Super fijne begeleiding en mooi resultaat!

El stelt je op je gemak. Daarbij luistert ze goed naar wat je wensen zijn. Ze kijkt heel nauwkeurig naar de vorm van de wenkbrauwen, zodat het dichtbij je eigen vorm blijft. Zo krijg je een natuurlijke look! Echt een vakvrouw!

De perfecte wenkbrauwen!

Lieve El, Wat hebben we lekker gekletst die avond. Over van alles en nog wat maar met name over de wenkbrauwen natuurlijk! Je ben professioneel en je gaat voor het beste resultaat! Het was even puzzelen om mijn wenkbrauwen goed te krijgen, maar dat is je zeker gelukt! Ik ben nu al blij laat staan straks over een paar weken. Dankjewel ❤️

Elvan is professioneel en neemt echt de tijd voor je, ze gaat pas echt aan de slag als de “schets” van de wenkbrauwvorm naar jou zin is. Daarnaast legt ze alles zorgvuldig uit en krijg je instructies mee voor de nazorg. Het resultaat is super realistisch, ben er heel blij mee! Mocht je nog twijfelen? Gewoon doen, je bent bij Elvan in goede handen en daarnaast is ze ook nog super gezellig! Mirjam

Elvan is een leuke vrouw die je goed informeert over de behandeling. Het resultaat is super! De behandeling is niet pijnloos, maar wel uit te houden. Zeker met de gedachte dat je tot 2 jaar jouw wenkbrauwen niet meer hoeft te tekenen. Bij de touch up kun je nog wensen, die haalbaar zijn, aangeven bij Elvan en dan word dat aangepast. Ik heb een hele fijne ervaring gehad en erg bij met mijn nieuwe wenkies ♡

Elvan is een echte prof!

Ik heb eindelijk wenkbrauwen waarmee ik de straat op durf zonder dat ik ze eerst moet checken! Elvan is erg goed in het werk wat ze doet. De passie springt er van af als ze het over de behandeling heeft. Van top tot teen legt ze je alles uit en ze is erg zorgvuldig. Ik ben echt super blij met het resultaat en raad het iedereen aan om bij haar te doen!

Super behandeling

Lieve El is een vakvrouw. Van ontvangst tot vertrek. Ik heb een microblading gezet. Ze heeft van mijn kleine wenkbrauwen prachtige wenkies on freak gemaakt. Ik heb de behandeling zonder pijn ervaren. Een lichte kietel. Vanaf het eerste moment tekenen tot het laatste moment na zorg vertelt El alles heel duidelijk. Je bent hier in goede handen!

Stelt je gerust en neemt goed de tijd voor je. Legt alles duidelijk uit wat ze gaat doen en hoe je het moet verzorgen. Hele leuke en gezellige vrouw!! Voor wie die nog twijfelt gewoon doen!!

Ik zou El aan iedereen aanraden!

Ontzettende lieve vrouw die heel goed in haar vak is! Van te voren ben je natuurlijk een beetje zenuwachtig maar ze stelt je goed op je gemak en verteld duidelijk wat er gaat gebeuren. En qua pijn? Als we niet zo hadden zitten kletsen dan had ik met de heerlijke muziek op de achtergrond zo in slaap kunnen vallen! Dat viel me echtt alles mee! Heerlijk om smorgens mijn wenkbrauwen niet meer te hoeven tekenen! Dankjewel El, xx

Hele fijne behandeling gehad van El van Beauty Hoeksche Waard en nu na een half jaar nog steeds prachtig resultaat!

Helemaal top

Toen ik het resultaat bij mijn nichtje zag, wilde ik ook. Gelijk een afspraak gemaakt, maar werd toch wel zenuwachtig. Vorige week geweest voor mijn wimpers, ook erg mooi geworden, vandaag was het zover, mijn wenkbrauwen. Elvan neemt alle tijd om alles uit te leggen en te zorgen dat je 100% tevreden ben. Wat een verschil nu, echt prachtig, ik ben nu al gewend. En het gaat nog mooier worden.

Ik raad het iedereen aan

El is een vakvrouw die de tijd voor je neemt. Vanaf de eerste minuut dat je het salon binnenkomt laat ze je meteen welkom voelen. Alles wordt goed uitgelegd en neemt de tijd voor het tekenen. Ze begint pas als je echt 100% tevreden bent met de vorm. Ik heb lang getwijfeld over permanente make up maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb. Heel blij met het resultaat!

Volle wenkies

Na een tijd getwijfeld te hebben om mijn wenkbrauwen te laten microbleden heb ik toch de keuze gemaakt en om te laten doen, Dit was zeker geen verkeerde keuze want wauw wat een verandering! Eindelijk eens volle en gelijke wenkies!! Ik vond het erg fijn dat alles zo duidelijk en uitgebreid verteld werd, alles werd pas gedaan nadat je toestemming gaf, erg fijn! Geen vraag was te gek!!

Helemaal super !!

Het heeft lang geduurd voor ik de stap durfde te wagen maar ik kan nu zeggen dat ik dit jaren eerder had moeten doen! El doet het super, neemt de tijd voor je zodat je met super gave wenkies blij de deur uit gaat! Helemaal top

Elvan is een topper!

