Fijn en deskundig bedrijf!

Prima, betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf. Het start met heldere en scherpe offertes nadat ik m'n wensen kenbaar had gemaakt, daarna een schouw van de situatie. Super klantvriendelijk, ik kreeg te horen: 'als u nog vragen heeft, laat het svp weten, want daarvoor zijn wij beschikbaar.' En ze zijn bereikbaar! Vervolgens binnen 4 weken de plaatsing van de zonnepanelen op een zeer professionele en deskundige manier! Goed bezig. Met als resultaat dat ik deze zonnige zomer al geniet van de opbrengst van 25 DMEGC-zonnepanelen. En een mooie bijkomstigheid: ze bleken stormvast tijdens de zomerstorm!

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Snel gemonteerd! Klasse werk. Schoon gewerkt. Nette mensen!

Snel gemonteerd! Klasse werk. Schoon gewerkt. Nette mensen!

Vakwerk

410wp Denim panelen met IQ8+ omvormers. Van offerte aanvraag tot plaatsing alles volledig vlekkeloos verlopen. Bij vragen was er altijd een snelle reactie. Zeer scherpe prijs en kundige installateurs. Alles netjes afgewerkt ondanks de brandende zon op het dak. Daarnaast vanaf het eerste moment na installatie een werkende app. Ik kan deze firma bij iedereen aanraden, niets dan complimenten!

Snel en vakkundig geinstalleerd

Heel fijn bedrijf en vakkundig personeel. Ook de levering en plaatsing ging heel snel en vlot. De panelen liggen er goed op en kan iedereen zonpasolar aanraden.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Het systeem werkt. Maar wat een onrust

De panelen zijn gelegd. En het systeem werkt. Maar wat een onrust. Drie keer zijn de afspraken verzet. En dat was niet vanwege storm en regen. Gewoon slechte planning, en slechte werkvoorbereiding.. Ik besef me dat niet iedereen boven op een dak wil klimmen, en dat Zonpa de mensen niet voor het uitkiezen heeft. Maar ik vond het wel vervelend dat ik niet kon overleggen in een taal die zowel de monteurs als ik machtig waren. Gelukkig gaven ze mij de vrijheid om de kabel tussen dak en meterkast zelf aan te leggen. Ik kon die kabel nu netjes wegwerken in een rustig werktempo.

Prima installatie opgeleverd

De 1e installatiedatum was niet goed gegaan doordat de juiste materialen ontbraken maar dit is op een korte termijn prima hersteld en de gekozen installatie is door ZonPa goed opgeleverd

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Excellent service and very quick installation.

Thanks to Aydin for quick and prompt response to all my questions.

Slordige afwerking

De offerte was zeer snel geleverd, de panelen duurde helaas wat langer. In februari zijn deze bij ons op het dak gelegd. Het leggen zelf ging heel snel; de rommel (losse afgeknipte kabels op zolder) mochten wij zelf opruimen. De app zou worden geinstalleerd na betaling. Ik zou hier over worden gebeld. Ik betaal maar na 1 week nog niet teruggebeld. Zelf maar weer gebeld zodat ik de opbrengst op de app ook an zien. De panelen werken goed. Hierna is ZonPa maar liefst 3x terug gekomen om een lelijke kabel af te werken (telkens andere service mensen). Dit is nog steeds niet gelukt. Tijdens de eerste service afspraak heb ik de hele ochtend van 8-12 gewacht maar helaas geen service mensen. Men was "iets" later(zonder communicatie) maar ik moest in de middag gewoon werken. De tweede keer tussen 9-11 maar geen service mensen; de auto was stuk. Telkens heb ik zelf moeten bellen om een afspraak te maken danwel om te vragen wat de status is; ik werd steeds 'vergeten'. Helaas de eerste 2x zonder het juiste materiaal op komen dagen (te laat), de derde keer helaas geen vulmiddel voor de gaten bij hen. Ik zou worden terug gebeld voor opnieuw een afspraak in te plannen maar dit is tot op heden niet gebeurd. Wij hebben het opgegeven.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee

Ligt er keurig netjes bij /laat de zon maar komen ;)

