Binnen een maand lagen de panelen op het dak.

Snelle service en prima monteurs. Na vele verbroken beloftes van andere grote bedrijven lagen er na 2 jaar nog geen panelen op m'n dak. Na contact met Aydin liggen ze binnen een maand, voor een mooie prijs. Kortom, betrouwbaar en snel!

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Goed bedrijf, en afspraak is afspraak!

Prima communicatie met de binnendienst (Denise, Maria en Ayden). En de uitvoering door de monteurs ging prima. Kortom goed bedrijf, waarbij geldt afspraak is afspraak en bij vragen of opmerkingen wordt er heel goed gereageerd.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Fijn bedrijf wat afspraken na komt

Het was fijn om hier een offerte te vragen na wat overwegen en het mee denken door Aydin Maral wat er mogelijk is. Uiteindelijk tot een mooie oplossing gekomen voor 12 panelen met afzonderlijke omvormers. Alles netjes geplaatst op het dak en netjes aangesloten in de meterkast. De monteurs werken netjes en ook zij denken mee. Na montage uitleg gehad over alles. Mocht ik op de duur extra panelen wille zeker bij Zonpa Solar. Monteurs en Aydin bedankt voor deze mooie oplossing. Nu nog de zon. TOP

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Goede panelen en service voor een super prijs

binnen een zeer korte tijd geregeld voor een goede prijs bij telefonisch contact geen uren wachten binnen 10 sec een medewerker aan de lijn en in zeer korte tijd geplaatst de mannen komen optijd en werken hard door 3 uur en alles was geplaatst helaas waren mijn huidige panelen niet binnen gekomen aydin meral van zonpa nam zelf contact met ons op om dit slechte nieuws te vertellen gelukkig heeft hij dit direct op gelost en hebben we duurdere en zwaardere panelen gekregen zonder bij te betaling in een woord Zonpa regelt het inderdaad zeer tevreden ook met de communicatie met aydin meral

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Goed bedrijf voor het laten plaatsen van zonnnepanelen

Zonnepanelen laten plaatsen, Goede service, duidelijke antwoorden op de vragen. Geen probleem om wat te wijzigen in het offerteproces. Goede installatie. Alleen jammer dat de wifi antenne niet bijgeleverd was, maar dat kan gebeuren . Wordt netjes opgelost.

fantastisch

Goed overleg kunnen voeren met Leo en het leggen was snel gerealiseerd. Zeer redelijke offerte en gelegd door een ploeg vakkundige en hard werkende mensen. Wij zijn heel blij met onze keuze en kunnen Zonpa van harte aan bevelen. Zeker met de huidige energieprijzen moet je er niet te lang over nadenken en op de duidelijke website een mooie set zonnepanelen uitzoeken. Wij zijn erg blij met onze 48 panelen die gisteren gelegd zijn en vandaag al een mooie hoeveelheid stroom hebben geproduceerd !!

Zeer te vreden klant

Na Dakscan offerte online aangevraagd snel antwoord/offerte, telefonisch en of via mail zeer goed geholpen en of bijgesteld door heel aardig personeel (Xueyan). Installatie binnen enkele uren zeer netjes uitgevoerd. Top.

Goede ervaring

Goede offerte, duidelijke communicatie en goede installatie. Voor ons een goede beslissing om Zonpa de zonnepanelen te laten installeren. Wij zijn zeer tevreden.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Veel vergelijkingen gedaan met andere bedrijven. Uiteindelijk toch gekozen voor Zonpa, achteraf ben ik erg tevreden met mijn keuze.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Goede panelen en service voor een schappelijke prijs

Binnen 8 weken op m'n dak gelegd. De jongens van ZonPa werken hard en snel. De electricien heeft de omvormer op een handige plek geïnstalleerd. Dat wil zeggen voor mij een handige plek. In de een kast onder het schuine dak. De omvormer zou anders op het toilet moeten. Niet ideaal. Maar onder het schuine dak is heel lastig installeren. Toch vond de electricien het geen probleem. En hij vond het toilet echt geen optie. Heel fijn dat er mee gedacht wordt. Ook over het patroon waarin de panelen gelegd zouden worden werd meegedacht. Zodat het er zo strak mogelijk op zou liggen. Het dak van de dakkapel lag helemaal vol met zooi. Ook dat hebben ze netjes opgeruimd. Bij de omvormer zit netjes een werkschakelaar waarmee je alles spanningsloos kan maken. En in de meterkast is een nieuwe groep geïnstalleerd. Nu is het wachten op de zon ;-) Kortom

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

prima kwaliteit prijs verhouding.

na mijn eerste contact snel een offerte gekregen en na goedkeuring een snelle afspraak, helaas was het systeem niet geschikt voor mijn dak bleek toen de monteurs op de stoep stonden. toen na veel over en weer te bellen tot een nieuwe deal gekomen, helaas moest ik er zelf weer achteraan bellen voor een installatiedatum. om een lang verhaal kort te maken!!! prima monteurs maar het kantoor is voor verbetering vatbaar.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Vriendelijk en helemaal wat ze beloofd hebben.

