Lief, zorgzaam en vakkundige salon!

Elvan heeft mij zeer goed geholpen ookal bloed ik best veel tijdens de behandeling!... Ben zeer blij met de behandeling en met het resultaat!!! Zeker aan te bevelen!

Geen afspraken mee te maken

Jammer hoor, maar als je een keer echt niet kan, is het onmogelijk om een afspraak voor touch up te verzetten. Of je moet weer extra betalen. Daar gaat het allemaal om.

Super fijne eerste behandeling gehad! Rust en kwaliteit!

Elvan heeft mij erg gerust gesteld in en voor de behandeling! Ben nu al super blij met het resultaat ondanks de wat grijze wenkies! Veel complimenten al gehad! En verwijs ze heel graag door naar Elvan! Tot snel weer voor de touch up!

Het is het zo waard!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Elvan. Ik voelde me al gauw op me gemak na het gesprek en de pijn tijdens de behandeling viel eigenlijk wel mee. Nu weken later (nog voor de touch up) ben ik zeer blij met het resultaat. Het is echt een verademing om wakker te worden met volle wenkbrauwen. Dankjewel voor je mooie werk. Ik kan het iedereen die mooie wenkies wil hebben aanbevelen!

Bedankt voor deze life changer

Voor iemand met blond haar en lichte wenkbrauwen waar bijna geen vorm zit, is dit echt een uitkomst. Ik heb heel lang getwijfeld, maar kon voor alle vragen terecht en kreeg eerlijk antwoord. Vriendelijk geholpen met goede uitleg voor en na de behandeling. Nog steeds even wennen voor mij, maar ik raad het zeker aan!

Beauty de Hoesche Waard is het allemaal waard

Ik volg Elvan al een tijdje op instagram en zie altijd mensen met prachtige wenkbrauwen voorbij komen. Dat wil ik ook! Ze legt alles duidelijk uit en stelt je erg op je gemak. De wenkbrauwen zijn nu nog aan het genezen en het pigment is misschien her en der vervaagt. Dat hoort allemaal bij het proces, maar ik heb alle vertrouwen in haar dat het met de touch-up helemaal goed komt! Ook al is het voor mij totaal 3 uur rijden (1,5uur heen en dan weer terug). Het is het waard!

Je heb fantastisch werk geleverd El !

Mijn ervaring is dat je echt jezelf kan zijn en je wensen worden serieus genomen, Elvan is heel precies in haar werk en daar buiten een geweldig persoon, ik zou iedereen aanraden om voor geweldige wenkbrauwen door middel van microblading naar Beauty Hoeksche waard te gaan.

Professioneel, duidelijk, vriendelijk & eerlijk dat is waar El voor staat!!

Ik vond het spannend om mijn wenkbrauwen te laten behandelen, het blijft tenslotte wel iets wat (semi)permanent in je gezicht gebeurd. Ik heb El een poos gevolgt op insta en de website meedere keren doorgelezen, voordat ik de stap aandurfde. En nu dan echt SUPER blij met het resultaat. De uitleg van El is heel helder, eerlijk en professioneel, wat ik persoonlijk heel fijn vind. Ze vertelt waar het op staat en wat je kan verwachten. El, nogmaals bedankt voor het mooie resultaat.

Wat ben ik blij! Na een fijn gesprek waarin heel duidelijk werd uitgelegd wat mij te wachten stond is El aan de slag gegaan. Ze stelde mij heel erg op mijn gemak en super blij met het resultaat.Twijfel niet langer, maar maak een afspraak je krijgt er geen spijt van! Groetjes Ilona.

Enorm blij met microblading van Elvan!

Via Instagram had ik al leuk contact met Elvan! En toen ik haar in het echt ontmoette voelde het meteen vertrouwd. Een superaardige en lieve vrouw met heel veel talent voor haar vak. Haar salon is echt mooi en hygienisch en ze werkt met schone producten. Er hangt een fijne sfeer in haar salon. Ik vond het best een beetje spannend, maar Elvan stelde me gerust dat het er heel mooi uit komt te zien. Eerst tekent ze de vorm van de wenkbrauwen naar de vorm van je gezicht, zodat de wenkbrauwen echt bij jou passen. Je mag hier uiteraard ook je eigen wensen in doorgeven, maar de vorm van je gezicht is hierin het belangrijkst. Daarna gaat ze met een klein mesje verschillende sneetjes maken in je huid en opvullen met pigment. Ik vond dit eerlijk gezegd pijnlijker dan ik dacht dat het van te voren zou zijn. Maar het was het allemaal waard, want toen ik mijn nieuwe wenkbrauwen zag, was ik zo blij! Ik dacht dat ik van mezelf vrij veel wenkbrauwen had, maar eigenlijk was dit helemaal niet zo toen ik zag hoeveel wenkbrauw ik mistte. Echt heel blij met mijn nieuwe wenkbrauwen. Na de behandeling neemt Elvan goed te tijd om je uit te leggen hoe je het thuis moet na behandelen. Voor de behandeling trouwens ook, ze legt alles heel goed uit! Superfijn vond ik dat, je voelt je geen nummertje bij haar. Over 6 weken kom ik terug voor een touch-up, ik kijk er naar uit!