Bij de offertes en afspraken kwamen er snelle acties en goede informatie waardoor de keuze snel gemaakt was. Na een goed overleg met de planning is het allemaal vrij snel geregeld Het leggen ging prima op een aantal kleine puntjes na Deze direct een paar dagen direct opgelost . En wat betreft alle info die je ndig hebt met aanmelden was goed geregeld en als je er niet uit komt kan je altijd bij de heren het informeren .Kortom ik kan het zeker aanbevelen.

zeer tevreden

Na offerte en schouwen lagen binnen paar weken mijn zonnepanelen op het dak . Ervaren nette werklui . Dachten goed mee met wensen van ons . Zeer aantrekkelijke prijs .

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

teleur gesteld in het bedrijf, jammer!!

het vertrouwen genomen vanuit de review die Zonpa heeft gekregen uit verschillende reviews, ben ik in zee gegaan met zonpa. zonnepanelen leggen is in het algemeen geen moeilijke klus, en kan ook niet veel verkeerd gaan. alleen als er wat verkeerd gaat, is het van belang dat deze op een professionele manier wordt opgelost. helaas zal ik moeten vertellen dat het in mijn geval een behoorlijk probleem en irritatie heeft opgewekt. in de voorwaarde staat beschreven dat je moet zorgen voor dakpannen als ze die eventueel een kapot lopen. bij mij zijn het er 23 stuks geweest. en dat vonden ze maar heel gewoon, met een glimlach bij de monteurs. ik heb heel erg veel moeite moeten doen om mijn dakpannen te vinden, in de dagen voor dat het zou regenen en mij met een open dak hebben laten zitten. Ik had een voorraad van 14 dakpannen. dan denk je bij je eigen als dat alles is, Prima. maar dan komt het pas. ik heb de installatie genomen met de Enphase mini omvormers. bij het instaleren in de meterkast, hadden ze niet alles op voorraad. dat wordt ook niet tegen je gezegd, en monteren het, laten je betalen. en later kom je er achter dat niet alles werkt. de communicatie is helemaal een drama, van de 50 telefoontjes die zijn gepleegd. Ze hebben ze mij niet een keer terug gebeld. door maar te blijven bellen, zijn ze inmiddels 3 keer terug geweest, en denk dat ze het nu voor elkaar hebben kwa installatie en foutmeldingen op mijn app. zeer onprofessioneel bedrijf, waar communicatie nog een behoorlijk verbeterpunt is, en de afspraken die ze schrijven te handelen zoals je zelfs behandeld wil worden. dat gaat niet op bij het bedrijf Zonpa. prijsverhouding zeer aantrekkelijk, als je er van uit moet gaan dat de installatie op de juiste manier plaats vindt, en dan ook verder geen contact met ze hoef te nemen.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee

Installatie is prima volgens afspraak verlopen en heeft een goed werkend systeem opgeleverd. Beetje jammer dat de monitoringsapp pas na 3 weken beschikbaar kwam. Dat is toch wel voor verbetering vatbaar.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Correcte prijs, goede informatie en keurige uitvoering van de werkzaamheden.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Top geregeld van begin tot eind.

Vanaf de aanvraag van de offerte tot de dag van plaatsen en het contact erna is alles super geregeld bij hun. Mooie prijs voor de zonnepanelen. Ze helpen je met alles als je contact met hun zoekt, zijn goed bereikbaar en bellen zelfs terug indien nodig. We hadden 3 mannen om ze te plaatsen, waren zeer vriendelijke jongens die weten waar ze mee bezig zijn.

Top team

Vakkundige en vriendelijke mensen die de zonnepanelen kwamen installeren. We zijn zeer tevreden.

Zeer profesioneel en vakkundig

Dakscan aangevraagd en snel een offerte gekregen voor een mooie prijs. Binnen 3 weken netjes geinstalleerd. Arthur heel erg bedankt!!!

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Zeer tevreden met Zonpa Solar! Klantvriendelijk! Vakkundig en netjes uitgevoerd !

