Prettige winkel, behulpzaam personeel, goed assortiment

Ik loop eigenlijk altijd met gekochte spullen weer naar buiten en ik breng ook geregeld spullen. Prettig voor de kleine beurs en goed tegen verspilling.

Bezoeken met tijdslot waren goed geregeld.

Precies op tijd werd deur geopend en de tijd-reservering gecontroleerd. Niet op lijst, helaas dan kon je gaan. Dat was nu eenmaal nodig. Reuze veel keuze en goed geprijsd. Vriendelijk personeel.

Beter klus geklaard dan verwacht!!

Betreft leeghalen van een woning. Klus besproken, offerte uitgebracht, klus uitgevoerd conform planning en precies/beter/ uitgevoerd en dan verwacht. Zelfs de complimenten ontvangen van degene aan wie de oplevering was.

Fijne winkel afwisselend assortiment

Kom er met regelmaat. Fijn personeel, bereid te helpen met bv tillen. Wisselend assortiment goed gesorteerd. Hangt een fijne sfeer

Een winkel die voor mij aanvoelt als Tweede Thuis.

Een passende/menselijke bedrijfsvoering van de vloer tot kader. Op de vloer onderscheidend tov andere winkels, wmb terug te voeren op betrokken personeel, betrokken bij de klandizie in zijn algemeenheid en de verzorging en representatie van het aanbod. Verder een schone winkel, een uitgebreid kledingaanbod (mn voor dames) en goede commerciele acties (kerst, boeken, oranje). Kleine kanttekening bij de audio wat betreft het (erg lage) aanbod dat de winkel bereikt. Als vaste klant zijnde (jaren) heb ik extra waardering voor de gezichten die het beeld van de winkel al jarenlang bepalen, de synthese van deze motoren en uithangborden zijn mi het meest waardevol aan de winkel.

Het was goed geregeld en duidelijk aangegeven.

Netjes alles en geordend

Keurig alles geordend, en geprijsd. Wordt echt aandacht aan besteed. Wel is het erg duur.

Wederom prima job gedaan!

Het is voor de derde keer dat wij de Kringkoop hebben gevraagd een woning leeg te halen en weer zijn wij zeer tevreden. Onder leiding en coaching van René doet het team een uitstekende job tegen een zeer acceptabel tarief.

Nette winkel

De artikelen liggen mooi en goed geprijsd op de schappen. De spelletjes netjes gecontroleerd en verpakt.

Personeel is top, maar de nieuwe inkoop van kleding uut België vind ik helemaal niks

Deze k lleren zijn alleen voor kleine maten en niet wat hier wordt gedragen. Eigenlijk zou je de inbreng ook in dezelfde buurt moeten verkopen. Voor de overname was het stukken beter.

geweldig

van alles wat, tegen prima prijs

Altijd wordt ik goed geholpen bij de Kringkoop in Mijdrecht

De artikelen zijn overzichtelijk en schoon. Niet te duur.

Fantastische kringkoop

Je gaat er nooit met lege handen vandaan. Prijzen zijn ok en aanbod meer dan genoeg keus en super vriendelijk personeel, kom er heeeeeel graag

Alles staat overzichtelijk en heel vriendelijke bediening.

Alle spullen staan overzichtelijk verdeeld in de winkel met aantrekkelijke prijzen.

Zo fijn, en het personeel is geweldig.

Ik kom heel graag in de Kringkoop ,alles is goed verzorgd Een 10 dus.

De béste Kringloop die er is

Vriendelijke behulpzame medewerkers, goede prijzen. Ruim gesorteerd. Een aanrader.

De winkel ziet er goed en overzichtelijk uit en het personeel is vriendelijk

Duidelijke en directe communicatie.

Prima partij voor een huisontruiming. Snel, grondig, (zelfs de spijkertjes werden uit de muren verwijderd!) en zeer betaalbaar.

Prima!

Heerlijke overzichtelijke winkel, prima prijzen en vriendelijke medewerkers.

Buitengewoon goed

Onze ervaring met Kringkoop Mijdrecht is al jarenlang buitengewoon goed.

Leuke snuffelwinkel.

Altijd leuk om even te kijken maar ik vind helaas niet vaak iets waar ik naar zoek. Ook kleding, leuk om te kijken maar niet vaak iets in mijn maat. Verder vind ik de prijzen iets aan de hoge kant van kleding. Een half uur op een tijdslot is heel erg kort, laten we hopen dat het nooit meer hoeft.

Goed bereikbaar en vriendelijk personeel

Mooi en goed gesorteerd assortiment. Nette uitstraling.

Matig aanbod

Veel rommel

Altijd gezellig om te doen

Zie bovenstaand.

Top, alle zorg is ons uit handen genomen!

Het appartement is leeggehaald en keurig netjes achtergelaten. Heel blij mee en zeker een aanrader.