Wow!

Mijn wenkbrauwen waren niet slecht, maar na de behandeling van El kon ik alleen nog maar zeggen:"WOW"! Ze hebben even tijd nodig om te herstellen. Maar ja de touch-up zijn ze echt he-le-maal af!. Zo waanzinnig blij mee. Op elke foto perfecte wenkbrauwen. El neemt de tijd voor je, want iets aan je gezicht veranderen is nu eenmaal best een beslissing. Maar geen spijt van!

Enorm blij!

Alles word goed uitgelegd. Ik voelde me daar op me gemak en ik ben onwijs blij met mijn wenkies! Hoef ze niet meer te tekenen!!!

Zo blij met mijn wenkbrauwen!

Ik heb altijd al mooie wenkbrauwen willen hebben. Heel lang getwijfeld of ik semi-permanente wenkbrauwen wilde laten zetten omdat ik bang was dat het niet mooi bij mij zou staan en ik dat niet kon veranderen. Mijn schoonzus heeft vorig jaar haar wenkbrauwen laten doen bij Beauty Hoeksche Waard en ik vond het zo mooi gedaan! Ik wilde het ook! Afgelopen december kreeg ik op mijn verjaardag een waardebon van mijn man voor een volledige behandeling dus kon ik meteen een afspraak maken. Elvan is zo een leuke spontane meid. Alles goed uitgelegd. Het voelde meteen vertrouwd! Ik ben echt heel blij met het resultaat! Ze is goed in haar werk en ik zou haar zeker aanbevelen!

Via mijn collega ben ik aan dit adres gekomen. Wat was zij blij met haar wenkies! Prachtig waren ze! Na het zien van het mooie resultaat en haar enthousiaste verhalen ben ik direct me gaan aanmelden. Het aanvraagformulier was snel ingevuld. Het toestemmingsformulier heb ik geloof ik wel 3 keer ingevuld en doorgestuurd. Maar goed. De ontvangst in de salon was zeer hartelijk. Ik kreeg een duidelijk uitleg en je nam alle tijd voor me. De behandeling zelf viel me enorm mee. Het is niet fijn maar wel zeer goed te doen. Mede door de heldere uitleg was ik goed voorbereid op dat wat je ging doen. Binnenkort ga ik voor de nabehandeling. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Tot nu toe veel complimenten gekregen. Vaak je gegevens moeten delen....

een echte aanrader!

Het is inmiddels meer dan een jaar geleden dat ik mijn wenkbrauwen heb laten doen bij Beauty Hoeksche Waard, nog steeds ben ik er erg blij mee. Ik heb jaren getwijfeld omdat ik het toch best eng vond, zoiets semi-permanents op je gezicht. Achteraf geen seconde spijt van gehad, had ik het maar jaren eerder gedaan. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om eerst de omlijning te tekenen, dit vond ik erg fijn. Ook kreeg ik de kans om zelf input te geven. Het zetten van de hairstrokes zelf was best pijnlijk maar totally worth it!

So Happy!!

Zo blij met mijn wenkbrauwen!! Fijne sfeer in de salon! Elvan is echt een lieverd en een topper in haar vak ze zet prachtige wenkbrauwen, de behandeling is prima te doen! Fijne uitleg van de behandeling, en de ook van de nazorg!! Heel erg blij mee!!

Heel blij mee!

Ik vond het reuze spannend maar ben blij met het uiteindelijke resultaat. Elvan neemt de tijd, is duidelijk. Toen ik hier en daar nog wat puntjes had die ik wilde veranderen heeft ze dit op korte termijn tussendoor voor me gefixt. Top! Je kan je wenkbrauwen aan haar overlaten!

Topper!

Duidelijke en fijne ervaring, daarnaast een lieve en energieke dame! Om de zoveel weken laat ik mijn wenkbrauwen bijwerken en altijd blij met het resultaat. Ik heb van mezelf al volle wenkbrauwen dus na elke “plukbeurt” komt het microblading resultaat weer super naar voren.

Geweldig!!

Mooie salon. Werkt zeer hygiënisch. Legt alles op een rustige manier uit, neemt echt de tijd voor de klant. Eindresultaat is helemaal top! Was voor mij een stukje rijden, maar meer dan waard!

Topper!

Ik ben blij dat ik uit eindelijk de stap heb genomen ! Ben super blij met het eind resultaat, Ik zal het zeker aanbevelen , ze is super lief en legt alles rustig uit !