Vanaf het eerste contact met Aydin Meral zijn we klantvriendelijk en behulpzaam door hem door het hele proces geloodst! De daadwerkelijke installatie is vakkundig, snel en netjes uitgevoerd! Voor eventuele vragen achteraf staan ze altijd klaar om je te helpen! Wij zijn tevreden klanten!

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Prima bedrijf, vriendelijk personeel en het kantoor is telefonisch goed bereikbaar. Ik ben zeer prettig en vakkundig door Xueyan Zhu tijdens het offerte proces geholpen . Het was geen probleem om later aanpassingen daarin door te voeren. Team Arthur heeft vervolgens de zonnepanelen vakkundig en snel gelegd. De kabel naar de omvormer beneden is heel mooi weggewerkt waarvoor mijn dank

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Een fijne partij om in huis te hebben

Afgelopen vrijdag is de installatie gegaan precies zoals afspraak drie top monteurs die goed overleggen met elkaar en met de klant. Ook een goede uitleg gehad en alles netjes opgeruimd

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Vakkundig bedrijf voor zonnepanelen en

Goed en vriendelijk geholpen en alles vakkundig gemonteerd door vriendelijk personeel. We

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Prima ervaring waar voor je geld.

Kantoor is goed te bereiken. Monteur zijn welwillend en denken mee.

Prima ervaring

Contact met kantoor is goed, altijd bereikbaar en snelle reacties per mail. Schouw had iets beter gekund omdat er uiteindelijk geen nieuwe elektriciteitsdraad naar meterkast kon. Daardoor moest andere omvormer worden gekozen en minder panelen. Artur en zn team hebben het vervolgens netjes en goed geinstalleerd. Top.

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Aydin Meral van Zonpa heeft mij geholpen met het samenstellen van de zonnepanelen. Na opdracht / schouw zijn de panelen vrij snel geleverd en professioneel geplaatst. Ik heb meerdere leveranciers benanderd en Zonpa Solar kwam wat betreft prijs/kwaliteit verhouding het beste uit.

Echt een aanrader!

We kregen snel een offerte met een hele goede prijs. Er werd rekening gehouden met persoonlijke wensen. De communicatie was erg duidelijk en goed, alle gemaakte afspraken werden stipt nagekomen. De panelen werden vakkundig en netjes uitgelijnd neergelegd door een hardwerkend team. Wij zijn erg tevreden en kunnen Zonpa Solar aan iedereen aanraden!

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Ik ben zeer goed geholpen door Xueyan Zhu medewerker van Zonpa. Bij vragen stond ze altijd klaar. Reactie was ook zeer snel. Mijn zonnepanelen zijn zeer snel geleverd door Zonpa, ondanks de drukke periode. Professionele installateurs die precies weten wat ze doen. Werken netjes en secure . Kortom een dikke 10

Buitenhavenweg 62 3113 BD Schiedam

+316 26657177

Over ZonPa

Zonnepanelen voor iedereen! Ook als je er nu geen geld voor hebt. Dat lees je goed. Bij Zonpa ben je aan het juiste adres. Maar liefst 10.000 klanten zijn je vόόr geweest. Iedereen kan nu zonnepanelen aanschaffen zonder direct te betalen. Onze zonnepanelen worden door ervaren en gecertificeerde installateurs geplaatst tegen een scherpe prijs. Hierdoor heb je de investering snel terugverdiend. Waarom voor Zonpa kiezen? Scherpe prijzen met terugverdientijd tussen 3-5 jaar Betaling in termijnen (120 maanden) mogelijk tegen zeer lage rente Gecertificeerde en ervaren installateurs 15 jaar garantie op installatie 25 jaar garantie op zonnepanelen Hoe werkt Zonpa? Ons motto luidt: ‘’Behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden’’. Bij Zonpa heb je altijd persoonlijk contact met een deskundige voor een advies op maat. Alle mogelijkheden worden besproken om tot een passend voorstel op maat te komen. Zo werkt Zonpa Dakscan en offerte op maat Schouw en analyse op locatie Installeren binnen 6 weken Kijk op www.zonpasolar.nl voor meer informatie of mail naar [email protected].