Dit bedrijf is zeer vriendelijk bij het contact en dat blijft ook zo. Ze hebben er zelfs voor gezorgd dat we sneller geholpen werden door een hele vervelende ervaring met een bedrijf uit Deventer. Dit bedrijf beloofden van alles maar kwam uiteindelijk niets na. Zonpa Solar is een bedrijf die doen wat ze zeggen. Een hele dikke aanrader!

Prima verlopen

Tussen akkoord offerte en plaatsing van de panelen amper een paar weken tijd, alles is super snel verlopen, ook het plaatsen ben ik zeer tevreden over, jongens zijn goed met hun werk bezig.

prima bedrijf

Ik ben zeer tevreden. De offerte was duidelijk en de afspraken werden keurig op tijd nagekomen De installateurs van de panelen waren zeer deskundig en vriendelijk. Alles werd netjes geïnstalleerd en ook de uitleg over de werking van de panelenen, de app en wat men had gedaan was prima in orde. We werden tevens d.m.v foto's op de hoogte gehouden van de vorderingen. Kortom wij zijn een tevreden klant.

Prima verzorgd

Keurig netjes gedaan alles heel netjes opgeruimd heel erg tevreden

Tot zover goed.

Alles is een betje traag.Monteur Oekraïners.Maar het aanbod is goed.

Goed service Zonpa

Goed service en binnen 4 uren panelen geplaats.

Zonpa toppers!

Bedankt voor de goede en snelle service! Onlangs zonnepanelen aangeschaft. Binnen 1 week zijn de panelen geleverd en opgezet zoals afgesproken. Ferry nogmaals bedankt voor een goede samenwerking!

Vakkundig en prima service

Van aanvraag tot uitvoering zeer goed geholpen. Duidelijke uitleg van vragen bij aanvraag. Monteurs vakkundig, werken netjes en zijn vriendelijk.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Professioneel op maat advies en snel geleverd.

Professioneel op maat advies en snel geleverd. Erg tevreden met Zonpa. Marktconforme prijzen, goed advies op maat en duidelijke offerte. Na acceptatie offerte zijn de pannelen binnen 4 weken netjes geinstalleerd. Helaas werkt nog niet alles wat betreft de monitoring.  Na een belletje heeft het bedrijf beloofd om een technicus te sturen om het te analyseren/verhelpen. Goede bereikbaarheid van de medewerkers ( Ferry en Fatih) van Zonpa voor vragen of problemen is echt geweldig. Goede aftersale, top!!! Dennis Leendertz

Goed tevreden

10 zonnepanelen laten leggen. Verwachtte montage half/eind november. Door omstandigheden vrijdags gebeld en zaterdag erop volgend stonden ze om 10:00 uur voor de deur. Na ca. 3,5 tot 4 uurtjes lagen ze op het dak. Mannen (3) werkten netjes. Installatie werkt prima. Zonpa komt afspraken na.

Tevreden klant erbij

Online offerte aangevraagd, snel en up to date info die telefonisch of via mail nog bijgesteld kon worden. Zowel telefonisch als via mail correct en snel antwoord op al je vragen Na akkoord op de prijstechnisch scherpe offerte bijzonder snelle levering! Binnen twee maanden na offerte plaatsing is momenteel bijna on-Nederlands Personeel wat de panelen kwam installeren ook uiterst correct en ze werkte snel Rest afhandeling (factuur, app om de boel thuis bij te houden) ook netjes en snel

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Super netjes geinstaleerd app volgende dag gekregen

Volgens afspraak,netjes geinstalleerd top

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Fast installation. Good quality .

• Hoe zou u ons aanbod beoordelen?
  • Zou je ons aanbevelen bij anderen? N.v.t.

Zeer moeizaam

Steeds iemand anders ze beloofde professionele installatie twee keer moeten leggen en nog geen zijpanelen beloofde melding bij energie maatschap niet gedaan zouden zorgen dat ik de solar app krijg tot op heden nog geen app Ze zouden komen na Corona blijf ze berichtjes sturen krijg geen respons De aansluiting omvormer laat te wensen over

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee

Over ZonPa

Zonnepanelen voor iedereen! Ook als je er nu geen geld voor hebt. Dat lees je goed. Bij Zonpa ben je aan het juiste adres. Maar liefst 10.000 klanten zijn je vόόr geweest. Iedereen kan nu zonnepanelen aanschaffen zonder direct te betalen. Onze zonnepanelen worden door ervaren en gecertificeerde installateurs geplaatst tegen een scherpe prijs. Hierdoor heb je de investering snel terugverdiend. Waarom voor Zonpa kiezen? Scherpe prijzen met terugverdientijd tussen 3-5 jaar Betaling in termijnen (120 maanden) mogelijk tegen zeer lage rente Gecertificeerde en ervaren installateurs 15 jaar garantie op installatie 25 jaar garantie op zonnepanelen Hoe werkt Zonpa? Ons motto luidt: ‘’Behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden’’. Bij Zonpa heb je altijd persoonlijk contact met een deskundige voor een advies op maat. Alle mogelijkheden worden besproken om tot een passend voorstel op maat te komen. Zo werkt Zonpa Dakscan en offerte op maat Schouw en analyse op locatie Installeren binnen 6 weken Kijk op www.zonpasolar.nl voor meer informatie of mail naar [email protected].