Ik heb weer wenkbrauwen!!

Ik vond het super spannend om te gaan want had helemaal geen wenkbrauwen meer door een ziekte. Om dan ineens na zoveel jaren weer wenkbrauwen te hebben, is onbeschrijfelijk. El heeft mij hier super in begeleid! Wat een vakvrouw!

Fantastisch!!!

Super lieve meid. Ze neemt echt de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen! Ik ben nog steeds super blij met mijn wenkies! Echt een aanrader!!

Prachtige wenkbrauwen en fijne sfeer in de salon

Heel blij met mijn nieuwe wenkbrauwen. Tijdens de behandeling legt El goed uit wat ze gaat doen en zorgt ze voor een fijne en ontspannen sfeer. Ik ben supertrots op het eindresultaat en krijg dagelijks complimenten over mijn wenkbrauwen.

Enorm tevreden!

Ik was best zenuwachtig mijn wenkbrauwen permanent te laten doen bij El maar ik had niet blijer kunnen zijn met het resultaat! Ik ben super goed gerustgesteld en geholpen, alles is me duidelijk uitgelegd, ook over de stappen van de behandeling en de nazorg. El is erg kundig en heel goed in haar vak.

Ze is een topper

Life changing Veel eerder moeten doen Twijfel je nog, niet meer doen, gewoon gaan El is superduidelijk en daarmee een vakvrouw!

Absolute aanrader

Iedereen die twijfelt, niet meer doen en gelijk Elvan boeken. Schitterend en natuurlijk resultaat en onwijs blij mee. Ja het is een investering, maar dit is echt de beste investering die je kunt doen. Goede wenkbrauwen die bij je gezicht passen en niet te aanwezig zijn, het scheelt me niet alleen in de ochtend veel tijd maar ook 10 jaar in mijn gezicht. Wakker worden zonder blote billen gezicht, ideaal!

Top! Jaren eerder moeten doen!

Elvan geeft hele goede, duidelijke voorlichting over het hele proces dus kom je niet voor verrassingen te staan. Ze is heel lief en relaxed. Het resultaat is prachtig de prijs en ruim anderhalf uur rijden uit Amsterdam meer dan waard!

Had ik het maar veel eerder gedaan, dat was het eerste wat ik zei na de behandeling. Resultaat was meer dan dat ik verwacht had. Elvan is een super lieve meid die je vanaf binnenkomst op je gemak stelt. Ik zou iedereen aanraden om naar deze Salon te gaan!

Fantastisch resultaat!

Mijn wenkies laten doen: Microblading. Fantastisch mooi resultaat! Tevens erg vriendelijk geholpen en goede uitleg gehad. Hierna ook vaste klant geworden voor harsen van het gezicht. El zorgt ervoor dat we weer stralen :-)

Ik heb weer uitdrukking in mijn gezicht.

Mijn ervaring met Beauty Hoeksche Waard is uitstekend. Mijn wenkbrauwen waren vrijwel niet meer aanwezig. Op deskundige wijze zijn ze aangebracht en het resultaat is geweldig.

Ik was super blij met jullie

Ik vind het een geweldige ervaring en ben heel trots op mijn wenkbrauwen.

Ontroerd en superblij

Ik heb weer wenkbrauwen! Vandaag bij El geweest. Ik moest een traan van blijdschap wegpinken, zo mooi en natuurlijk. El, je bent een kunstenaar! Dankjewel.

Super blij met m’n wenkbrauwen

Helemaal blij met m’n wenkbrauwen. Vandaag mijn touch-up behandeling gehad. Ik heb gekozen voor Beauty Hoeksche Waard omdat ik op Instagram prachtige resultaten zag. En op de website staat alles wat je kunt verwachten van A tot Z duidelijk uitgelegd. Ik was een beetje bang voor een te heftig resultaat, maar ik werd tijdens de eerste behandeling gerust gesteld en ik ben super blij met het resultaat. Bedankt!

El is een super lieve dame. Staat altijd voor je klaar. En natuurlijk niet te vergeten.. ze maakt prachtige wenkies!

Nog steeds erg blij!

Na een paar maanden nog steeds erg blij! Prima service! Niks op aan te merken.

Over Beauty Hoeksche Waard

www.beautyhw.nl Eendrachtsweg 59 3297 AD Puttershoek [email protected]