Tevreden klant erbij

Online offerte aangevraagd, snel en up to date info die telefonisch of via mail nog bijgesteld kon worden. Zowel telefonisch als via mail correct en snel antwoord op al je vragen Na akkoord op de prijstechnisch scherpe offerte bijzonder snelle levering! Binnen twee maanden na offerte plaatsing is momenteel bijna on-Nederlands Personeel wat de panelen kwam installeren ook uiterst correct en ze werkte snel Rest afhandeling (factuur, app om de boel thuis bij te houden) ook netjes en snel

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Super netjes geinstaleerd app volgende dag gekregen

Volgens afspraak,netjes geinstalleerd top

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja

Fast installation. Good quality .

• Hoe zou u ons aanbod beoordelen?
  • Zou je ons aanbevelen bij anderen? N.v.t.

Zeer moeizaam

Steeds iemand anders ze beloofde professionele installatie twee keer moeten leggen en nog geen zijpanelen beloofde melding bij energie maatschap niet gedaan zouden zorgen dat ik de solar app krijg tot op heden nog geen app Ze zouden komen na Corona blijf ze berichtjes sturen krijg geen respons De aansluiting omvormer laat te wensen over

• Zou je ons aanbevelen bij anderen? Nee

Na de dakscan heel erg goed geholpen

En gemonteerd door heel goede monteurs

Goeie advies gekregen en in 1 dag alles…

Goeie advies gekregen en in 1 dag alles netjes gemonteerd dankjewel

Kwalitatief service

Voor een persoonlijk, kwalitatief en goede service moet je bij Zonpa Solar zijn! Dank jullie wel, ben er zeer tevreden mee.

De beste van de beste

De beste van de beste. Echt TOP! Bedankt voor alles

Correcte afhandeling

Correcte afhandeling, werk proper uitgevoerd en bij problemen direct en eerlijk opgelost.

Aanrader

Goede service en snel geleverd. Ook zeer competitief geprijsd in vergelijking met andere leveranciers. Daarnaast ook vriendelijk en correcte zaakvoerder.

Hele goede servers!

Hele goede servers!! En zeker betrouwbaar!

Super!

Goed contact gehad werd duidelijk uitgelegd

Afspraken werden nagekomen en hele goede aanbieding gekregen en de monteurs hebben goed werk afgeleverd ben er ontzettend blij mee bedankt mij hiervoor nogmaals.

Aanrader

Veel vergelijkingen gedaan met andere bedrijven. Uiteindelijk toch gekozen voor Zonpa, achteraf ben ik erg tevreden met mijn keuze.

Snel geleverd en goed

Snel geleverd, overzichtelijke site en goede prijs. Geen klachten.

Super werk geleverd

Dankje!

Goed werk afgeleverd

Goed contact te leggen, en ze hebben super gewerkt! Bedankt mannen.

Deskundig advies door échte professionals.

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

Over ZonPa

Zonnepanelen voor iedereen! Ook als je er nu geen geld voor hebt. Dat lees je goed. Bij Zonpa ben je aan het juiste adres. Maar liefst 10.000 klanten zijn je vόόr geweest. Iedereen kan nu zonnepanelen aanschaffen zonder direct te betalen. Onze zonnepanelen worden door ervaren en gecertificeerde installateurs geplaatst tegen een scherpe prijs. Hierdoor heb je de investering snel terugverdiend. Waarom voor Zonpa kiezen? Scherpe prijzen met terugverdientijd tussen 3-5 jaar Betaling in termijnen (120 maanden) mogelijk tegen zeer lage rente Gecertificeerde en ervaren installateurs 15 jaar garantie op installatie 25 jaar garantie op zonnepanelen Hoe werkt Zonpa? Ons motto luidt: ‘’Behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden’’. Bij Zonpa heb je altijd persoonlijk contact met een deskundige voor een advies op maat. Alle mogelijkheden worden besproken om tot een passend voorstel op maat te komen. Zo werkt Zonpa Contact binnen 24 uur na aanvraag (24/7 bereikbaar) Dakscan en offerte op maat Schouw en analyse op locatie Installeren binnen 2 weken Hulp bij BTW teruggave (gratis) Wat levert het u direct en op termijn op? Een simpel rekenvoorbeeld voor een installatie van 10 zonnepanelen twv €3.250,- in 120 maandelijkse termijnen: Direct eigenaar van zonnepanelen Gemiddelde besparing op energierekening van €57,50,- tegen een termijn van € 32,50,- gedurende 120 maanden (€ 25,- per maand gedurende 10 jaar) Boetevrije vroegtijdige aflossing Volledige eigenaar na 10 jaar Meerwaarde van de woning Bijdragen aan een schoner milieu Kijk op www.zonpasolar.nl voor meer informatie of mail naar info@zonpa.nl.