Uitstekend goed aanwezig

Top man!

Meneer Quinten, Luister goed naar mijn verhaal, heeft mij echt top geholpen in mijn zaak! Zo doende een hele rust ervaren na de zitting. Zeer zeker aan te raden! Topper!

Fijne samenwerking

Weet nog niet wat er bij mijn uitspraak gaat gebeuren maar aan de inspanningen van mr Quint zal het niet liggen. Contact gaat altijd snel, heb je een vraag dan volgt daar snel antwoord. Van mij krijgt hij een dikke 10

Top advocaat

Quint is voor ons de beste advocaat. Meerdere keren geholpen. Hij weet precies van hoe en wat. Denkt aan alle kleine details. En zoekt alles goed uit!

Een super advocaten kantoor

Een goede communicatie En geven veel vertrouwen En draaien er niet om heen Het is wat het is Een super advocaten kantoor

• Geholpen door: Peter van Zon

Beide advocaten zijn goed! Heb er veel aan gehad. Goed contact ook, snelle reactie op vragen via de app/mail. Ze doen echt hun best

• Geholpen door: Yannick Quint

Goede voorbereiding en betrokkenheid!

Fijne communicatie en betrokkenheid. Gaat volle 100% voor je zaak!

Scherp

Snel, scherp, recht door zee, empatisch, goed bereikbaar, meedenkend

Heel kundig en betrouwbaar

Een kundige en betrouwbare advocaat. Naast het feit dat ik heel professioneel door het hele proces werd begeleid, heb ik me ook al de tijd goed ondersteund gevoeld. Zeer menselijke en respectvolle benadering. Altijd betrokken, goed voorbereid en niets aan de toeval overlaten.

• Geholpen door: Yannick Quint

Heel goede advocaat die me al twee keer gered heeft:)

twee keer een zaak voor me gewonnen en een vriendelijke advocaat betrokken en doet zijn uiterste best voor je.

Top advocaat

Heeft mij altijd op tijd geholpen , was altijd duidelijk voor mij

Staat altijd klaar

Hij staat altijd klaar geeft goede advies ook word er besproken als er een andere uitkomst is wat er word verwacht. Wat het beste is om tedoen. Ik ben client vanaf 2010 nooit aan gedacht om een andere advocaat tekiezen. Met ander woorden top. Nogmaals bedankt

Al 10 jaar mijn advocaat geef goed advies is altijd eerlijk ik ben dik tevreden

In 1 woord FANTASTISCH

Ik kan uit mijn ervaring zeggen dat Peter van Zon een super advocaat is. Niet alleen op het gebied van kennis in het strafrecht maar zeer zeker ook als mens. Hetzelfde kan ik zeggen over Yannick Quint die medeverdachten in mijn strafzaak bijstaat. Ik kan alleen maar zeggen als u een advocaat nodig heeft die echt 100% alles geeft en vecht voor u dan moet u echt bij van Zon en Quint zijn. Louis van der Vreede

• Geholpen door: Peter van Zon

Betrouwbaar, Eerlijk en goed!

Een zeer positieve ervaring. Ze zijn vakkundig, beleefd en vriendelijk. Zijn eerlijk over de mogelijkheden en proberen alles eruit te halen.

Goed en toe de point

Ik heb Yannick Quint benaderd om mijn zaak te behartigen. Hij was meteen bereid om een afspraak te plannen . Na ons probleem voorgelegd te hebben heeft hij akte ondernomen en mijn zaak opgepakt en snel afgerond . Ik ben een tevreden klant . En heb hem gevraagd nog een zaak af te ronden .

Zeer tevreden!

Mijn ervaring met Yannick Quint is goed,hij is er altijd voor je,en als je beld neem die altijd op, of beld je snel terug,hij bereid zich altijd goed voor de zaak,en beloofd je niks, zoals mijn vorige advokaat,ik vind het persoonlijk,een top advokaat,want hij heeft me toch vrij gekregen, en mijn vorige advokaat niet, dus voor mij is yannick quint het beste wat mij is overkomen, ga zo door succes .

Zeer deskundig en ervaren

In 1 woord !!!! GEWELDIG advocaten bureau die doet wat ze moeten doen Goed advies Zeer deskundige lui Zeer goed contact Altijd te bereiken En kan zo nog wel ff door gaan Een dikke 10

• Geholpen door: Peter van Zon

Een van de beste dingen die me zijn overkomen, de hulp van deze groep.