nog eens prachtig werk! Heel blij met mijn wenkies!

Eendrachtsweg 59

3297AD Puttershoek