Zo enorm blij mee!

De stap zetten om mijn wenkbrauwen te laten doen vond ik zo spannend. Uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en wat ben ik er blij mee. Vanaf de minuut was ik al op mn gemak. Fijne sfeer maakt het al zoveel makkelijker. Alles schoon, netjes en zeer professioneel. Het resultaat is verbluffend wist niet dat dit nog kon met die rare wenkies van mij. Ik had dit veel eerder moeten doen!

Super blij mee !!!

Super blij mee..... en dat ik na lang wikken en wegen, toch de afspraak hebt gemaakt. Elvan stelde mij direct na binnenkomst op mijn gemak. Alles legde ze op een rustige manier uit en nam uitgebreid de tijd om mijn nieuwe wenkbrauwen te tekenen. Daarna begon het echte werk.....nou het viel mij echt 100% mee. Na een duidelijke uitleg m.b.t. nazorg, keerde ik weer naar huis. Elvan SUPER BEDANKT voor mijn mooie wenkies. Ik krijg alleen maar complimenten.....van mij krijg je een dikke 10. Lieve groetjes van Louise X Ps. Ik heb van 1 ding spijt....had het al veeeeel eerder moeten doen !!!

Mooie salon. Straalt rust uit. Ik heb lang getwijfeld, maar ik ben heel blij dat ik geweest ben. Eerlijk gezegd was ik heel zenuwachtig. Ik heb gelijk aangeven dat ik erg kritisch ben en het spannend vond. Elvan heeft mij snel gerust gesteld, en het hele proces stap voor stap met mij doorgenomen. Al mijn wensen besproken en uitgebreid getekend. Ik had het niet verwacht maar de tekening vond ik gelijk mooi. Ik dacht dat het best pijnlijk zou zijn maar persoonlijk vind ik epileren vervelender! Na een paar uur stapte ik met mooie nieuwe wenkies de deur uit. Dus niet meer twijfelen, gewoon gaan!

Super tevreden!!

De wens om mooie wenkbrauwen te hebben had ik al lang op mijn lijstje staan. Maar wat vond ik dit spannend om dit te laten doen. Op Instagram zag ik het mooie werk van Elvan voorbij komen. Dus ik dacht dit wil ik ook, de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt! Elvan is een vakvrouw en weet waar ze voor staat. De sfeer was heel fijn en zeer professioneel. Ik ben heel blij met het eind resultaat vooral de vorm is heel mooi!

El is een echte vakvrouw. Twee weken geleden ben ik bij haar in de salon geweest voor mijn wenkbrauwen. Bij binnenkomst werd ik gelijk op mijn gemak gesteld en alles werd duidelijk uitgelegd! Het resultaat is echt heel mooi! Bedankt El! Liefs, Daan

Je komt binnen in een kleine smaakvolle salon waarbij je je meteen op je gemak voelt. El neemt de tijd om je alles uit te leggen en even later lig je op de behandeltafel onder het genot van een gezellig muziekje. Wenkbrauwen tekenen, kijken of je ze goed vindt en dan begint het grote werk. El werkt rustig en zeker en de pijn die je voelt valt reuze mee! En het resultaat is..... prachtig, geweldig en fantastisch!! Voor iemand die bijna geen wenkbrauwen meer had ben ik nu in het bezit van prachtige brows!

Blij dat ik de stap gezet heb.

Elvan neemt de tijd voor de uitleg en het tekenen van de wenkbrauwen. En dan mag je in de spiegel kijken...wauw volle bos wenkbrauwen! Daarna alle stappen van de nazorg doorlopen ;). Nu nog even wachten op de touch up en dan met blije wenkies de zomer in.

Heel blij met mijn " nieuwe " wenkbrauwen! Moet nog voor touch up maar nu al dik tevreden! Anja

Een verbluffend eindresultaat door een echte vakvrouw!

