Na de dakscan heel erg goed geholpen

En gemonteerd door heel goede monteurs

Goeie advies gekregen en in 1 dag alles…

Goeie advies gekregen en in 1 dag alles netjes gemonteerd dankjewel

Kwalitatief service

Voor een persoonlijk, kwalitatief en goede service moet je bij Zonpa Solar zijn! Dank jullie wel, ben er zeer tevreden mee.

De beste van de beste

De beste van de beste. Echt TOP! Bedankt voor alles

Correcte afhandeling

Correcte afhandeling, werk proper uitgevoerd en bij problemen direct en eerlijk opgelost.

Aanrader

Goede service en snel geleverd. Ook zeer competitief geprijsd in vergelijking met andere leveranciers. Daarnaast ook vriendelijk en correcte zaakvoerder.

Hele goede servers!

Hele goede servers!! En zeker betrouwbaar!

Super!

Goed contact gehad werd duidelijk uitgelegd

Afspraken werden nagekomen en hele goede aanbieding gekregen en de monteurs hebben goed werk afgeleverd ben er ontzettend blij mee bedankt mij hiervoor nogmaals.

Aanrader

Veel vergelijkingen gedaan met andere bedrijven. Uiteindelijk toch gekozen voor Zonpa, achteraf ben ik erg tevreden met mijn keuze.

Snel geleverd en goed

Snel geleverd, overzichtelijke site en goede prijs. Geen klachten.

Super werk geleverd

Dankje!

Goed werk afgeleverd

Goed contact te leggen, en ze hebben super gewerkt! Bedankt mannen.

Deskundig advies door échte professionals.

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

Over ZonPa

Hoogste kwaliteit zonnepanelen inclusief laagste prijsgarantie! - Goed voor het milieu - Installatie door onze eigen professionele monteurs - Verhoog de waarde van je huis - Profiteer (nu nog) van subsidies