Elvan is een zeer kundige vakvrouw. Ze weet precies wat ze doet en levert topwerk af! Ik ben zeer tevreden met mijn wenkbrauwen en ik kan het iedereen aanraden!

Ik was erg nerveus toen ik bij El aankwam maar dat was vanaf het moment dat zij begon te praten over het proces gelijk weg. Ze had mij super veel informatie en vertelde mij precies stap voor stap wat we gingen doen. Ze is erg nauwkeurig en weet precies hoe alles in zijn werking gaat. Er had nog nooit iemand aan mijn wenkbrauwen gezeten maar toen ik zag hoe precies El te werk gaat en toen ik het eindresultaat zag was ik enorm blij! El weet precies wat ze doet en neemt de tijd voor je en luistert ook naar wat je zegt.

Heel blij met m’n nieuwe wenkbrauwen!!

Niet twijfelen of verder zoeken, voor mooie natuurlijke wenkbrauwen moet je écht bij Elvan in Puttershoek zijn!! Dank Elvan voor: de duidelijke uitleg, hygiënische manier van werken, gezelligheid, en.. natuurlijk voor mijn mooie natuurlijke wenkbrauwen! Emine

Super blij met het resultaat

Wat ben ik blij met het resultaat!! Sowieso met de gehele ervaring. Eerst een uitgebreide uitleg van wat we gaan doen waardoor je meteen op je gemak bent. Echt de tijd genomen met het tekenen om mijn ongelijke wenkies toch nog een mooie symmetrische look te geven ;) El, je bent een topper!!

Super blij!

Via een vriendin kwam ik bij El terecht en wat ben ik blij dat ik haar heb gevonden! Ik was erg onzeker over mijn wenkbrauwen en wilde ze altijd al mooi en vol hebben. Voor de behandeling was ik erg nerveus maar dit was nergens voor nodig. Wat een resultaat zeg! Ik heb de wenkbrauwen waar ik altijd al van droomde! El is een super lieve en ervaren vrouw die goed is in wat ze doet. Als je nadenkt om je wenkbrauwen te laten microbladen zou ik zeker bij haar gaan!

Een verwen-momentje bij El!

Na lang twijfelen heb ik de stap gezet. Waarom? Omdat ik Elvan al een tijdje op Instagram volg, waarbij zij het hele proces aan haar volgers laat zien en deelt. Ook gezien haar mooie resultaten kreeg ik het vertrouwen om mijn lot (gezicht) in haar handen te leggen. En die mag er zijn! Na wat twijfel bij de tekening heeft zij haar vertrouwens-woord waar gemaakt. Ik ben heel erg benieuwd hoe 't resultaat er over een paar weken uitziet, maar ook hier stelde zij mij op gerust. Mocht het niet na wens zijn, plekjes minder goed terug komen, wordt dit bij de Touch-up afspraak (standaard na 6 weken) recht gezet! Een fijne meid, met een gezellige babbel; vol focus en passie voor haar werk, die weet wat en waar ze het voor doet. Een kapper gevoel met een scherp randje, haha ;-) Dank je wel, Elvan!

Helemaal gelukkig met mijn nieuwe wenkies!

Vandaag voor het eerst bij El van beauty hoeksche waard geweest voor mijn wenkbrauwen. Ik had bij een collega en op instagram gezien hoe mooi en natuurlijk ze de wenkbrauwen maakt en besloten om ook een afspraak te maken. El is een super aardig en fijn persoon, ze bespreekt alles duidelijk met je door en neemt de tijd voor je. De salon was gezellig ingericht en schoon. Ik vond het wel spannend maar ben heel tevreden met het eind resultaat. Zeker een aanrader!

10 STERREN!!

Deze vrouw heeft zo veel liefde voor haar vak! Precisie ten top! Ze neemt de tijd en adviseert naar wat er bij jou gezicht past! Mijn wenkbrauwen zijn perfect!

Geweldig eindresultaat!

Goede begeleiding en uitleg tijdens het gehele proces. Een professionele vrouw die weet wat ze doet. Super tevreden met mijn wenkbrauwen en ik raad haar aan iedereen aan!

Heel erg blij met de microblading die Elvan heel professioneel heeft uitgevoerd. Zij neemt de tijd en legt alles keurig uit. En het eindresultaat is prachtig. Daarna wel belangrijk dat je alle instructies opvolgt, zoals zij ook aangeeft.

Geweldig en een echte professional!

El levert geweldig werk en is echt een professional! Na veel twijfelen en zelfs twee keer een afspraak te hebben afgezegd ben ik heel blij dat ik toch terug ben gekomen voor de microblading behandeling. Ik zou mijn gezicht niet meer kunnen voorstellen zonder de mooie wenkbrauwen. El legt alles heel duidelijk uit en werk heel precies. Ze wacht echt met de behandeling totdat het beste resultaat is bereikt en je als klant tevreden bent. Voor mij nooit meer iemand anders die aan mijn wenkies komt!

Zeer professioneel en een gezellige salon.

Elvan is zeer professioneel. Kijkt goed naar wat bij je past en zoekt altijd naar mogelijkheden als door omstandigheden een afspraak niet door kan gaan. Ik ben zeer tevreden en blijf hier zeker terugkomen.

Eendrachtsweg 59 3297AD Puttershoek

(06) 54361367