Ongeveer ieder meisje droomt van mooie volle wenkbrauwen. Am I right? En laat ik die nou nét niet hebben door overmatig plukken op jonge leeftijd. De (langdurige) oplossing? Microblading! Eerlijk is eerlijk: mijn hoofd ging van 'ja' naar 'nee' en dat nog zo'n 100x keer voor ik het écht aandurfde. Wat me over de streep trok? Elvan! Via via stuitte ik op haar Instagram en ik was gelijk overtuigd. Voor ik het wist stond de afspraak gepland. Stiekem wilde de afspraak met regelmaat afzeggen, but i didn't en gelukkig maar. Vanaf binnenkomst voelde ik me zo onwijs op m'n gemak dat mijn twijfels snel verdwenen. Elvan neemt je mee aan de hand en betrekt je bij het hele proces. Haar liefde voor haar vak zie je aan alles terug: haar salon is heerlijk licht en schoon, haar energie is ongekend enthousiast en haar kennis en kunde is alles wat je zoekt in iemand die toch wel op je gezicht gaat tekenen. Het eindresultaat is verbluffend! De eerste paar dagen ervaar je misschien een tikkeltje spijt - maar geduld is een schone zaak. Eindelijk geen elle lange tekensessies meer in de ochtend. Onwijs bedankt El, je bent een topper!

Mooie wenkbrauwen op een kundige manier gekregen,

Van het beging tot het eind goed en professioneel geholpen door El. Prachtige wenkbrauwen gekregen waarop ik heel veel positieve reacties heb gekregen. Ze zien er heel natuurlijk uit.

GEWELDIG!

Al zeker 4 jaar wil ik semi-permanente wenkbrauwen maar ik durfde het nooit. Het was het toch altijd nèt niet en het staat toch vrij permanent op je gezicht. Erg spannend dus... Nadat ik foto’s van Elvan haar werk op Instagram had gezien was ik om. Toen ik in de salon kwam stelde Elvan mij gelijk op mijn gemak en heeft heel duidelijk het proces aan mij uitgelegd. Wat ik vooral als erg fijn ervaren heb is dat Elvan echt de tijd nam om mijn wenkbrauwen uit te lijnen en samen met mij te kijken wat het natuurlijkste resultaat zou opleveren. Ik heb dan ook geen woorden om te beschrijven hoe blij ik ben met het resultaat!

microblading ! zeker bij Elvan

na bijna twee jaar nadenken en rondkijken kwam ik de site van Elvan tegen. Na een lange periode eindelijk een afspraak gemaakt was echt de dagen aan het aftellen. En wat ben ik super tevreden over m’n nieuwe wenkiessss Elvan je bent een artist en geef je een 10+ over een paar weken kom ik gezellig terug voor part 2 mocht iemand twijfelen ik zeg niet doen!! maak gewoon een afspraak. je bent zeker in goede handen !!!

Mijn wenkbrouwen werden steeds dunner en lichter. Ik had alleen nog nooit iets aan mijn wenkbrouwen laten doen, dus al met al was het best spannend om over te gaan op permanente make up. Maar het resultaat is prachtig geworden! Ik ben er zo blij mee! Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik mijn wenkbrouwen heb laten zetten en het staat nog steeds heel natuurlijk. Elvan is een lieve, gedreven vrouw, heel kundig in haar vak. Ik ben zeer tevreden over het totaalpakket: Elvan zelf(lieve schat), behandeling & resultaat. Mocht je twijfelen: nergens voor nodig, gewoon doen!

WOoOw effect!

Heel lang getwijfeld over het zetten van wenkbrauwen. Ik heb vanaf mijn 14e al een haat/liefde verhouding met die dingen. Steeds weet tekenen/verschillende vormen uitproberen... Nooit de stap durven zetten voor semi-permanente wenkies.. Bang voor enorme blokken boven mijn ogen. Vandaag na 6 weken voor de touch-up geweest! En wederom met het "veegmoment" een super WOoOW effect. Ik ben echt zo blij met het eindresultaat, voor mijn gevoel is mijn gezicht eindelijk compleet! 1 nadeel.... Ik heb iedere dag het gevoel dat ik iets vergeet, tijdens mijn make-up routine..... en dat is het tekenen van mijn wenkbrauwen :p. Bedankt Elvan!

Elvan is echt super professioneel

Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen . Microblading. Vondt het heel spannend, maar was nergens voor nodig. Elvan legt eerst alles goed uit ,vertelt wat je Kan verwachten. En neemt uitgebreid de tijd om te bepalen hoe de vorm van je wenkbrauwen wordt.. voor dat ze gaat beginnen met de microblading. Ik ben erg super blij mee.

Over Beauty Hoeksche Waard

www.beautyhw.nl Eendrachtsweg 59 3297 AD Puttershoek [email protected]